Здравейте, минавам директно към въпроса.Има ли смисъл да се портва главата на jtd 105. Заводската достатъчно добра ли е. Почти никъде не намерих подробни снимки на главата. Имам само тези, които са от пунто jtd.За какво трябва да се внимава при портване на главата. Завихрянето, което се получава за да се смеси добре сместа, от кое точно зависи. Само от формата и размера на камерата в буталото или и от портовете на главата.Слагам и една страница с най-честите форми на камери на буталата при TDI. При нас коя форма се ползва? От снимките ми се струва че е точно 2а, но не съм сигурен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Портване на дизелова глава на JTD
Collapse
X
-
трябва да направиш идеалните преходи между леглото на клапана и самия порт, частта от водача може да се направи с фаска, малкият радиус преди леглото на клапана може да се коригира, порт - колектор може да има нужда да се пипне, самата стена на порта също като финност.Това е в общи линии.отделно се правят и клапаните и фаските едни спрямо други по размери, много са тънкостите а и иска машинно точна ръка за да станат нещата и да има забележим ефект.По принцип се печели около 10%, (че и повече при някой глави) мощност при пипната глава.
Коментар
-
vsd написа:А как мога след това да проверя дали съм направил нещо или съм влошил нещата.
Коментар
-
vsd написа:А флоу стенд от къде мога да намеря, за да знам дали дали да я качвам изобщо на колата или ще ходи за алуминий Предполагам че е цифра да си купя, но сигурно някъде правят замервания срещу определена сума.
Коментар
-
Re: Портване на дизелова глава на JTD
vsd написа:Има ли смисъл да се портва главата на jtd 105. Заводската достатъчно добра ли е.За какво трябва да се внимава при портване на главата.
Коментар
-
valyotuning написа:Знам че за турбо двигатели няма много смисъл!По-добре я чипосай!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Коментар
-
Re: Портване на дизелова глава на JTD
Stefan Hadjov написа:Полира се и главата на клапаните под работната фаска.А шлайфане и протриване на гнезда и клапани-задължително.
Коментар
-
Ето снимки на изпускателните портове. Разминаването е повече около 2 мм. На места прави впечатление че центъра на отвора на колектора се разминава с този на главата. За разлинаванията съдя по черния нагар който се е натрупал. През седмицата ще взема една гарнитура да я наложа и ще видим с нея дали е същото.
Коментар
-
Re: Портване на дизелова глава на JTD
vsd написа:Имам и друг въпрс. Видях че пуловете на хидравличните повдигачи изглеждат надрани. Като пипнеш с пръст, не се усеща грапавина, повече се вижда като промяна на цвета. До колко е нормално това.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар