Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Днес свалих главата.Нямаше никакви проблеми с гарнитурата. Лягала е перфектно. Даже повърхноста на главата е идеална - мислех да я карам на шлайф профилактично, но си е просто идеална. Тук-таме си личи хонинга на цилиндрите. Няма ръб общо взето. За овал - няма с какво да го меря. Обаче на първи цилингър има накълваване на челото на буталото и камерата на главата от нещо - или е влизало или счупен сегмент. Даже цилиндъра има леки чертични, но не са нещо фрапиращо. Утре ще го снимам с фотоапарата, защото с ГСМ-а нищо няма да се види. Изхабих 1 л. нафта до сега за да измия на блока и картера мазгиите отвън преди да го сваля.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #17
      Изхабих 1 л. нафта до сега за да измия на блока и картера мазгиите отвън преди да го сваля.[/quote]Поне нафтата е е евтина, даи да видим някоя и друга снимка на проекта,от къде се здоби с турбо мотор и допълнителните чассти за проекта

      Коментар


        #18
        Re: Нещо като начало на моят турбо проект.

        [quote="Joro"]Доста време се чудих какво да правя със стария двигател 2.0 8кл - дали да го продам цял или на части и в крайна сметка реших да му направя турбо конверсия и след като го комплектовам постепенно със всичко - скорости, електроника да търся някакво купе - дали ще е типо, браво или някаква ланча делта/дедра - ще зависи от паритеНаписал си го ама няма кои да види

        Коментар


          #19
          Малко снимки на това което се таеше вътре. Вала е перфектен, Няма счупен сегмент а първи цилиндър, явно нещо е влязло вътре. Най-интересното е средния лагер на вала - стои сякаш се е разтопил за момент, повлякъл е и после пак се е втвърдил. А на шийката на вала и няма нищо. От какво може да се е получило това? Другите лагери са перфектни.На мотовилките лагерите са точно към края си май.
          Прикачени файлове
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #20
            Joro написа:
            О.К. Чакам подробностите . Междо другото мислех че тези жигльори са някъде вътре в блока, а те биле на лесно място. П.С. Тая алуминиевата капачка дето се държи обтяжната ролка на балансния ремък за какво си я оставил? не е ли излишна.
            пратих ти чертежите на мейла, а алуминиевата конзолка я оставям за да затваря отвора в предпазната ламарина, иначе там трябва да се завари ламаринка за да не остане дупка и някое заблудено камъче да влезе при ангренажа.
            Joro написа:
            Малко снимки на това което се таеше вътре. Вала е перфектен, Няма счупен сегмент а първи цилиндър, явно нещо е влязло вътре. Най-интересното е средния лагер на вала - стои сякаш се е разтопил за момент, повлякъл е и после пак се е втвърдил. А на шийката на вала и няма нищо. От какво може да се е получило това? Другите лагери са перфектни.На мотовилките лагерите са точно към края си май.
            средният лагер е станал така заради умора на метала, затова са се откъртили части от него, а там по към средата е щяло да се получи същото след още каране.Биелните лагери са износени по нормален начин, точно на време са отворени Първи цилиндър е интересен,това изглежда да са доста зловещи детонации, които са отнесли частички от повърхността на буталото а тези надирания по цилиндъра са от високата температура понеже след детонациите е започнал и преигнишън.Като извадиш буталото, предполагам и полите му ще са с такива повличания, може и да има счупен пояс, също първи сегмент може да е с липсващ повърхностен слой.
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #21
              Получих чертежите, мерси много.На буталото на първи му няма нищо отдолу, Единственно леко надиране, но това го имат всички бутала в по голяма или по малка степен от една и съща страна - от към всмукателния клапан. сегментите изглеждат читави. Аз все още си мисля че е влязло нещо вътре.Забелязах една интересна зависимост по отношение на износване на цилиндрите - Постепенното изчезване на хонинга в посока от 4-ти към първи цилиндър - на първи почти го няма а на четвърти е най много, което ме навежда на мисълта за теорията че загрял двигател по бавно се износва. Понеже на теория първи цилиндър трябва да е най студен, понеже помпата от там нагнетява охладена течност към блока, а четвърти - най-топъл - ето, резултата е на лице.
              Прикачени файлове
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #22
                Втулките по рецепта на Ici са готови, обаче ще подходя по друг начин за запушване на дупките отпред - ще изрежа от алуминиева ламарина 2 мм две парчета с размерите на гарнитурата която е под фланците които държат семерингите и ще си направя цяла гарнитура като по този начин ще запуша и малките отвори на жигльорите. Като за тях съм решил допълнително с замба 5мм от масло устойчива гума да изрежа две гумички ( то ще се получат малки гумени цилиндърчета ) и да ги набия в отвотите за мазане, като по този начин ще се подсигуря двойно от изтичане на масло от там - един път с гумичките и втори път с гарнитурата и ламарината затиснати от фланеца отгоре. Това го правя, защото си нямам вяра че ще мога да ги разпробия добре отворите на 8 мм, пък и днес обиколих 4-5 магазина - никъде нямаха такива тапи - почваха от 12 мм.
                Прикачени файлове
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #23
                  Колеги, давайте съвети. Първо - блока е почти готов за затваряне отдолу- остават да се сложат само биелните лагери и маслената помпа. Гледам някакви АE за 35 лв? Какво ви е мнението за тях? Ако има някакви по добри в този ценови даипазон - кажете. Другото имам маслената помпа от темата, тя е с друг каталожен номер, но по всичко си приличат със на атмосферния мотор. Даже вътре височината на зъбите е същата, а съм чувал че на турбо моторите маслените помпи са с по голям дебит? Казвайте коя да слагам. И последно за сега: Понеже ще започвам заигравка с главата пак се чудя какви валове да слагам - комбинация от атмосферен всмукателен и турбо изпускателен, да си оставя двата атмосферни (и това ме посъветваха тук един познат) или да сменя и двата с на ланчията валовете, обаче в този случай ме притеснява че тя е с бошовски инжекцион, а аз ще слагам марели. Дали няма да се получи яко разминаване в картите на впръскване фазите на отваряне на клапаните. Та за сега това са въпросите на дневен ред.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #24
                    Скоро да не конверсираш темпрата към 2.0 Т
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #25
                      A, не. Тя ще си седи така. Ще търсим други ламарини
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #26
                        Биелни лагери ако има на Кинг Беаринг вземи тях че са алуминиеви и държат на температура повече, те и заводските са такива но са цифромания.Иначе АЕ, Глико, кавито вземеш все са на федерал могул.Наскоро видях ползвани АЕ на малко км със много лоша умора на метала имаха як питинг, явно има и нередовни или ментаци, знам ли.Вземай ги от голям вносител поне да е сигурно. Биелите трябва да им измериш отвора да не е овален и да е по спецификация. Ако има повече от стотна отклонение трябва да ги дадеш да ги разстържат и да им върнат размера.Иначе аз слагам перформанс биелни лагери, но там схемата с доработката на биелите е доста пипкава и скъпа. Ако сложиш различни от стандартните разпред. валове ще трябва да ремапваш.
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #27
                          За маслените помпи - еднаква е твоята и на турбо мотора.Единствено на Интеграле ево и 155 кю4 е с по-големите зъби и дебит, но на теб не ти трябва при положение че си със затапени баланс валове - ще имаш предостатъчно налягане.Даже митсубиши сектата като затапят баланс валовете портват байпасния клапан в помпата за да може да връща повече масло и да не се създава излишно високо налягане в системата
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #28
                            ici написа:
                            Вземай ги от голям вносител поне да е сигурно....
                            ми то ще е Евро 07 или александър ауто. Може да видя и в АXM. Там не съм питал до сега.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #29
                              Посъбрах туй-онуй, наложи се малко "модинг" с флекса на конзолата която държеше обтяжната ролка на баланс валовете. Понеже го няма паразитния лагер, който е на единия балансен вал, ремака си смени малко положението и се наложи "хирургическа намеса"
                              Прикачени файлове
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар


                                #30
                                За сверка на данните ще напиша силите на затягане които имам От аутодатата и едно ръководство на немски:Сила на затягане на главата: --- аутодата -> 20нм, 40нм + 2 пъти по 90 градуса --- немското -> 20нм + 2 пъти по 90 градуса Пита се в задачата кое е вярното? (по съм склонен да вярвам в случая на аутодатата)За основните лагери и двете са единодушни - 1,2,4,5 - 20нм + 90 градуса, 3-ти - 20нм +130 градусаза биелните в немското не можах да намеря данни, или поне с немския нещо се разминахме. иначе в аутодатата - 25нм + 50 градуса. Хелп
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X