vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Портване на дизелова глава на JTD
Collapse
X
-
-
vsd написа:Ето снимки на изпускателните портове. Разминаването е повече около 2 мм. На места прави впечатление че центъра на отвора на колектора се разминава с този на главата. За разлинаванията съдя по черния нагар който се е натрупал. През седмицата ще взема една гарнитура да я наложа и ще видим с нея дали е същото.
Коментар
-
ici написа:vsd написа:Ето снимки на изпускателните портове. Разминаването е повече около 2 мм. На места прави впечатление че центъра на отвора на колектора се разминава с този на главата. За разлинаванията съдя по черния нагар който се е натрупал. През седмицата ще взема една гарнитура да я наложа и ще видим с нея дали е същото.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ако един цилиндър изпуска,а друг се пълни,то този който се пълни е със затворен изпускателен клапан и няма никаква вреда за него/виж кръговата диаграма на ЖТД двигателя/. Ако хипотетично допуснем все пак за някаква полза от него,то вредата е многократно по голяма.За това някой двигатели имат пас- втулки за центроване на колектор към глава за да се гарантира нулев преход.
Коментар
-
ici написа:Stefan Hadjov написа:Ако един цилиндър изпуска,а друг се пълни,то този който се пълни е със затворен изпускателен клапан и няма никаква вреда за него/виж кръговата диаграма на ЖТД двигателя/. Ако хипотетично допуснем все пак за някаква полза от него,то вредата е многократно по голяма.За това някой двигатели имат пас- втулки за центроване на колектор към глава за да се гарантира нулев преход.
Коментар
-
ако имаш сервизните данни на този мотор за фазите и хлабината при която са дадени може да ги постнеш, че аз ги нямам.Примерно ако вала е 200 градуса мерен при 0.8мм отваряне (така ги дава ФИАТ в сервизните данни) то при 0.4 мм (примерно) работна хлабина този вал е реално около 220 градуса.И ако по диаграма (тоест при измерен вал 200 градуса при лифт 0.8мм) изп. клапан е затворил напълно при 0 градуса ГМТ, то реално изп. клапан затваря напълно чак 10 градуса след ГМТ
Коментар
-
ici написа:ако имаш сервизните данни на този мотор за фазите и хлабината при която са дадени може да ги постнеш, че аз ги нямам.Примерно ако вала е 200 градуса мерен при 0.8мм отваряне (така ги дава ФИАТ в сервизните данни) то при 0.4 мм (примерно) работна хлабина този вал е реално около 220 градуса.И ако по диаграма (тоест при измерен вал 200 градуса при лифт 0.8мм) изп. клапан е затворил напълно при 0 градуса ГМТ, то реално изп. клапан затваря напълно чак 10 градуса след ГМТ
Коментар
-
vsd написа:Двете картинки вършат ли работа за информация
Коментар
-
Мда, вече при 0.3мм работна хлабина фазите се разтеглят с още няколко градуса, което на практика може да се измери по лифта на клапана в ГМТ .В тази връзка да спомена само, че обратното налягане в изп. колектор е доста голямо ( може би към 3 пъти по това в см. колектор) при такова турбо с много малка и рестриктивна турбинна част.
Коментар
-
ici написа:Мда, вече при 0.3мм работна хлабина фазите се разтеглят с още няколко градуса, което на практика може да се измери по лифта на клапана в ГМТ .В тази връзка да спомена само, че обратното налягане в изп. колектор е доста голямо ( може би към 3 пъти по това в см. колектор) при такова турбо с много малка и рестриктивна турбинна част.
Коментар
-
В моята тема съм пуснал измервания на един вал, може да ги прегледаш резултатите, доста изненадващи са При разлика от 0.15мм в работната хлабина спрямо тази при която е мерен вала прогнозирам 10-тина градуса по-голяма продължителност на фазата, което си е доста.Отделно не случайно споменах за обратното налягане преди турбото и за връзката му с антиревърсите.Само ще повторя, че и при атмосферните състезателни мотори се оставят такива прагове от порядъка на 2мм и на всмукателните и на изпускателните портове, да не говорим за специално изработените тръбни колектори за турбо мотори Така че ползата от антиревърса е много по-голяма, отколкото загубите които създава.Аиде стига съм издавал тайни
Коментар
-
ici написа:В моята тема съм пуснал измервания на един вал, може да ги прегледаш резултатите, доста изненадващи са При разлика от 0.15мм в работната хлабина спрямо тази при която е мерен вала прогнозирам 10-тина градуса по-голяма продължителност на фазата, което си е доста.Отделно не случайно споменах за обратното налягане преди турбото и за връзката му с антиревърсите.Само ще повторя, че и при атмосферните състезателни мотори се оставят такива прагове от порядъка на 2мм и на всмукателните и на изпускателните портове, да не говорим за специално изработените тръбни колектори за турбо мотори Така че ползата от антиревърса е много по-голяма, отколкото загубите които създава.Аиде стига съм издавал тайни
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар