Айде честито и от мен колега.Със здраве да си я караш и много безаварийни километри.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt
Collapse
X
-
Re: ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt
sa6o_gt написа:здравейте колеги представям ви един напълно звършен проект, Punto GT Stage2 колата е мерена в PROSPEED на диното, показа 208 коня на колелата при бууст от 1,55бара, както и 175 коня на колелата в HEED. Разликата в конските сили идва от това,че в HEED колата много боксуваше на валците, в момента колата се кара на 2бара и и предстои мово мерене на дино. Ето снимки на колата
Коментар
-
Според мен е най-добре и нещата се получават ако се сравняват показанията на дино-то в Хеед и на това в Проспеед, само ако мощността показана на Динапак-а се приеме за мощност на маховика и не и се добавят никакви загуби допълнително (с добавяне на загуби показанията стават доста оптимистични, мисля ).Качвал съм колата си през 2 месеца на едното и на другото дино и при еднакво налягане (стандартното за пунто ГТ) на Динапак-а показва 107кВ, а на Маинлайн-а показва 108к.с. При тази кола е трудно да се говори за буксуване на валците-щото просто не виждам как кола с такава мощност ще буксува на 3-та при 6000 оборота.А и на всяка кола, на която седнат на калниците, мисля че показанията ще отидат нагоре-друг е въпроса колко е реално това като показание
Коментар
-
колега сток пунто няма как да боксува защото в 6000оборота му падат конете, колата е със 100+коня отгоре и има най много коне точно в тези обороти, а и аз не съм казал нищо за загуби, казах колата показа толко и толко на колелата, а дали има загуби не си ти човека който ще предцени. Когато колата слезе от валците си личи ако е боксувала.И да конете се вдигат и е реално защото се намалява боксуването, когато карам на хубав асфалт на 3та на 6000 оборота колата не боксува а на диното конете отиват на вятъра, сега разбираш ли ме?
Коментар
-
Не ме разбра правилно мисля. Не казвам, че колата ви няма вариант да е буксувала - въпреки, че на тази машина съм виждал коли със по 2 пъти и нагоре коне на един двигателен мост без да буксуват (ако помниш си говорихме по тоз въпрос и на дино деня), просто дадох пример с по-слаба кола, показващ разликата между показанията на двете машини и обясняващ до някъде тези разлики.Пунтото ви е едно от най-хубаво направените в БГ и определено е много силно. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар