Общо взето да, обаче свободното време ми е доста малко напоследък. Това което смятам да направя засега е да портна главата, да си сменя сегментите и лагерите (лагерите само ако се налага, в същност приемам предложения, дали да ги пипам ако са добре). Смятам да пробвам с дюзи от стило 115 какво ще се получи и ще мисля за друга турбина с променлива геометрия. Остава вечния въпрос кой ще прави промените по таблиците на софта. Целта на портването на главата е повече заради това че така и така ще е свалена, а пък и имам резервна, та не ми пречи нищо да експериментирам. Като цяло очаквам добър ефект не толкова заради портването, а заради напасването на клапаните и новите сегменти. Все пак моя двигател е на почти 300 000 км.ПС: Още не съм свалил главата, защото нямам камък за болтовете. Видях че са RIBE или както казват майсторите "рибс", но не знам кой номер . Предполагам, че е M13.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Портване на дизелова глава на JTD
Collapse
X
-
Мисля че ще има ефект дори само от напасването на клапаните.За портването просто не знам какво ще се получи.За разпръсквачи от 115 и аз съм се замислил,защото както знаем тези за 105 не могат да пръснат повечко гориво на високи обороти.Всъщност колко микрона са дупките на разпръсквачите от 115?Ако са над 205 микрона бива.За турбина VNT честно казано съм малко против.Тя и нашата си има ресурс,но една ГТ1549 ще дойде екстра.Ще иска нов фланец ама на стругар и готово.За мен най-големият проблем си остава софта.Към момента няма кой да направи добър софт в БГ за този тип мотор.Сори че се отплеснах.
Коментар
-
emzo написа:Какво значи добър софт ?Проблема за мен при тази кола си остава звеното съединител-маховик.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар