Joro написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Eдни познати с типо ходиха преди месец и за малко да не ги пуснат, ама минали понеже било ги навършило скоро или нещо такова. То може би зависи и на какъв митничар ще попаднеш, ама не ми се рискуваше да се разходя до границата и да се върна.http://for.yes.bg/index.php?action=view&topic=11551
Коментар
-
Направих малко клипче днес с ускорението. На стандартно налягане на бензина все още. Като засичам по клипа от момента на първото изсвирване на гумите до 100 км/ч, времето е м/у 7 и 8 сек , без да я зоря да върти гуми в началото. Отсечката на която е пробвах е около 900 метра дълга (парк езерото) и ме беше страх да засилвам повече. Не обръщайте внимание на оборотомера, не е точен http://vbox7.com/play:c0ba6eaae2
Коментар
-
Сложих манометър за да мога да си ръчкам налягането, понеже вече бая застудя, както каза Ванката по горе, ама забелязах бая пулсации на горивото. Някой друг забелязал ли е такъв дефект или ефект? Снимах клип да се види за какво става въпрос. По средата, където се увеличава играенето на стрелката вадя мъркучето на вакуума от регулатора на налягането.http://vbox7.com/play:8e6295234c
Коментар
-
Joro написа:Сложих манометър за да мога да си ръчкам налягането, понеже вече бая застудя, както каза Ванката по горе, ама забелязах бая пулсации на горивото. Някой друг забелязал ли е такъв дефект или ефект? Снимах клип да се види за какво става въпрос. По средата, където се увеличава играенето на стрелката вадя мъркучето на вакуума от регулатора на налягането.http://vbox7.com/play:8e6295234cuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Joro написа:Интересно, защо като изкарам мъркуча на вакуума от регулатора се увеличава колебанието
Коментар
-
Имам едно такова чудо, не знам от къде ми е попаднало:http://www.ms-motor-service.com/xima...dfлошото е че се оказа за моноинжекцион (до 1.5 бара) (моето е като на фиг.1). Другото което е на фиг. 2 е до 6 бара.Иначе за спорта смених вебера с друг - същата работа.
Коментар
-
Joro написа:Имам едно такова чудо, не знам от къде ми е попаднало:http://www.ms-motor-service.com/xima...dfлошото е че се оказа за моноинжекцион (до 1.5 бара) (моето е като на фиг.1). Другото което е на фиг. 2 е до 6 бара.Иначе за спорта смених вебера с друг - същата работа.
Коментар
-
Проблема с трептенето ти казах как си го оправих, Първоначално бях с вебера и вътре в купето с този в дясно който е.Това постоянно трептене ме дразнеше,както и самия вебер защото няма на него място за завиване на манометър и при настройка трябва да гледам вътре и го смених с турбосмарта,настройката с него е по лесна и не мърда така рязко налягането както с вебера отделно показанията на глицериновия спрямо другия се разминаваха показание на глицериновия 3,8 на другия показва 4.0 бар. иначе тук глицериновите манометри са с голяма скала и самите те са големи и неподходящи за тази цел.Аз също мислех от тук да си взема глицеринов манометър след като купих регулатора,но установих по горе написаното както и,че няма на 3/8ми.и поръчах от вън.http://www.ebay.com/itm/Turbosmart-L...abd954&vxp=mtruno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар