Здравейте колеги,до скоро бях с мотор 2.0 туин спарк,който според мен е пълна каша,но взе че умря и ми писна да се занимавам с глупости.....И резултата е един мръсен мазен и много грозен мотор от Купе 2.0 16 Турбо............снимки след като го измия че ме е срам Засега мотора е разглобен за подмяна на лагери семеринги,гарнитури,измиване и каквото е нужно за да е сигурно че скоро няма да има проблеми.На първо време искам да го запаля и да се уверя че всичко е наред.Изчетох всички теми във фиат форума и долу-горе имам напредстава с какво се захващам Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Засега проблемите които съм открил са поизносени биелни и основни лагери. Коляновия вал е ок,блока, буталата и сегментите също главата е на шлайфист за проверка и смяна на гумички...............ще има и малко портване Засега проблема ми е износени гърбици на изпускателния вал......предположението е запушена маслена магистрала.За проблемите които не са обсъдени в другите теми ще питам във форума и ще разчитам предимно на вас за което предварително ви благодаря :D Та първото ми питане е какви валове да сложа..............четох че може от атмосферния мотор на купето..............И между другото ще гоня около 270-300 магарета и то със оригиналните железа и електроника. Мисля да сложа фронтален кулер,хубав блоуоф клапан,63мм генерация и хубав качествен ремап на дино.......може би при Келеша във Варна.Засега това,но първо трябва да го отремонтитам,натъпча в коша на 146 цата и да запали за което ще разчитам предимно на вас :D от няколко дни се опитвам да намеря и да си сваля литература за двигателя по възможност със схеми..............
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проект: Алфа 146 Тurbo
Collapse
X
-
Re: Проект: Алфа 146 Тurbo
Айдееее,още един изпаткал Честито колега за придобивката.Ще те помоля да качиш снимки на лагерите да ги видим на какво дередже са че така имаше едни дет уж са добре ,ама се оказа че не са добре.Износването на разпр. вал надали е от запушена маслена магистрала.По принцип тия валове са много повърхностнна циментация и ако не се регулират хлабините на клапаните както трябва ,т.е. ако се оставят натегнати го отнасят валовете.Така че според мене това ти е проблема.Струва ми се мислията невъзможна да намериш читави турбо валове,така че ще се наложи да слагаш атмосферни,а освен това и ще е по-донре с тях за изкарване на по-голяма мощност.За тях обаче ще ти трябват най-вероятно раздвижни ангренажни колела и много прецизно настройване.Турбото също ти вади 260-ина коня при идеални условия,т.е. турбото е малко,но за сметка на това си тръгва рано.Моя съвет е да я покараш така и после да слагаш по-голямо.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
Re: Проект: Алфа 146 Тurbo
ivanko_rs написа:Айдееее,още един изпаткал Честито колега за придобивката.Ще те помоля да качиш снимки на лагерите да ги видим на какво дередже са че така имаше едни дет уж са добре ,ама се оказа че не са добре.Износването на разпр. вал надали е от запушена маслена магистрала.По принцип тия валове са много повърхностнна циментация и ако не се регулират хлабините на клапаните както трябва ,т.е. ако се оставят натегнати го отнасят валовете.Така че според мене това ти е проблема.Струва ми се мислията невъзможна да намериш читави турбо валове,така че ще се наложи да слагаш атмосферни,а освен това и ще е по-донре с тях за изкарване на по-голяма мощност.За тях обаче ще ти трябват най-вероятно раздвижни ангренажни колела и много прецизно настройване.Турбото също ти вади 260-ина коня при идеални условия,т.е. турбото е малко,но за сметка на това си тръгва рано.Моя съвет е да я покараш така и после да слагаш по-голямо.FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
И аз от скоро се занимавам с подобна играчка само че 8 кл преработка от атмосферен и се чудя за валовете, понеже имам и турбо и атмосферни и се чудя кои да слагам. Само че аз съм по скромен - до 200 коня Хубаво е наистина да дадеш снимки на лагерите и обърни особенно внимание на средния основен - явно е доста натоварен. Щом и по спецификация го дават с по голяма сила на затягане от другите четери.
Коментар
-
Re: Проект: Алфа 146 Тurbo
ixibit написа:Та първото ми питане е какви валове да сложа..............четох че може от атмосферния мотор на купето..............И между другото ще гоня около 270-300 магарета и то със оригиналните железа и електроника. Мисля да сложа фронтален кулер,хубав блоуоф клапан,63мм генерация и хубав качествен ремап на дино.......може би при Келеша във Варна.Засега това,но първо трябва да го отремонтитам,натъпча в коша на 146 цата и да запали за което ще разчитам предимно на вас :D от няколко дни се опитвам да намеря и да си сваля литература за двигателя по възможност със схеми..............Joro написа:И аз от скоро се занимавам с подобна играчка само че 8 кл преработка от атмосферен и се чудя за валовете, понеже имам и турбо и атмосферни и се чудя кои да слагам. Само че аз съм по скромен - до 200 коня
Коментар
-
Колега, извинявай за офтопика, ама тази скоростна кутия с тази дупка ми изглежда позната. Да си ги купувал с двигателя от бургаско, случайно?А за пуловете на повдигачите - може да ги завъртиш наобратно - двустранно закалени са, ама така или иначе ще регълираш клапани с новите валове, така че не се знае колко от тях ще останат.
Коментар
-
[quote="Joro"]Колега, извинявай за офтопика, ама тази скоростна кутия с тази дупка ми изглежда позната. Да си ги купувал с двигателя от бургаско, случайно?Ами мотора го купих от приятел,който май от там го купи.........имаш ли някаква информация за тоя мотор,освен че е в много лошо състояниеАLFA ROMEO 146 TI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар