Здравейте, колеги.попадна ми едно крайно гърне ASSO, което е свалено от Punto МК1. Някой ще бъде ли така добър да дане някой полезен съвет и да сподели особености при монтажа и да каже как ще е най-добре. Да се изреже ли е бронията или да остане под нея.Приемам всякакви съветиСнимки ще кача малко по-късноМного мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за крайно гърне
Collapse
X
-
гърнето в събота го монтирахме, но стой малко ниско, а е прибрано максимално нагоре и незнам дали няма да задира по легналите полицаи като се понатовари. ако задира каква възможност имамFiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
-
Няма проблеми колега!! Колата едва ли ти е над 300-400 коня за да се загрява толкова гърнето!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Недей да режеш бронята...моито е по близо до бронята и не я е разтопило. Ако искаш можеш да отрежеш само ръбчето отдолу (това дето не се вижда ако не се наведеш) но това само ако не ти харесва че е леко отделено гърнето от колата. Аз мислех да го резна това ръбче, но ще сложа добавка на задната броня и така ще премахна "ефекта" дето стои като "присадена" двуцевката.Тези дни ще ти кача снимка да видиш как е при менFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Аз пък мисля че освен малко да се клъцне бронята(защото е нисичко гърнето пък и ще има по-добра визия) трябва и гърнето да се набута оше на вътре защото така много стърчи.2-у цевката не би трябвало да стърчи повече от 5 6 см според мрн.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар