Там е работата, аз не съм го правил, но не съм твърдоглав и слушам по-опитните. А повярвай ми ici е постигнал доста повече от това да турбинира 1.6-ца. Дай ми 4000 лева и ще ти покажа как се прави И колега недей да се палиш, нямам нищо лично към никого. Просто коментираме, не съм искал да засегна никого
Прав си, че ’там е работата’-когато човек не е правил и няма опит и познания за нещо, то му се струва супер лесно, евтино и елементарно, ммма повярвай, че на практика нещата се различават доста от клипчетата в youtube и снимките по форуми на непознати езици За 4000лв., ти лично не виждам какво ще ми покажеш, но съдейки по опит-а ти едва ли ще е преправен фиат-ски 1,6 мотор на турбо вървящ и здрав такъв :D Това какво е постигнал ICI няма смисъл да ми го обясняваш на мен-аз добре знам какво и как е направил А за ’паленето’ ми не го мисли и аз нямам нищо лично-просто коментирам :D
да за 4000 лева спокойно мога да буустна 4А-GE мотора на Корола АЕ86 - 1.6 16 клапана 124к.с ... само портване на главата мисля че е достатъчно,евентуално по-добра изпускателна система,кулер,турбо,електроника и си ти (определено това е моторо който няма нужда да се ъп-ва преди да се сложи турбо - той е толкова здрав колкото на някои хора не им се вярва че може да издържи 212 000км и още да седи хонинга по цилиндрите ) е колегата ICI предполагам се е занимавал и с японки ше ви каже тия мотори 4А-GE в кво състояние издържат И да за 4000 лева спокойно мога да си прещипа около още 200++ стада отгоре Тва беше за японските, а за Браво 1.6 мисля че и тука е възможно само че на тия италянски клозети едва ли ще издържи много... По-добре Типо Седичи отколкото Браво
Колега можеш ли някак да обясниш на автора на темата, какво е общото между двигателя на твоята тойота и този на фиат-а му освен обема на мотора и броя на клапаните? :D Или може би му предлагаш да сложиш твоя мотор в неговото купе и след това ти пре-спокойно да му го буутнеш (не буустнеш) за 4000лв.?
ако някой дойде с 1.6 турбинирано и ми каже "ето е тоя двигател в него има 3000 лв само и е турбиран" и след това видя,че колата след 10 метра не е избухнала в пламъци и наистина си застава зад названието "турбинирана" ,чак тогава можете да ме убедите,че можете с пръдня боя да направите както се вика
добре де, интересно ми е все пак :D какво те кара да мислиш че този мотор няма да изкара и 10 метра :D а мотора е от така да се каже старата рейсинг концепция с управление по МАП и благодатна за мапване електроника М.Марели все пак
ако някой дойде с 1.6 турбинирано и ми каже "ето е тоя двигател в него има 3000 лв само и е турбиран" и след това видя,че колата след 10 метра не е избухнала в пламъци и наистина си застава зад названието "турбинирана" ,чак тогава можете да ме убедите,че можете с пръдня боя да направите както се вика
добре де, интересно ми е все пак :D какво те кара да мислиш че този мотор няма да изкара и 10 метра :D а мотора е от така да се каже старата рейсинг концепция с управление по МАП и благодатна за мапване електроника М.Марели все пак
не знам колега но ако беше така както казваш всяко 2-ро 1.6 щеше да е с турбо...според мен просто са нужни повечко от 3000 лв за да ти стане колата както трябва ти сам това трябва да го знаеш най-добре не е ли така?
ако някой дойде с 1.6 турбинирано и ми каже "ето е тоя двигател в него има 3000 лв само и е турбиран" и след това видя,че колата след 10 метра не е избухнала в пламъци и наистина си застава зад названието "турбинирана" ,чак тогава можете да ме убедите,че можете с пръдня боя да направите както се вика
добре де, интересно ми е все пак :D какво те кара да мислиш че този мотор няма да изкара и 10 метра :D а мотора е от така да се каже старата рейсинг концепция с управление по МАП и благодатна за мапване електроника М.Марели все пак
не знам колега но ако беше така както казваш всяко 2-ро 1.6 щеше да е с турбо...според мен просто са нужни повечко от 3000 лв за да ти стане колата както трябва ти сам това трябва да го знаеш най-добре не е ли така?
баце там е че човека ти обеснява на чист български оригинален национален език че работата няма да е точно както трябва ! и ако искаш да е както трябва и не само ще ти трябват повече от 4000 лева а ще ти трябва и друг двигател незнам защо търсите само за какво да се хванете зада се драката с някой ?!
добре де , не всичко е пари то е ясно че с това стават нещата , ама аз като си купувах колата не съм си я копувал с мисълта че ще дам още 4000 лева лека полека започнах да си наливам но едно е ясно , тоа не може да и е ежедневен и иденсвен автомобил може да ти е тининг бегачка но не и единсвен , зашото доста време ще е в бокса - което е нормално
ако някой дойде с 1.6 турбинирано и ми каже "ето е тоя двигател в него има 3000 лв само и е турбиран" и след това видя,че колата след 10 метра не е избухнала в пламъци и наистина си застава зад названието "турбинирана" ,чак тогава можете да ме убедите,че можете с пръдня боя да направите както се вика
добре де, интересно ми е все пак :D какво те кара да мислиш че този мотор няма да изкара и 10 метра :D а мотора е от така да се каже старата рейсинг концепция с управление по МАП и благодатна за мапване електроника М.Марели все пак
не знам колега но ако беше така както казваш всяко 2-ро 1.6 щеше да е с турбо...според мен просто са нужни повечко от 3000 лв за да ти стане колата както трябва ти сам това трябва да го знаеш най-добре не е ли така?
баце там е че човека ти обеснява на чист български оригинален национален език че работата няма да е точно както трябва ! и ако искаш да е както трябва и не само ще ти трябват повече от 4000 лева а ще ти трябва и друг двигател незнам защо търсите само за какво да се хванете зада се драката с някой ?!
баце а аз кво се опитвам да ти обесня че с 4000 лв може да си избършеш....
истината за всяко 1.6 е че го купуваш щото е 3к лв и имаш г/д наи-доброто за тия пари. . .ама за тия пари,щото сигорно са ти единствените да речем,и там е пречката всяко такова да е с турбо за още 4к лв,след 2год може да си го натокал и понакиприл ама 4000:24 не е равно на 4000 на куп,и ако ги имаш на куп по-добрия вариант определено е пунто гт
баце а аз кво се опитвам да ти обесня че с 4000 лв може да си избършеш....
ей, опасен си дай 4000лв и с повечко късмет да се намерят нужните неща втора употреба да видим дали няма да стане кола за каране
Колега ICI, да разбираме ли, че ако ти докара някой едно браво 1,6 16В и планетите се подредят по правилния начин и т.н. , ти ще го направиш кола 200+ коня (измерени поне 170 к.с. на гумите), която гарантираш, че няма да се разлети след по-екстремно натоварване и ще може да спира, да пали нормално и изобщо да може да се експлоатира като нормален автомобил? :D Питам не за друго, мми ей така набързо си нахвърлях един списък с нужните части и дейности за да стане тази интервенция (голяма част от тях са 2-ра употреба и има дооооста компромиси, като не съм включил всичко необходимо със сигурност) и без да има смятани пари за настройка и изобщо за труд по сглобяване на всичко ми се получи една сума около 5200 лв. :D
форума е пълен със заедливковци !!!!! Извинявам се за спама ама е така ....
ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
Човека чисто и просто пита,можели на 1.6 16в да се сложи турбо.Та отговорете му нормално.Кви са тея теорий дето ги вадите от незнам си каде и се заяждате един друг.Кажете да/не може,ако може какво трябва да се направи,ако неможе защо и така.Тука стана направо спам тема.И най-вече тук трябва да отговарят хора който са се занимавали с такава дейност.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
имам познати в момента ще слагат на хонда црх и голф 3 атмосферни мотори турбо за много по малко пари така че да има излезе не повече от 1000 лв цялата работа не знам какви са тези 3500 ако се шлаифа мотора и други глупости може би да е така не знам
На всяка кола може да се сложи турбо,въпроса е дали ще може собственика и да си го позволи.Аз като започнах да се интересувам от турбо автомобили си мислех като автора на темата(нищо лично и обидно към него) че си купува турбото от пърформънса или от тунинг бг за 300лв още 50лв за маркучи и един кулер за красота отред и си готов.Колко съм бил и наивен де.Пич карай си бравото и ако имаш някви излишни пари си купи стокова кола която има турбо.Тя има много повече потенциал за развитие нагоре.Ако трябва да съм честен тея бързи 4000лв дето ги смятам ги инвестираш в турбо колата като база ще имаш много повече от 200 коня.Предполагам че си фен на Фиат за пример ти давам Купе 16вт или 20вт.за 4000лв инвестиции в нея ще имаш една прекрасна стрийт хулиганка на която едва ли ще намериш скоро съперник на улицата.Успех с начинаието
Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар