Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Joro написа:
    Днес се поразходих до турция с колата.....на гас :D . Използвах атмосферения изпарител който си беше монтиран отдавна в нея с полагащата се доработка за изолиране на предната част на мембраната за ниско налягане. Повече от 0.5 бара не можеше да вдигне, защото забиваше муцуната, но пък разхода беше горе долу нормален- около 10/100 без много много да се заигравам с настроиката. И цялата тая галимация защото не пускат на границата им коли над 20 год, а темпрата ги навърши вече.
    100% убеден ли си за колите над 20г? Или се осланяш на слухове?
    Sedicivalvole (Racing Rosso)now
    GTV 2.0 (612 A)now
    E60 530D now.. hate it big time :D
    Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
    Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

    Коментар


      Eдни познати с типо ходиха преди месец и за малко да не ги пуснат, ама минали понеже било ги навършило скоро или нещо такова. То може би зависи и на какъв митничар ще попаднеш, ама не ми се рискуваше да се разходя до границата и да се върна.http://for.yes.bg/index.php?action=view&topic=11551
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        Резултата днес: Още не съм прекарал турбо пътищата, но ще видя зор да минат от там от където искам. Ама ще го направя... Това беше по лесното - три дупки на предната греда+една планка отдолу за стабилизация да не вибрира.
        Прикачени файлове
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          Тази броня определено радва повече :P
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            Направих малко клипче днес с ускорението. На стандартно налягане на бензина все още. Като засичам по клипа от момента на първото изсвирване на гумите до 100 км/ч, времето е м/у 7 и 8 сек , без да я зоря да върти гуми в началото. Отсечката на която е пробвах е около 900 метра дълга (парк езерото) и ме беше страх да засилвам повече. Не обръщайте внимание на оборотомера, не е точен http://vbox7.com/play:c0ba6eaae2
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              Сложих манометър за да мога да си ръчкам налягането, понеже вече бая застудя, както каза Ванката по горе, ама забелязах бая пулсации на горивото. Някой друг забелязал ли е такъв дефект или ефект? Снимах клип да се види за какво става въпрос. По средата, където се увеличава играенето на стрелката вадя мъркучето на вакуума от регулатора на налягането.http://vbox7.com/play:8e6295234c
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                Трябва да сравним с на типото
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  от пулсирането на въздуха в колектора, нормално е
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    Интересно, защо като изкарам мъркуча на вакуума от регулатора се увеличава колебанието
                    S.W.A.T. написа:
                    Трябва да сравним с на типото
                    При теб до колкото си спомням, като бях като слагаше каповия всмукател, май не забелязах, или не съм му обърнал достатъчно внимание.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      Joro написа:
                      Сложих манометър за да мога да си ръчкам налягането, понеже вече бая застудя, както каза Ванката по горе, ама забелязах бая пулсации на горивото. Някой друг забелязал ли е такъв дефект или ефект? Снимах клип да се види за какво става въпрос. По средата, където се увеличава играенето на стрелката вадя мъркучето на вакуума от регулатора на налягането.http://vbox7.com/play:8e6295234c
                      Сложи си глицеринов и ще ти се реши проблема аз махнах вебера и обикновения манометър и сложих Турбосмарт FPR800 с което си реших генерално проблемите с пулсациите,както и глицериновия показва по вярно от другия.Успех
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        То така както го казваш, излиза, че проблема е във вебера. Уреда не ме притеснява толкова точността му. Този не е китайски и му дават 1.6% точност.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          Joro написа:
                          Интересно, защо като изкарам мъркуча на вакуума от регулатора се увеличава колебанието
                          ами понеже регулирането става с пружина и тя си има честота на трептене, която в комбинация с трептенето на налягането в колектора се мени, и така се получава различно трептене със и без вакуум.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            Имам едно такова чудо, не знам от къде ми е попаднало:http://www.ms-motor-service.com/xima...dfлошото е че се оказа за моноинжекцион (до 1.5 бара) (моето е като на фиг.1). Другото което е на фиг. 2 е до 6 бара.Иначе за спорта смених вебера с друг - същата работа.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              Joro написа:
                              Имам едно такова чудо, не знам от къде ми е попаднало:http://www.ms-motor-service.com/xima...dfлошото е че се оказа за моноинжекцион (до 1.5 бара) (моето е като на фиг.1). Другото което е на фиг. 2 е до 6 бара.Иначе за спорта смених вебера с друг - същата работа.
                              Тоя успокоител го прилагат само ако има звукови честоти при работа на горивния регулатор.Ако искаш да си гледаш точно налягането докато работи мотора, трябва да си сложиш глицериново манометърче, то не трепти.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                Проблема с трептенето ти казах как си го оправих, Първоначално бях с вебера и вътре в купето с този в дясно който е.Това постоянно трептене ме дразнеше,както и самия вебер защото няма на него място за завиване на манометър и при настройка трябва да гледам вътре и го смених с турбосмарта,настройката с него е по лесна и не мърда така рязко налягането както с вебера отделно показанията на глицериновия спрямо другия се разминаваха показание на глицериновия 3,8 на другия показва 4.0 бар. иначе тук глицериновите манометри са с голяма скала и самите те са големи и неподходящи за тази цел.Аз също мислех от тук да си взема глицеринов манометър след като купих регулатора,но установих по горе написаното както и,че няма на 3/8ми.и поръчах от вън.http://www.ebay.com/itm/Turbosmart-L...abd954&vxp=mtr
                                uno turbo 1.3 i.e' 86
                                renault 19 1.8 16v
                                uaz 469 4.0 turbo
                                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                                trabant 601 69'

                                Коментар

                                Working...
                                X