Е как ще работи като турбото е счупено и то за толкова кратко време? Явно високото налягане не му харесва изобщо...А собственика на колата трябва да е мазохист, за да кара в подобна конфигурация и да сменя турбо секи месец...Явно трябва да се попроменят малко настройките или да се търси друг варянт за турбо...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt
Collapse
X
-
biser_as написа:Пък и Karnak-a май си има майстори, които да му правят возилото и да му дават акъл, тъй че...........Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:biser_as написа:Пък и Karnak-a май си има майстори, които да му правят возилото и да му дават акъл, тъй че...........
Коментар
-
Karnak, мойто лично мнение е, че същата турбина ако я караш на 2 бар-а отново ще се счупи.Просто това турбо е с керамична топла перка и не обича много високи налягания и обороти-чупи се при високи обороти (предполагам че ако го караш на 1,5 бар-а няма да има такива грижи).Знам че на скайлайн ГТ-Р 34 турбините са с метална перка и няма такива грижи, но май е по-различно като големина и модел спрямо това дето беше на колата ти. За намиране на същото като твойто най-добрия вариант е да намериш кой да ти внесе от Англия едно 2-ра ръка (в ebay има няколко обяви). Ако не можеш да намериш мога да ти пратя линко-ве към обявите, но най-добре първо се консултирай с Сашо или там който ти прави колата дали има смисъл да се търси същото ако искаш да караш пак на 2 бар-а.Успех от мен Между другото, какво се е счупило на твойто турбо?
Коментар
-
biser_as написа:Karnak, мойто лично мнение е, че същата турбина ако я караш на 2 бар-а отново ще се счупи.Просто това турбо е с керамична топла перка и не обича много високи налягания и обороти-чупи се при високи обороти (предполагам че ако го караш на 1,5 бар-а няма да има такива грижи).Знам че на скайлайн ГТ-Р 34 турбините са с метална перка и няма такива грижи, но май е по-различно като големина и модел спрямо това дето беше на колата ти. За намиране на същото като твойто най-добрия вариант е да намериш кой да ти внесе от Англия едно 2-ра ръка (в ebay има няколко обяви). Ако не можеш да намериш мога да ти пратя линко-ве към обявите, но най-добре първо се консултирай с Сашо или там който ти прави колата дали има смисъл да се търси същото ако искаш да караш пак на 2 бар-а.Успех от мен Между другото, какво се е счупило на твойто турбо?
Коментар
-
то сашо има опит с турбини втора ръка , сменява няколко пъти и си купи нова накрая щото му писна та моя съвет е да го последваш с новаТурбината втора ръка е като жената гледаш убава , нема луфт , и я взимаш почваш да я ползваш ,ама след месец или ти се качва на главата мърка под чаршафаPower Under Pressure
Коментар
-
karnak написа:Не знам тези дни ще го сваляме,просто изгуби налягане.
Коментар
-
sa6o_gt написа:hf hpe написа:на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а
Коментар
-
hf hpe написа:sa6o_gt написа:hf hpe написа:на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а
Коментар
-
След дълъг престой в бокса и събирането на пари ,колата бе убурудвана с VF22 и новиколектори , правена глава и ....за съжаление днес след мапването на пътя колата колата се запалва и изгаря така че догодина ще се търси донор за двигателя и RIP на красивия жълтур , най лошото което може да се случи на колата се е случило за съжалениеPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар