Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 спортинк малко помощ ,че играта загрубя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 спортинк малко помощ ,че играта загрубя

    Здравейте колеги , чисто нов съ в форума но не и в шофирането на италиянкиии . За да не си изневерявам на навиците след като продадох алфата на жената и купих пунто 1.2 а аз си карам хондичката .УУУУу страшна колица /пунтото/ та за мое голямо учудване тая колица се оказа че върви много прилично за тези 1200куб. Та на въпроса почнах да си ходя на любителски гонки с него от време на време . И оня ден за мой късмет наказах доста голфчета,едно бмв,хонда 110конйова и една 90 .Проблема е че с едното голфче и ауди сме на кантар почти в негова полза .И там си е проблема дайте идей трябват ми 1,5 секунди по добро ускорение от 0-100!Колектор -от каде,цена ,4-2-1 или 4-1 плюсове и минусЧип - каде е компа, на е пром ли е ,таблици евентуалнофилтър- да или не /спортен/генерация на колко фи ?инжектори -цена и колко кубикаколта е 97г. 16в спортинг 85 коня май беше ако трябва повече инфо за нея кажете кое да гледам и какво трябва.Имам и клипове при интерес мога да ги пусна.МОля ако темата ми не е за тук да я преместите или ако се налага нейното премахване да ме известите ако е възможно де.Благодаря на всички които ще помогнат!!!
    Колите са ми напълно стокови проблема е че вече непомня какво им смених!

    Кара пунто 1.2 спрортинг и акорд 2.0

    #2
    ако найстина искаш да ги биеш се обади тука да те чипозаст 0888232484 бобо се казва , кажи че аз съм ти дал телефона но колекторите са скъпи , драго ги прави ( Драгон )
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      WhitePower написа:
      ако найстина искаш да ги биеш се обади тука да те чипозаст 0888232484 бобо се казва , кажи че аз съм ти дал телефона но колекторите са скъпи , драго ги прави ( Драгон )
      То за колектора мога и сам да си го направя ама кажете какъв, а за чипа ще се възползвам най вероятно ако не намеря повече инфо да си я чипна аз .Сърдечни благодарности колега.Колко взимат за чипване?ето ми колектора на хондата лично производство .ето и един старт с едно бмвhttp://vbox7.com/play:7bc3cb0c
      Колите са ми напълно стокови проблема е че вече непомня какво им смених!

      Кара пунто 1.2 спрортинг и акорд 2.0

      Коментар


        #4
        какви са тези резки завой на колекторите , особенно на четвърти рънер , второ дължината на рънерите с какво ги изчислява ???и като искаш да си бърз ти трябва мощност на високи обороти - защо колекторите не са е 4-1ето ти няколко жокера
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          Колега че няма резки завой няма ,може от снимката така да ти се струва.За хондата гоня по висик въртящ момент в ниските ,и макс об. 7500 затова е 4-2-1 .Смятал съм ги по формули и изпускателния и смукателния .А рънара е 1 не 4 на хондите се броят обратно.А това че питам тук е защото неизкам да откривам топлата вода ,при положение че е открита.Явно и тук като във всеки форум новите ги режете по малко няма нищо лошо но.. Запознат съм с доста неща но не и с фиат затова питам по принцип ръчкам по хонди .Но тази машинка ме кефи за това изкам да я пипна и нея .Това е!Живи и здрави !!!
          Колите са ми напълно стокови проблема е че вече непомня какво им смених!

          Кара пунто 1.2 спрортинг и акорд 2.0

          Коментар


            #6
            здравеи колега ето аз какво съм правил олекотен маховика с 2 кила сега е към 5-5,50 кг. маховика и дроселова клапа от 1,6 16в съштата е но е с по голям диаметър има доста чуствителна разлика особено от маховика. колектора суъм го почнал ама така и няма да го завърша заштото сега съм се хванал с друг проект доста наказва тва пунто един колега от пловдив си го беше турбинирал и беше доста прилично.

            Коментар


              #7
              toko.bg написа:
              здравеи колега ето аз какво съм правил олекотен маховика с 2 кила сега е към 5-5,50 кг. маховика и дроселова клапа от 1,6 16в съштата е но е с по голям диаметър има доста чуствителна разлика особено от маховика. колектора суъм го почнал ама така и няма да го завърша заштото сега съм се хванал с друг проект доста наказва тва пунто един колега от пловдив си го беше турбинирал и беше доста прилично.
              За дросела не се бях и сетил даже мерси ! За маховика не ми се пипа за съжаление щото си движа друг проект .При смяна на дросела настроики на компа нужни ли са ? Или може и така да се кара? Инжектори от какъв модел стават /по големи/.Реално идеята е да не я права толкова голяма бегачка ,както написах в първото ми мнение трябва ми малко по добро ускорение ,без да отварям мотора , ако може ако не здраве.Благодаря!
              Колите са ми напълно стокови проблема е че вече непомня какво им смених!

              Кара пунто 1.2 спрортинг и акорд 2.0

              Коментар


                #8
                сигорно ште изисква настроики не съм на ясно дали изобшто позволява компа да се настроива наистина започват да се ебават оборотите заштото моторчето на 1,6 е с по голям конус и клапата като е по голяма иначе става от 1,6 но след 2000г с пласмасовия колектор с металния е друга клапата.за дюзи не съм сигорен но от повечето фиати би трябвало да стават.

                Коментар


                  #9
                  Я малко ми обясни за тея колектори че по твоите думи трябва да съм с метален поне така го разбирам, а е с пластмасов . Дай линк някаде да прочета за серийте на модела и малко литература каквато и да е .Мерси за вниманието!
                  Колите са ми напълно стокови проблема е че вече непомня какво им смених!

                  Кара пунто 1.2 спрортинг и акорд 2.0

                  Коментар


                    #10
                    fenabg написа:
                    Я малко ми обясни за тея колектори че по твоите думи трябва да съм с метален поне така го разбирам, а е с пластмасов . Дай линк някаде да прочета за серийте на модела и малко литература каквато и да е .Мерси за вниманието!
                    Иска да каже за 1.6 16v понеже след 2000 година са с пластмасови колектори...
                    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                    Коментар


                      #11
                      точно трябва да вземеш от 1,6 16 с пласмасовите колектори http://www.puntosports.co.uk/forums/...=100998&page=2

                      Коментар


                        #12
                        Абе и аз съм заинтересован от тоз деигател точно 1.2 16v ще имали проблем да си го сложа на моя кош които е с 5 врати ... смисъл като е малко по-голямо купето ще окажели влияние ? Понеже не си падам по "стани да седна" въпреки ,че почват да ми приличат симпатични напоследък
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          http://www.punto.hit.bg/teh.htmlЕ от тук виш разликата в теглото на двете купета.
                          Колите са ми напълно стокови проблема е че вече непомня какво им смених!

                          Кара пунто 1.2 спрортинг и акорд 2.0

                          Коментар


                            #14
                            fenabg написа:
                            http://www.punto.hit.bg/teh.htmlЕ от тук виш разликата в теглото на двете купета.
                            Благодаря .... ми то като гледам разликата в купетата е грубо 20-30 кг някаде ... маи няма да е голямо значение ... пак благодаря много успех с твоето начинание ... и да напукаш шушоните на всички ... Аве есега забелязах то си е имало модефикацията с 5 врати 1.2 16v самоче не се води Sporting ми ELX ... значи няма проблем това ме интересуваше щом я има заводска модефикация .... разлика в ускорението е 10.5 на спортинг ана ELX 10.9
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              Значи моето само с шофйорската седалка няма друго в купето ,филтър колко има файда от него незнам, хубави свещи ,и а100 бензин.Това са условията в които го засичах даде около 9.4 доколкото може да се вярва на това замерване .Но 10 секунден голф /мерен май/ му права половин кола значи съм около тоя резултат .Въпреки че е не му вярвам много.Затова писах 1.5 секунди да го сваля на 8.5 или 100процентова 9ка.Неизкам и повече че колата е евридейка за сега ,просто на хондата ще гоня други резултати .
                              Колите са ми напълно стокови проблема е че вече непомня какво им смених!

                              Кара пунто 1.2 спрортинг и акорд 2.0

                              Коментар

                              Working...
                              X