Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    JacK`DanielS написа:
    хахахахах кефи ме начина на изпарение на газта и междо другото турбо мотора неварви с обикновенна газова оредба нали знаеш това
    Ами то за това гаснеше в началото, защото кондензираше газта и се наложи да го подгрявам. Снимката е направена след клипа. Пък за обикновенна газова - наистина не е проблем да работи с обикновенна такава, стига изпарителя да е пригоден - т.е. да се изолира атмосферната част на мембраната на ниското налягане и да се включи някъде след турбото. Има си направо изпарители за турбо - с малко по дебели мембрани и по яки пружини на първата степен за да преодолява и налягането на турбото. Вчера и днес ми дойдоха специфичните части за турбо. Абе тоя детонационнен датчик явно е пиезокристален или кондензаторен, защото не дава никакво съпротивление дори на мегаоми на мултицета. Някой запознат ли е?
    Прикачени файлове
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #62
      Joro написа:
      Абе тоя детонационнен датчик явно е пиезокристален или кондензаторен, защото не дава никакво съпротивление дори на мегаоми на мултицета. Някой запознат ли е?
      Пиезокристален е май, на осцилоскоп може да се види дали работи.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #63
        Мисля че беше пиезокристален,а другия тип който се слага на Купе 2.0 16ВТ беше тип микрофон.
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #64
          Абе хора, кажете има ли начим за отвиване на холендрите на масленото радиаторче. Алумининия явно кородира много гадно. Вече е..х м...та на едно радиаторче. Намерих си друго, но и неговите не се лашкат с нормалното усилие. Първото се разви така, че алуминиевата резба направо се увлече и остана в металната. Вече си мисля изобщо да не ги мъча, а направо да запресовам новите мъркучи намясто както са холендрите на радиаторчето. Дали ще стане? В смисъл главите на клещите за кримпване дали ще могат да свършат работа намясто?
          Прикачени файлове
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #65
            При мен положението беше същото.Имаш два варианта:1. Нови алуминиеви щуцери които заваряваш за радиатора и на тях завиваш маркучите-само не ги прави много високи!2. Може внимателно да изпилиш едната част на шестограма(на "остатъка" от маркуча-стоманен е! ) докато стигнеш щуцерите на радиатора.Разтваряш го с клещи,отверки или каквото друго имаш под ръка.Аз използвах първия вариант като щуцерите които ми изработиха дойдоха малко дълги(по спомен около 30мм.) и маркучите за маслото леко се трият в долната част на бронята.

            Коментар


              #66
              Значи запресоване на място не е приложим, така ли? Между другото на долното радиаторче на снимката, левия изход е развит по втория метод, който казваш, но това след като изтърбуших резбата на десния. Обаче така прецаквам холендрите, а не знам дали се продават с такава резба.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #67
                Вариант да запазиш маркучите и радиаторчето не се сещам.Някъде имах маркучи от 16V Turbo ама къде ги сложих Ако нещо не може да се оправиш ще ги търся.Иначе за кербоването на място нищо не мога да кажа.

                Коментар


                  #68
                  И цялата тая хамалогия е, че трябва да се завъртят на 90 градуса холендрите от двете страни на всеки един от маркучите един спрямо друг, поради това че на дизела филтъра е странично, а при мен е челно .
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #69
                    Нагрей ги с попан - бутанова горелка яко и ще се развият.Само дръж контра с един ключ и основата към корпуса докато развиваш после.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #70
                      О.К. Ще пробвам и така.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #71
                        Почваме главоблъсканицата с електрониката. Понеже нямам само еку за турбо, обаче имам атмосферно за 8 кл, чудя се дали със смяна на бина с такъв от турбо може да проработи? Мисля че преди време бях попаднал на някаква тема и мисля, че Еньо ( hf hpe ) беше споменал че става. Като си помисля единственните причини да не стане са две - първо че дюзите са нискоомни на турбото и второ-има детонационен датчик. Интересно е изходните стъпала на атмосферното еку за дюзите дали ще издържат на нискоомния товар??? И дали хардуерно са заложени елементите на платката които са по веригата на детонационния датчик (това мога да го проследя по принцип). Имам молба - ако някой има еку от турбо дедра да му направи една детаилна снимка (макро режим) от към елементите да видим какви са разликитеи да ми я прати на пощата.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #72
                          ако не запали с турбо бин, копирай в атмосферния бин само горивната и запалителната таблица от турбо бина.Ще ти метна една снимка на дедра турбо еку на мейла.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #73
                            Мерси много Ici. Значи да не се притеснявам за мощните транзистори заради нискоомния товар, дори и да си е с неговия бин с пренаписани само карти на впръскването и предварението?
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #74
                              Joro написа:
                              Мерси много Ici. Значи да не се притеснявам за мощните транзистори заради нискоомния товар, дори и да си е с неговия бин с пренаписани само карти на впръскването и предварението?
                              Ама те инжекторите са си нискоомни на 8 клапановите турбо и атмосферен мотори
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                #75
                                На едните са 16 ома на другите 2.7 (турбо) До кокото знам разликата в управлението на двата вида дюзи е че по време периода когато са отворени 16 омовите се потдържат с постоянен потенциал, а нискоомните са с високочестотни импулси и поради наличието на индуктивноста от бубинките им се постика по нисък ток. Обаче не знам това дали се прави софтуерно (в смисъл дали процесора на еку-то управлява така крайните стъпала или има някакви буфери които модулират напрежението.) За това исках да знам със сигурност дали няма да го изпуша ако сложа 2.7 ома вместо 16.
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X