Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Айде честито и от мен колега.Със здраве да си я караш и много безаварийни километри.
    4 бири и турбината да свири

    Коментар


      #17
      ей тва е..ТИх но Впечатляващ проект .. Браво Колега мн добре си го измислил
      FIAT PUNTO 1.4 GT 136 k.c. .... Lancia Delta II - 1.6 75 k.c .... Lancia Y10 fire 45 k.c ITAL CLUB MONTANA

      Коментар


        #18
        благодаря колега само да оточня, че тази кола е на мой близък приател и е правена от мен. До седмица две ще видите и моята кола в завършен вид, тя е готова просто е на бояджия

        Коментар


          #19
          Вие нали бяхте в пловдив на събора ама маи беше с други джанти
          Целта е една,скороста е различна - HGT !

          Коментар


            #20
            не колега бъркаш се

            Коментар


              #21
              Тва пунто на бояна на ОМВ го виждах и адски много ми хареса...браво колега супер е...Много да ги наказваш разни смешни бмв-та
              Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

              Коментар


                #22
                Колата е супер,колега виждал съм те на живо,познаваш се със баща миМойто Браво е същя цвят Уникат си човече няма да ти казвам колко ме кефи така :PИмаш Л.С ама си трай за тва което съм ти казал там :D
                leave something of the happiness you bring

                Коментар


                  #23
                  Re: ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt

                  sa6o_gt написа:
                  здравейте колеги представям ви един напълно звършен проект, Punto GT Stage2 колата е мерена в PROSPEED на диното, показа 208 коня на колелата при бууст от 1,55бара, както и 175 коня на колелата в HEED. Разликата в конските сили идва от това,че в HEED колата много боксуваше на валците, в момента колата се кара на 2бара и и предстои мово мерене на дино. Ето снимки на колата
                  пусни и графиките да придобие темата по-технически вид.А за разликата в измерванията - идва от различните загуби които отчитат двете динота, на Проспийд се закача на главините, а на Хеед се мери на самите гуми и оттам идват и по- малкото измерени коне заради инерционните и загубите от триене на гумите.А между другото инерционните загуби са доста сериозни. При сравнителни измервания на една и съща кола със стандартен комплект дискове и със по-големи и тежки се получават загуби в мощността приблизително 1 кон за всеки килограм потационна маса в повече.И това на сравнително малък радиус като за спирачен диск.А при по-тежки гуми и джанти загубите са още по-изразени, съобразно участието на радиуса във формулата за инерчния момент
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #24
                    да колега и това е така но и колата боксува, ако бяхме седнали на калниците отпред щеше да извади още 15тина коня, правил съм го и боксува по малко ще кача графики като я премериме на 2бара

                    Коментар


                      #25
                      Според мен е най-добре и нещата се получават ако се сравняват показанията на дино-то в Хеед и на това в Проспеед, само ако мощността показана на Динапак-а се приеме за мощност на маховика и не и се добавят никакви загуби допълнително (с добавяне на загуби показанията стават доста оптимистични, мисля ).Качвал съм колата си през 2 месеца на едното и на другото дино и при еднакво налягане (стандартното за пунто ГТ) на Динапак-а показва 107кВ, а на Маинлайн-а показва 108к.с. При тази кола е трудно да се говори за буксуване на валците-щото просто не виждам как кола с такава мощност ще буксува на 3-та при 6000 оборота.А и на всяка кола, на която седнат на калниците, мисля че показанията ще отидат нагоре-друг е въпроса колко е реално това като показание

                      Коментар


                        #26
                        колега сток пунто няма как да боксува защото в 6000оборота му падат конете, колата е със 100+коня отгоре и има най много коне точно в тези обороти, а и аз не съм казал нищо за загуби, казах колата показа толко и толко на колелата, а дали има загуби не си ти човека който ще предцени. Когато колата слезе от валците си личи ако е боксувала.И да конете се вдигат и е реално защото се намалява боксуването, когато карам на хубав асфалт на 3та на 6000 оборота колата не боксува а на диното конете отиват на вятъра, сега разбираш ли ме?

                        Коментар


                          #27
                          Голяма красавица е пунто-то :D стилна изчистена и бърза - прекрасната секидневка Скоро и аз ще дойда към бояна да се запознаем

                          Коментар


                            #28
                            хе, разминавал съм те с бързото клио...за щастие в срещуположни посоки! Успех!
                            В сервиза съм!

                            Коментар


                              #29
                              Не ме разбра правилно мисля. Не казвам, че колата ви няма вариант да е буксувала - въпреки, че на тази машина съм виждал коли със по 2 пъти и нагоре коне на един двигателен мост без да буксуват (ако помниш си говорихме по тоз въпрос и на дино деня), просто дадох пример с по-слаба кола, показващ разликата между показанията на двете машини и обясняващ до някъде тези разлики.Пунтото ви е едно от най-хубаво направените в БГ и определено е много силно. :D

                              Коментар


                                #30
                                мерси колега, няма нищо и без това съм се обедил многократно вече, че конете не са най важното

                                Коментар

                                Working...
                                X