Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    силиконова снадка на 76мм слагаш, разпъва се леко с повече старание при натикването и няма проблеми
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      Taкааа. Тая вечер окотих скоростната кутия по познатата схема - дупка на мястото на датчика на километража и сателитите навън . Интересно, че беше по време на съвсем спокойно каране - просто изпука и толкова Снимки - утре че беше тъмно.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        Как я прибра ?
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          На буксир. Киро ме дръпна с джипката на брат си. Тамън отивах на Еко-то да видя дали ще има старт м/у Митака с голфа и леона. Добре че стана сега, че можеше да роди по пътя за феста към Хасково. Тогава щеше да е интересното с малкия и жената вътре Това ме накара сериозно да се замисля дали да турбинирам темпрата с атмосферна кутия.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            Не
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              На тези кутии да не им правят осите от алуминий ??? Тая на сателитите изядена почти 2 мм, а на чашката на карето - усукана бая Иначе зъбите за зъбчатките са добре. Цялата работа според мен е заради счупване на оста на сателитите.
              Прикачени файлове
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                С наличните полуоски, вал и карета за стошената кутия може ли да се ползва по-голямата кутия от Дедра Турбо без виско и за предно предаване?
                PUNTO ZERO

                Коментар


                  Че тя на дедра турбо май си е със шпер винаги. Не знам дали има без шпер. Поне така съм чувал. Имам лявата чашка и междиния вал от тема турбо. Фланеца на каретата са същите,но шлиците са с по-голямдиаметър. Там вече наистина е без шпер.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    Всички Дедри Турбо са със шперова кутия.Няма как на шперовата кутия да се сложи дясна полуоска без шпера.Жоро,проблема не е в издържливостта на кутията,а в експлоатацията и.Как може Ици да кара типо-то с оригиналната кутия на предно 2 години и кусур без да счупи нещо По принцип такова чупене е от джелатско превключване на предавките и работа със съединителя.Не казвам ,че ти така караш,ама никой от нас не си купува колата нова ,т.е. никой преди него да не я е карал :D Още нещо,състоянието на мойта кутия Ици каза че е много добро след като миналата пролет я отваря за ревизия,а има нещо съществено важно- всички предняшки турбо кутии от Дедра,кутиите 4х4 от Темпра и Дедра 2.0 16 атмосферка, както и кутиите които се монтират на 2.0 16 атмсоферния мотор са с еднакви карантии.Кутията на Дедра Интеграле Турбо и от Фият Купе Турбо са вече с доста серизони размери на самите колела и размера на зъбите
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      Значи съм гледал обикновена кутия без виско муфа, но от по-едрата серия. Не разбрах освен на Тема турбо къде се слага такава. Крома и 164? Атмосферките двувалки без 4х4-та не са ли все със 510 серия - външно като строшената от снимките?
                      PUNTO ZERO

                      Коментар


                        Taзи кутия е от 2/8 кл и до колкото знам е като 2/16 атмосферна, или бъркам? А иначе лично аз нямам навъртяни и 15000 км с тая кутия. Но пък видя бая зор (това с усукването на шлиците ми е малко странно)... Иначе смея да твърдя за себе си, че не съм от душманите при работа със съединителя.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          Аз на типото съм сменял без да пускам гаста и влизат много добре до 7те хиляди, но трябва да си адски бърз и ако не си надъхан и под влиянието на адреналин нищо не се получава
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            щом тия шлици на полуоската така са се усукали, хм, аз не съм виждал до сега такова нещо на нито една от яките коли дето съм правил, та това е блъскано в предишните си животи със съединителя не знам колко брутално за да стане така.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              Реших да задълбая малко по сериозно за да разбера причината за счупването на оста и то на място, където няма износване от сателитините зъбчатки. Още при първото вглеждане ми светна защо се е получило така: Пружинния шплент, който фиксира оста в касетата, по някаква причина е изскочил и тя е почнала да се измества в страни (посочил съм посоката със стрелка) и даже да превърта в касетата. Точно това превъртане ме упъти, какво се е случило. На снимката по долу съм показал явното надиране от въртенето на оста в касетата. И след като нацяло се е измъкнала от едната страна, остава да се държи само от другата и се чупи. Щифта и него го има на снимката и влиза доста свободно в дупката на оста.
                              Прикачени файлове
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар

                              Working...
                              X