Aз ще търся някой марков феродов диск и по натегнат притискател. Обаче как да го разбера дали е по натегнат в немонтирано състояние - идея си нямам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Повечето реномирани марки съединители,си имат каталог и според въртящия момент който имаш се подбира съединителя,също има и с керамични плочни но с демпферни пружини на съединителя,подходящи за градско каране.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Joro написа:Малей... Няма да минавам на хидравлика
Коментар
-
Da_Fuse написа:ici написа:само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
Коментар
-
Joro написа:Aз ще търся някой марков феродов диск и по натегнат притискател. Обаче как да го разбера дали е по натегнат в немонтирано състояние - идея си нямам.
Коментар
-
Mаховика, притескателя и феродото са от ланчата, от която взех турбото и буталата - на 230 мм е. Бяха чисто нови почти, обаче неизвестна марка (поне не видях никъде щампа по тях) Явно притискателя не е стока, както казах по горе много е мек на натиск. Ако беше атмосферка щеше да кара много, ама в случая не става.
Коментар
-
Da_Fuse написа:Добре тогава, какъв е изхода за хората, които предпочитат да не карат с керамика? Питам защото се надявам скоро да ми се наложи, а нямам представа какво да правя и от каде да търся. Колата ми е евридейка и с керамиката няма как да се разберем си мисля... Поправете ме ако греша...Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
hf hpe написа:Жоро сега се присетихминаването на хидравлика май може и да стане елементарнос помпа на съединителя от Темпра 4х4направи ми впечатление, че там нещата са доста страни точно поради това, че темприте са с жиласамо не си спомням, но май се хваща със зегерка
Коментар
-
Колега, мисля че от алфа 155 също може да стане.Тя е с хидравлика на съединителя.Аз ще правя опит да сложа от Ланчия Тема -там помпата и педалите са на конзола и трябва евентуално да се направят отвори за тръбата към втората помпа и мачкуча на казанчето(за съжаление не ми остава време да ги монтирам за да кажа със сигурност дали пасва всичко на 100% или се доработва)Ето за какво говоря
Коментар
-
Е какъв е проблема с керамика с демпферни пружини.То си се продават такива дискове готови,какъвто е моя,на Ици и други такива.Мисля че се правеше фланец дебел мисля около 3мм като звезда ,който се занитва за главинката.Тоя фланец е направен с Н на брой лъчи в зависимост от това колко плочки ще се слагат- 8-10-12 и т.н.Даже си мисля че някой някъде по сайтовете продаваше такива фланци,а най-лесно е да видиш на Ферариста темата където си накова съединителя на купетоPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ето думите на един приятел,за наковаването на съединителя,и го подкрепям на 100%.Vagman каза: Видях и ми предлагаха някои местни български "изпълнения" в тази насока, но именно видяното ме убеди, че трябва да избера другия път. Не искам да обидя някой, но когато виждаш "прикапани" с телоподаващо нитове от незнаен материал, тракащи пружини със следи от хххххх км работа, млатени с чук нитове на плочките, двойни пружини (слънца) рязани с малко флексче и т.н. уверения, че това ще "държи много" и еди-кой си карал с такова, не ми трябваше много време за да реша да си налягам парцалите и да сбирам пари за комплект истински съединител.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар