Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Имаме налягане в маслената магистрала и що-годе някаква компресия http://vbox7.com/play:7b1a07b6http:/...ay:52c53dd6P.S. Мамка им на тея китайски кабели за палене. За още 3-4 пъти въртене по толкова колкото на клиповете и взеха да пушат. А стартера е студен като камък.Пък понеже не бях сложил всмукателния колектор в началото, не обърнах внимание какво става отзад - оказа се че 2 от дупките които го държат за главата са проходни към маслото и по едно време като тръгна една вада масло изпод картера .... Викам нещо му се е.а мамата. Ама като видях от къде тече се успокоих. Само дето го няма около половин литър от маслото
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #47
      Някой има ли представа детонационните датчици от турбо 16в и 8в дали са електрически съвместими? По форма са различни - единия (за 16в) е с дупка и се захваща с болт, а другия - самия датчик се навива. И другата питанка - къде се поставя това чудо за да е най ефективно? При реното, примерно, е на самия блок по средата, ама там си има дупка, а тук не виждам нищо, което да ме насочи.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #48
        ми детонационния пак е на блока посредата на пунтото е с един болт към блока а дали са съвместими , ми то е един микрофон общо взето , провери в датата а двата модела какво пише и ако могат да се мерят с мултицет ги премери ако са еднакви стойносттите закачай
        Power Under Pressure

        Коментар


          #49
          Joro написа:
          Някой има ли представа детонационните датчици от турбо 16в и 8в дали са електрически съвместими? По форма са различни - единия (за 16в) е с дупка и се захваща с болт, а другия - самия датчик се навива. И другата питанка - къде се поставя това чудо за да е най ефективно? При реното, примерно, е на самия блок по средата, ама там си има дупка, а тук не виждам нищо, което да ме насочи.
          На 8клапановия е на главата.Докато 16клапановия е на блока (това става въпрос за Фиат Купе).При Делта интеграле и Алфа 155 Q4 е като на 8клапановата и седи на главата.Същия е и на Уно турбоедит: Виж Никола от Драгичево дали го има още ,че има една Дедра 2.0 8клапана турбо
          Lancia Dedra Integrale

          Коментар


            #50
            Не са съвместими двата датчика.На 16-та(за Купе 2.0 16 ВТ) е завит с болт към блока отзад,докато на 8-та е горе между свещите на 2-и и 3-и цилиндър.Доколкото си спомням какво съм чел,двата датчика са различни.Най-точно информация за тези датчици има в сервизните ръководства(пълните) за 2.0 8 Турбо и 2.0 16 Турбо.За сетен път се убеждавам че тъпата аутодата както и уоркшопа няма почти нищо за италиянски бензинови мотори ,еле ако пък са с Марели управление
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #51
              О.К. значи ще си търся за 8 кл.
              ivanko_rs написа:
              ..Най-точно информация за тези датчици има в сервизните ръководства(пълните) за 2.0 8 Турбо и 2.0 16 Турбо.За сетен път се убеждавам че тъпата аутодата както и уоркшопа няма почти нищо за италиянски бензинови мотори ,еле ако пък са с Марели управление
              Има ли ги някъде за дърпане тея ръководства ???Идеята ми беше че за 16 кл. датчиците ги има и по атмосферните - примерно марея, браво, брава 1.8, разните там алфи, абе по разпространен е.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #52
                Ето от какво ти върши работа
                Прикачени файлове
                Lancia Dedra Integrale

                Коментар


                  #53
                  Ето го датчика, този червения навит между 3-ти и 4-ти цилиндър.Магнети Марели е.
                  Прикачени файлове
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #54
                    Joro написа:
                    Има ли ги някъде за дърпане тея ръководства ???
                    в даунлоад секциите в самото начало на fiat-bg.org и lancia-bg.comhttp://www.lancia-bg.com/http://download.fiat-bg.org/
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #55
                      имам такъв датчик колега ако искаш пишими ще се разберем...
                      успеха цена няма.

                      Коментар


                        #56
                        Ето снимка на "опитната постановка" и резултата http://vbox7.com/play:b05faa9d
                        Прикачени файлове
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #57
                          браво
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #58
                            Браво много добре
                            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                            Коментар


                              #59
                              Joro написа:
                              Ето снимка на "опитната постановка" и резултата http://vbox7.com/play:b05faa9d
                              хахахахах кефи ме начина на изпарение на газта и междо другото турбо мотора неварви с обикновенна газова оредба нали знаеш това

                              Коментар


                                #60
                                JacK`DanielS написа:
                                ... и междо другото турбо мотора неварви с обикновенна газова оредба нали знаеш това
                                Мога да те оборя по всяко време,включително в момента имаме една Дедра Турбо Интеграле(стокова) която си върви със съвсем проста газова,и то без никавки проблеми
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X