Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Карнак ,колата наистина върви на 2.2 бара Ама нали целта не е да се сменя турбината с маслото шото скъпо удоволствиеиначеспоред мене една GT2560R сега ще е по добре след като тази турбина даде фира, защото колко по голяма е компресорната част на турбината толкова повече коне се вадят с по малко налягане и такапазиш повече турбината а на 60-ката перкитеса 60/60 но всичко опира до пари кой каква турбина може дасипозволиотделно бих ти препоръчал едни нови изпускателни колектори който да не я затапват , и да карашна на 2 бара но ефективността дае по малка погледни оригиналните какъв кютук са и колко са тесни, да не говорим че 1и 2 рънер се събират в едно и тогаваподвеждат въздуха към турбинатаУспех
    Power Under Pressure

    Коментар


      #62
      WhitePower написа:
      Карнак ,колата наистина върви на 2.2 бара Ама нали целта не е да се сменя турбината с маслото шото скъпо удоволствиеиначеспоред мене една GT2560R сега ще е по добре след като тази турбина даде фира, защото колко по голяма е компресорната част на турбината толкова повече коне се вадят с по малко налягане и такапазиш повече турбината а на 60-ката перкитеса 60/60 но всичко опира до пари кой каква турбина може дасипозволиотделно бих ти препоръчал едни нови изпускателни колектори който да не я затапват , и да карашна на 2 бара но ефективността дае по малка погледни оригиналните какъв кютук са и колко са тесни, да не говорим че 1и 2 рънер се събират в едно и тогаваподвеждат въздуха към турбинатаУспех
      Орлине,колата се караше на 1,9-2 бара,но постоянно не само за стартове,за това турбината не издържа,пък и да не забравяме,че не беше нова а втора ръка.А що се отнася за колектора вече съм купил спортен. Ако можеш да ми намериш същата турбина ще съм ти благодарен.Не искам да я сменям за да не преправям нищо. На теория си прав за по-голямата турбина,но повечето пунта са с такава пък вървят по-малко от моето.Пък и не искам да експериментирам,като променям нещо доказало се.[/list][/quote]

      Коментар


        #63
        Karnak, колата ти не беше ли с турбина от на Ицо (от Хеед) скайлайновия двигател?

        Коментар


          #64
          biser_as написа:
          Karnak, колата ти не беше ли с турбина от на Ицо (от Хеед) скайлайновия двигател?
          Точно така колега.

          Коментар


            #65
            Лоша работа е щом се е счупила-намирането на такава същата в БГ според мен е почти невъзможно Другата такава беше на Росен на голф-а, мма той го продаде доколкото знам и освен от чужбина някъде да търсите.Това турбо (на твойта кола) беше по-доброто и здравото от 2-те и е супер избор за кола като пунто ГТ, мма държат до налягания около 1,5 бар-а, по нагоре се чупят за съжаление. (както явно е станало)

            Коментар


              #66
              biser_as написа:
              Лоша работа е щом се е счупила-намирането на такава същата в БГ според мен е почти невъзможно Другата такава беше на Росен на голф-а, мма той го продаде доколкото знам и освен от чужбина някъде да търсите.Това турбо (на твойта кола) беше по-доброто и здравото от 2-те и е супер избор за кола като пунто ГТ, мма държат до налягания около 1,5 бар-а, по нагоре се чупят за съжаление. (както явно е станало)
              Точно за това се обръщам към всички колеги от форума,ако някой чуе нещо за такава турбина да свирка.Благодаря предварително.

              Коментар


                #67
                karnak написа:
                biser_as написа:
                Лоша работа е щом се е счупила-намирането на такава същата в БГ според мен е почти невъзможно Другата такава беше на Росен на голф-а, мма той го продаде доколкото знам и освен от чужбина някъде да търсите.Това турбо (на твойта кола) беше по-доброто и здравото от 2-те и е супер избор за кола като пунто ГТ, мма държат до налягания около 1,5 бар-а, по нагоре се чупят за съжаление. (както явно е станало)
                Точно за това се обръщам към всички колеги от форума,ако някой чуе нещо за такава турбина да свирка.Благодаря предварително.
                нова или втора ръка ???
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #68
                  Нова такава турбина ще е доста трудна и скъпа работа според мен (все пак е турбо за скайлайн гтр32, гтр33), иначе 2-ра ръка има по Англия с цени от 160-170 лири и нагоре, мма в кво състояние са не е мноо ясно.

                  Коментар


                    #69
                    до колко знам ГТ 2554 и 2560 имат единсвено разлика само в перките но не и в начина на монтиране и фланците
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #70
                      WhitePower написа:
                      до колко знам ГТ 2554 и 2560 имат единсвено разлика само в перките но не и в начина на монтиране и фланците
                      Пичове,не знам каква е разликата,защото не разбирам,но помня ,че като я купих я търсихме в интернет по номера и не отговаряше на никоя,даваха я само за скайлайн. А фланеца е същия,като на оригиналната пунтова. Ще ми се да е втора ръка за да е по-евтина.

                      Коментар


                        #71
                        karnak написа:
                        WhitePower написа:
                        до колко знам ГТ 2554 и 2560 имат единсвено разлика само в перките но не и в начина на монтиране и фланците
                        Пичове,не знам каква е разликата,защото не разбирам,но помня ,че като я купих я търсихме в интернет по номера и не отговаряше на никоя,даваха я само за скайлайн. А фланеца е същия,като на оригиналната пунтова. Ще ми се да е втора ръка за да е по-евтина.
                        Garrett GR25( 54 или 60 ) са с Т25фланци - същия като на пунтотето и за 2560-ката http://www.turbobygarrett.com/turbob...41_1.htmето ти и за 2554 http://www.turbobygarrett.com/turbob...71_3.htmима вариант на гаррет Gt2560 с различен материал на перките и на входящия фланесна студената част което не е няква драмаПитай Сашо от коя версия скайлаин ти е турбината щото се намират от R33 GTS-t RB25DET series 1
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #72
                          WhitePower написа:
                          karnak написа:
                          WhitePower написа:
                          до колко знам ГТ 2554 и 2560 имат единсвено разлика само в перките но не и в начина на монтиране и фланците
                          Пичове,не знам каква е разликата,защото не разбирам,но помня ,че като я купих я търсихме в интернет по номера и не отговаряше на никоя,даваха я само за скайлайн. А фланеца е същия,като на оригиналната пунтова. Ще ми се да е втора ръка за да е по-евтина.
                          Garrett GR25( 54 или 60 ) са с Т25фланци - същия като на пунтотето и за 2560-ката http://www.turbobygarrett.com/turbob...41_1.htmето ти и за 2554 http://www.turbobygarrett.com/turbob...71_3.htmима вариант на гаррет Gt2560 с различен материал на перките и на входящия фланесна студената част което не е няква драмаПитай Сашо от коя версия скайлаин ти е турбината щото се намират от R33 GTS-t RB25DET series 1
                          Орлине, тия гарет-и дето им даваш линкове стават на фланеца на колектора на пунтото, мма тва дето беше на колата на Karnak-а не е нито едно от тях Неговото беше от Нисан Скайлайн ГТ-Р 32 (то и на 33-ката са същите) и него просто го няма на сайт-а на Гарет. Това турбо(до колкото съм запознат) е специално разработено за Скайлайн-а (турбото е с керамична топла перка и по-различно от каталожните им модели, също не обича високи налягания и обороти-лесно се чупи тогава). А тия дето си намерил от R33 GTS-t RB25DET нема му свършат работа, щото са различни от счупеното му и са с Т3 фланец :D

                          Коментар


                            #73
                            karnak написа:
                            WhitePower написа:
                            до колко знам ГТ 2554 и 2560 имат единсвено разлика само в перките но не и в начина на монтиране и фланците
                            Пичове,не знам каква е разликата,защото не разбирам,но помня ,че като я купих я търсихме в интернет по номера и не отговаряше на никоя,даваха я само за скайлайн. А фланеца е същия,като на оригиналната пунтова. Ще ми се да е втора ръка за да е по-евтина.
                            То чисто нова ненам дали изобщо се намира (а за цена едва ли ще е нещо ефтинко ), но 2-ра ръка има в Англия, цените почват от 170-ина лири както ти казах. Успех в търсенето (наистина се оказа много подходяща за кола като пунто ГТ) само ненам дали има смисъл да търсиш такава и пак да я караш на 2 бар-а (предполагам отново ще се разлети както сегашната ти за съжаление).

                            Коментар


                              #74
                              седях и си мислех че турбина втора ръка си е ебало мамата , да е рециклира няма много голям смисалта отиваме на нова Бисере , тази дето е била на кърната не я знам но съм убеденн че фланците на ГТ2560ката и тази дето е на скайлайна са едно и същидемек с по голямата турбина ще кара на по малко налягане и от там ще щади малко турбината , иначе пак ще се разлети и нова да сложисега въпроса е кое се намира по лесно , турбина от скайлаин или ГТ2560 ( 54)кърнак ориентирай се къm нова , ако питаш мене за да немаш ядове по дълго времеимам един жокер за една втора ръка но не я знам в какво дережде е и дали има смисъл да я внасям без да си я видял което си е нож с 2 остриета
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #75
                                WhitePower написа:
                                седях и си мислех че турбина втора ръка си е ебало мамата , да е рециклира няма много голям смисалта отиваме на нова Бисере , тази дето е била на кърната не я знам но съм убеденн че фланците на ГТ2560ката и тази дето е на скайлайна са едно и същидемек с по голямата турбина ще кара на по малко налягане и от там ще щади малко турбината , иначе пак ще се разлети и нова да сложисега въпроса е кое се намира по лесно , турбина от скайлаин или ГТ2560 ( 54)кърнак ориентирай се къm нова , ако питаш мене за да немаш ядове по дълго времеимам един жокер за една втора ръка но не я знам в какво дережде е и дали има смисъл да я внасям без да си я видял което си е нож с 2 остриета
                                Орлине, аз лично никъде не съм казал, че фланците на турбините дето му предлагаш нема да станат на колектора на пунто ГТ или пунтото нема да върви с тях - даже напротив абсолютно съм съгласен, че са еднакви със скайлайнова-та като захват, мма ти май не разбра, че самите турбини са различни :D Човека каза, че колата му с тази турбина е вървяла повече от други ГТ-та с турбини като тези, които му предлагаш и не иска да променя нищо по тази концепция, която явно за него работи и го кефи Пък и Karnak-a май си има майстори, които да му правят возилото и да му дават акъл, тъй че...........

                                Коментар

                                Working...
                                X