мерси колега, няма нищо и без това съм се обедил многократно вече, че конете не са най важното
И аз съм съласен с това,че конете не са всичко. Иначе едно голямо БРАВО колеги колата е страхотна и дано постигнете още по-големи резултати за в бъдеще
FIAT Punto GT'96 131hp
FIAT Punto TD 60 '98
Alfa Romeo 155 2.0 16v Т.s.
Re: ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt
sa6o_gt написа:
здравейте колеги представям ви един напълно звършен проект, Punto GT Stage2 колата е мерена в PROSPEED на диното, показа 208 коня на колелата при бууст от 1,55бара, както и 175 коня на колелата в HEED. Разликата в конските сили идва от това,че в HEED колата много боксуваше на валците, в момента колата се кара на 2бара и и предстои мово мерене на дино. Ето снимки на колата
Напиши нещо повече за промените по двигателя?
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
промените са: голям интеркулер с турбо пътища, къстъм генерация на 63мм. от даунпайпа до отзад, инжектори 317кк. бензинова помпа от (20В турбо), болберинг турбина Гарет ГТ2554Р, ремап на стоковата електроника за това се сещам сега, може и да испускам нещо но в общи линии се добива представа
промените са: голям интеркулер с турбо пътища, къстъм генерация на 63мм. от даунпайпа до отзад, инжектори 317кк. бензинова помпа от (20В турбо), болберинг турбина Гарет ГТ2554Р, ремап на стоковата електроника за това се сещам сега, може и да испускам нещо но в общи линии се добива представа
мн.е ядрено пунтото колега"евала"за постигнатото от тази кола аз лично мн.се кефя,за факта,че колата е мерена и е доказала тая мощност...може би с предстоящите въпроси ще ти излезе и проекта на колата ,аз искам да те питам под ремап кво да се разбира с чип ли е колата или с кастъм настроики желани от теб и съобразени с проекта и ако не е тайна каде са правени...
под ремап се разбира чип , ама се прави къстъм , че да се орправят смесите и предварението щото за една бройка да стане салатата че с тия 13 ки убеждавам се за пореден път колко е здрав двигателя на тази кола май ще взема да си купя още едно докато не са свършилиа можеше и по голяма да се сложи )2560 топ турбината за 260 коня , от там нагоре сток карантия OUTочакваме това лято да излезе една забравена легенда
колата продължава да се кара на ниски 13ки и след последния ремеп, върви перфектно и няма да се счупу от бедни смеси, ако трябваше да се чупи от това момента беше на магистралата като мерихме топ спеед
преди малко бях в А,дизайн там кадето колата се боядисва момчетата я пръскаха вече. Днес ще е испечена и готова за зглабяне, до няколко дни проеката ще баде представен тук
колата продължава да се кара на ниски 13ки и след последния ремеп, върви перфектно и няма да се счупу от бедни смеси, ако трябваше да се чупи от това момента беше на магистралата като мерихме топ спеед
що я карате на 13 киобади се да я оправим и ще намалее лага чувсвително след последния ми мод на софтуера турбината ми се развърта с 500 оборота по рано то не става само да имаш налягане без да имаш убави смеси при бедните смеси газовете гобят скоростта си бързо и за това късно тръгва нищо че са по врели
колата не е лагава, защо трябва секи пат едно и също да обеждавам хората, като колата е на 13ки чак след 6500 а турбината като трагва да надува кам 3000 и тогава колата е на съвсем други смеси какво общо има това с 13ките ??? аре стига глупости аз не се баркам в твоя проект, сеедно да ти кажа как може да караш на 1,4бара с 11ки смеси като колата е толко бавна тогава секи си предценява как е по добре за него, се пак се гони барзина на колата, има над 200 старта тази кола и е направена супер здрава.Направи ти толко бърза, красива и здрава кола и тогава ми давай съвети
колата не е лагава, защо трябва секи пат едно и също да обеждавам хората, като колата е на 13ки чак след 6500 а турбината като трагва да надува кам 3000 и тогава колата е на съвсем други смеси какво общо има това с 13ките ??? аре стига глупости аз не се баркам в твоя проект, сеедно да ти кажа как може да караш на 1,4бара с 11ки смеси като колата е толко бавна тогава секи си предценява как е по добре за него, се пак се гони барзина на колата, има над 200 старта тази кола и е направена супер здрава.Направи ти толко бърза, красива и здрава кола и тогава ми давай съвети
както и да е опитах се да и помогна но явно не ме разбранещем да спорими имаш пълното право да се бъркаш в моя проект ето ти тема за размисъл за да разбереш що е на 13
ПунтиЧкото е повече от страхотно. Аз не разбирам повечето неща, които си писал като подобрения, но поне схващам осовната идея ... и съм меко казано очарована.Нямам търпение да видя другия проект, за който говориш.Успех !!!
Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING
ПунтиЧкото е повече от страхотно. Аз не разбирам повечето неща, които си писал като подобрения, но поне схващам осовната идея ... и съм меко казано очарована.Нямам търпение да видя другия проект, за който говориш.Успех !!!
колежке гледам пишеш в форума а не идваш на срещите..доста хора го правят това...идваите да се събереме повече хора несамо редовните 4-5 коли.Ако имате желание и време разбира се!Пунтото кърти от секаде,евала за труда...радвам се че има хора като Вас!В тази количка има потенциал...караите я само по внимателно!Адмирациии и безавариино!
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар