Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Е как ще работи като турбото е счупено и то за толкова кратко време? Явно високото налягане не му харесва изобщо...А собственика на колата трябва да е мазохист, за да кара в подобна конфигурация и да сменя турбо секи месец...Явно трябва да се попроменят малко настройките или да се търси друг варянт за турбо...

    Коментар


      #77
      biser_as написа:
      Пък и Karnak-a май си има майстори, които да му правят возилото и да му дават акъл, тъй че...........
      извинявай просто се опитвам да му помогна но явно няма как да съм му полезен след като самя той не иска или тиИ Бисере , аз никъде не споря с тебе за нищо обсъждаме проблема и как да се реши за по дълго време ако е възможно
      Power Under Pressure

      Коментар


        #78
        WhitePower написа:
        biser_as написа:
        Пък и Karnak-a май си има майстори, които да му правят возилото и да му дават акъл, тъй че...........
        извинявай просто се опитвам да му помогна но явно няма как да съм му полезен след като самя той не иска или тиИ Бисере , аз никъде не споря с тебе за нищо обсъждаме проблема и как да се реши за по дълго време ако е възможно
        Не бе човек,полезен си ми,но пак ти казвам,ще ми се да сложа същата турбина,ако не успея да намеря тогава ще мисля други варианти.

        Коментар


          #79
          Karnak, мойто лично мнение е, че същата турбина ако я караш на 2 бар-а отново ще се счупи.Просто това турбо е с керамична топла перка и не обича много високи налягания и обороти-чупи се при високи обороти (предполагам че ако го караш на 1,5 бар-а няма да има такива грижи).Знам че на скайлайн ГТ-Р 34 турбините са с метална перка и няма такива грижи, но май е по-различно като големина и модел спрямо това дето беше на колата ти. За намиране на същото като твойто най-добрия вариант е да намериш кой да ти внесе от Англия едно 2-ра ръка (в ebay има няколко обяви). Ако не можеш да намериш мога да ти пратя линко-ве към обявите, но най-добре първо се консултирай с Сашо или там който ти прави колата дали има смисъл да се търси същото ако искаш да караш пак на 2 бар-а.Успех от мен Между другото, какво се е счупило на твойто турбо?

          Коментар


            #80
            biser_as написа:
            Karnak, мойто лично мнение е, че същата турбина ако я караш на 2 бар-а отново ще се счупи.Просто това турбо е с керамична топла перка и не обича много високи налягания и обороти-чупи се при високи обороти (предполагам че ако го караш на 1,5 бар-а няма да има такива грижи).Знам че на скайлайн ГТ-Р 34 турбините са с метална перка и няма такива грижи, но май е по-различно като големина и модел спрямо това дето беше на колата ти. За намиране на същото като твойто най-добрия вариант е да намериш кой да ти внесе от Англия едно 2-ра ръка (в ebay има няколко обяви). Ако не можеш да намериш мога да ти пратя линко-ве към обявите, но най-добре първо се консултирай с Сашо или там който ти прави колата дали има смисъл да се търси същото ако искаш да караш пак на 2 бар-а.Успех от мен Между другото, какво се е счупило на твойто турбо?
            Не знам тези дни ще го сваляме,просто изгуби налягане.

            Коментар


              #81
              то сашо има опит с турбини втора ръка , сменява няколко пъти и си купи нова накрая щото му писна та моя съвет е да го последваш с новаТурбината втора ръка е като жената гледаш убава , нема луфт , и я взимаш почваш да я ползваш ,ама след месец или ти се качва на главата мърка под чаршафа
              Power Under Pressure

              Коментар


                #82
                karnak написа:
                Не знам тези дни ще го сваляме,просто изгуби налягане.
                Друг вариант да намериш подобно турбо на твойто в БГ е да питаш Даниел Дончев от Овердрайв дали случайно не пазят оригиналните турбини на техния скайлайн.Само не съм много сигурен дали на ГТ-Р 34 не са по-големи от тези на ГТ-Р 32 и 33, но не пречи да провериш мисля

                Коментар


                  #83
                  на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а

                  Коментар


                    #84
                    hf hpe написа:
                    на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а
                    кои предлагаш щото аз съм с MIHI TD04h15G
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #85
                      hf hpe написа:
                      на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а
                      какво значи на светлинни години от гарета, имаш впечатление от двете марки или??? Търсим болберинг турбина ако знаеш подходящо митсубиши от калибара на гт2560р кажи

                      Коментар


                        #86
                        sa6o_gt написа:
                        hf hpe написа:
                        на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а
                        какво значи на светлинни години от гарета, имаш впечатление от двете марки или??? Търсиме болберинг турбина ако знаеш подходящо митсубиши от калибара на гт2560р кажи
                        в смисъла на жаргона мицубиши-то е много по качествена турбина от който и да е гаретиначе знам какво търсите, нали се обаждах онзи ден в Маямине съм се интересувал, от ballbearing мицубиши със същият фланец,но имам впечатления от Пунто ГТ с TD 05H

                        Коментар


                          #87
                          hf hpe написа:
                          sa6o_gt написа:
                          hf hpe написа:
                          на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а
                          какво значи на светлинни години от гарета, имаш впечатление от двете марки или??? Търсиме болберинг турбина ако знаеш подходящо митсубиши от калибара на гт2560р кажи
                          в смисъла на жаргона мицубиши-то е много по качествена турбина от който и да е гаретиначе знам какво търсите, нали се обаждах онзи ден в Маямине съм се интересувал, от ballbearing мицубиши със същият фланец,но имам впечатления от Пунто ГТ с TD 05H
                          А и всепак цената е много важна в случея, иначе е ясно,че Garrett не са най-добри просто са най достъпни. Едвали някой в БГ би сложил на пунто турбина Greddy или HKS примерно

                          Коментар


                            #88
                            колега бях пратил лично съобщение за турбина hks gt2530 на търг в ибей
                            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                            Коментар


                              #89
                              След дълъг престой в бокса и събирането на пари ,колата бе убурудвана с VF22 и новиколектори , правена глава и ....за съжаление днес след мапването на пътя колата колата се запалва и изгаря така че догодина ще се търси донор за двигателя и RIP на красивия жълтур , най лошото което може да се случи на колата се е случило за съжаление
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #90
                                това пунтото на Карнака ли?ужас е от какво се е запалило? теч в горивната система или инсталацията?

                                Коментар

                                Working...
                                X