Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на най-външната част на стопове на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на най-външната част на стопове на Браво

    Здравейте!Има много теми как да се затъмняват стопове, но нито една как се изсветляват. Харесват ми оригиналните цветове на стоповете на Бравото, но от най-външната матирана пластмаса, която ги покрива почти не се виждат. Въпросът ми е може ли да се намери/направи абсолютно същата като форма като оригиналната пластмаса, но прозрачна или по-леко тонирана? Предполагам ще трябва да се счупи старата и да се залепи новата на мястото й, защото не е прикрепена, a залепена за стопа.

    #2
    Колега, има 2 вида стопове. На единия вид, тази пластмаса е прозрачна, а на другия е леко затъмнена. Явно твоите стопове са от втория вид
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      Без значение какъв е цвета тези неща не се сменят.Слепени са термично и нямат отлепяне.Вероятността да се счупи прозрачната част е голяма.
      Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
      KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
      Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

      Коментар


        #4
        Racer GT написа:
        Без значение какъв е цвета тези неща не се сменят.Слепени са термично и нямат отлепяне.Вероятността да се счупи прозрачната част е голяма.
        може да се отлепи но трябва да стане много внимателно и после сигурно ще седят като на Иван изпъкнали навънка
        FIAT Bravo Club Plovdiv
        Con Asistencia di Veloce

        Коментар


          #5
          reter написа:
          Колега, има 2 вида стопове. На единия вид, тази пластмаса е прозрачна, а на другия е леко затъмнена. Явно твоите стопове са от втория вид
          Моите са леко затъмнени с някакъв розов отенък. Значи има производствено незатъмнени? Аз лично не съм виждала никога такива, а на ден срещам поне по 3-4 "колеги".А за залепянето - видях че са термично залепени. Първоначално ми се стори глупаво, но като се замисля, ако не бяха лепени, а прикрепени, най-веоярно щеше да влиза вода и влага.Идеята ми всъщност дойде, когато ударих единия стоп и тази най-горна прозрачна част се счупи.. Както и да е, сменен е вече с друг. Но все пак, при положение че такива сложни (и извратени) тунинги се правят, а това е просто една пластмаса - не вярвам да е толкова сложно да се изработи и прикрепи.

          Коментар


            #6
            става бе сичко става гледай да извадиш тая и да ти направят прозрачен калъп по нея примерно от излята пластмаса зависи колко процента трансперансия предпочиташ ама смятам че при пълна 100% прозрачност ще седи готино,разпитай къде могат да ти отлеят пластмаса или акрил по калъп и го занеси :P
            leave something of the happiness you bring

            Коментар


              #7
              колега направи 1 снимка да ги видя колко са тъмни аз искам точно такива може да ги трампим ако ми харесат

              Коментар


                #8
                durex_a написа:
                колега направи 1 снимка да ги видя колко са тъмни аз искам точно такива може да ги трампим ако ми харесат
                то май е колежка :D
                leave something of the happiness you bring

                Коментар


                  #9
                  Bravo 1.9 JTD написа:
                  става бе сичко става гледай да извадиш тая и да ти направят прозрачен калъп по нея примерно от излята пластмаса зависи колко процента трансперансия предпочиташ ама смятам че при пълна 100% прозрачност ще седи готино,разпитай къде могат да ти отлеят пластмаса или акрил по калъп и го занеси :P
                  То въпроса е как ще се извади - трябва да се реже - няма как да се отлепи. Освен от някакъв друг стар стоп. Но въпроса е къде правят калъпи и леят и дали ще се навият да правят такова нещо. Освен това, после трябва някак си да се залепи.. така че да не седи като кръпка.
                  durex_a написа:колега направи 1 снимка да ги видя колко са тъмни аз искам точно такива може да ги трампим ако ми харесат
                  то май е колежка :D
                  Колеги, колежка е, да. А що се отнася до стоповете, те са като на повечето бравоци, които виждаш по улиците, аз лично по-светли не съм видяла. Твоите да не би да са светли?

                  Коментар


                    #10
                    Bravo 1.9 JTD написа:
                    става бе сичко става гледай да извадиш тая и да ти направят прозрачен калъп по нея примерно от излята пластмаса зависи колко процента трансперансия предпочиташ ама смятам че при пълна 100% прозрачност ще седи готино,разпитай къде могат да ти отлеят пластмаса или акрил по калъп и го занеси :P
                    Кои ли ще се навие при условие че става дума за единични броики.Знаеш ли колко ще струва изработката на подобен калъп???Че после и изливането на самото изделие...дали си заслужава,при условие че стопа е 80-100лв нов 30-40 втора ръка...

                    Коментар


                      #11
                      Abarth_sx написа:
                      Bravo 1.9 JTD написа:
                      става бе сичко става гледай да извадиш тая и да ти направят прозрачен калъп по нея примерно от излята пластмаса зависи колко процента трансперансия предпочиташ ама смятам че при пълна 100% прозрачност ще седи готино,разпитай къде могат да ти отлеят пластмаса или акрил по калъп и го занеси :P
                      Кои ли ще се навие при условие че става дума за единични броики.Знаеш ли колко ще струва изработката на подобен калъп???Че после и изливането на самото изделие...дали си заслужава,при условие че стопа е 80-100лв нов 30-40 втора ръка...
                      Прав си за съжаление.. А моя "нов" стоп ми го продадоха за 60 при положение, че не е в особено блестящо състояние - понадраскан е. Бях абсолютно убедена, че не струва толкова, но продавача беше колега на един приятел, а и моя грешка беше, че тръгнах веднага да търся без да видя как вървят в интернет цените първо. Иначе щях да пратя по живо по здраво и него и обясненията му че "по-евтин няма да намеря и ще се върна после да го търся, но няма да е на същата цена", щото цената била "за наши хора" разбираш ли. А стария ми стоп беше в перфектно състояние за стоп на 10 години - без нито една драскотина, затова ме е толкова яд.

                      Коментар


                        #12
                        User00304 написа:
                        Bravo 1.9 JTD написа:
                        става бе сичко става гледай да извадиш тая и да ти направят прозрачен калъп по нея примерно от излята пластмаса зависи колко процента трансперансия предпочиташ ама смятам че при пълна 100% прозрачност ще седи готино,разпитай къде могат да ти отлеят пластмаса или акрил по калъп и го занеси :P
                        То въпроса е как ще се извади - трябва да се реже - няма как да се отлепи. Освен от някакъв друг стар стоп. Но въпроса е къде правят калъпи и леят и дали ще се навият да правят такова нещо. Освен това, после трябва някак си да се залепи.. така че да не седи като кръпка.
                        durex_a написа:колега направи 1 снимка да ги видя колко са тъмни аз искам точно такива може да ги трампим ако ми харесат
                        то май е колежка :D
                        Колеги, колежка е, да. А що се отнася до стоповете, те са като на повечето бравоци, които виждаш по улиците, аз лично по-светли не съм видяла. Твоите да не би да са светли?
                        колежке разгледай ми гаража там има снимки и се виждат кажи дали е това което търсиш

                        Коментар


                          #13
                          Abarth_sx написа:
                          Bravo 1.9 JTD написа:
                          става бе сичко става гледай да извадиш тая и да ти направят прозрачен калъп по нея примерно от излята пластмаса зависи колко процента трансперансия предпочиташ ама смятам че при пълна 100% прозрачност ще седи готино,разпитай къде могат да ти отлеят пластмаса или акрил по калъп и го занеси :P
                          Кои ли ще се навие при условие че става дума за единични броики.Знаеш ли колко ще струва изработката на подобен калъп???Че после и изливането на самото изделие...дали си заслужава,при условие че стопа е 80-100лв нов 30-40 втора ръка...
                          точно...Наскоро говорехме с един френд на подобна тема и от него знам че направата на подобна матрица излиза скъпичко,а ако немате познати никои нема се захване с правене на каквото и да е изделие от 10-тина броики...Колежке понякога се получава така за съжаление.За това е форума-когато търсиш да купиш нещо или да продадеш погледни съответните раздели...там можеш да намериш това което те интересува на доста приемливи цени в сравнение с пазарните били те и втора употреба.
                          Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                          KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                          Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                          Коментар


                            #14
                            На мен пък ми харесват по-тъмните, а моите са от по-светлите...който каквото няма това си търси :D
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #15
                              Наистина има Браво с по-тъмни и с по-светли стоп светлини. Днес пред блока имаше две Браво-та, едното с по-тъмни, а другото с по-светли стопове. Нямах с какво да ги снимам, за да покажа нагледно каква е разликата между двата вида.

                              Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

                              Коментар

                              Working...
                              X