При мен излиза че главата(на 8 клапановия мотор) се стяга на четири етапа-20Nm+20Nm+90градуса+90градуса.Основните лагери 1,2,4,5-20Nm+90градуса - 3ти-20Nm+130градуса.Биелни лагери-25Nm+50градуса.Луда работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Истината ще е някъде по средата П.П. Между другото подготвих картера за за заваряване на отходната тръба на маслото за турбото. Там малко се поиздъних първоначално с дупката, ама забравих че близо до тая тръба вътре минава и една тръба за изтичане на кондензиралото масло от парите, та сга ще трябва и да позапушвам малко излишно разпробитото Утре ще сложа снимки.
Коментар
-
За сега идеите ми са - докато е на "стенда" в мазата ще е с тази "сложна" електроника : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...start=18без да се вързва студената част на турбото към всмукателния тракт - като атмосферка, а за гориво - газ от домакинска бутилка Имам един изпарител свободен и плочка.....А иначе ще е с марели от дедра турбо.
Коментар
-
Намерих нещо за тебе:Tempra със предница от 155ца. Само бронята май е от темпра!Ако се доизкусури би станало страшно!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Да, изглежда добре. Аз съм виждал темпра с броня на 155. Също изглежда хубаво. Наистина, би било интересно дали могат да се присадят ламарините по предницата без много преправяния от 155-та. Но смятам тоя двигател да го слагам в друго купе - спрял съм се за сега на марея комби или дедра комби, обаче да са дизелаци - тд (по обясними причини ) и да са с повреда в мотора за по евтинко Абе т`ва фотошоп ли е или реална снимка???
Коментар
-
Имам питане: За смазване на турбината смятам да взема масло от разклонител за датчик на лада. Предполагам че дебита ще е достатъчен - вътре най-тясната част е 8 мм. диаметър. Чудя се само дали ще намеря подходящите "фитинги" за да мога да го подключа- кух болт и ухо. Дайте някаква идея как ще е най- добре. Единстрено което знам със сигурност е че тръбата трябва да се кербова към ухото. Доста е твърда с тая оплетка и трудно се подвежда.
Коментар
-
отстрани на основата на масления филтър има един болт, развиваш го и там завиваш кух болт с ухо - банджо кербовано към маслената линия .И така както мислиш може да вземеш масло за турбото, за да не сменяш целия маслен маркуч, макар че е хубаво да се смени понеже вътре се отлага опечено масло което може да запуши мазането на турбото някой ден.Най-добре става с тефлонов маркуч със стоманена оплетка и кербовани накрайници, по магазините където правят хидравлика ги има.За мазането на турбото е достатъчно да има отвор 2мм
Коментар
-
Момента на паленето наближава :P . Обаче като го гледам тоя кютук, все повече ме дострашава - дали няма да тръгне да ме гони из мазата ????? Нямам си на представа какви ще са му вибрациите като не е в коша. За всеки случай смятам да застъпя средната опора (заобградил съм я с червено на едната снимка) с един стар блок от двутактов вартбург за противотежест. И допълнително ще си седи закачен на лебетката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар