ivanko_rs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Да,клапанчето при подаване на и спиране на напрежението си отваря и затваря съответните отвори както трябва. Между другото е доста запазено дори на външен вид. Другото което се сетих - възможно ли е при наличието на грешка в еку-то да не позволява да се вдигне налягане за да пази двигателя? Вчера влязох в грешките и видях че има записана грешка датчик колянов вал или разпр. вал - не обърнах внимание защото двигателя беше само на контакт. Те тея еку-та не помнят грешки след изключване на контакта. Mай.....
Коментар
-
И аз мисля че грешки няма след изключване на контакта.Когато ми беше заминал датчика на хол(фазовия) преди 3 месеца и ми светеше чека,колата вървеше в някакъв авариен режим и повече от 0,5 бара не вдигаше,също беше върнала и авансите сама.Та затуй виж хубаво тая грешка и намери проблема и там може да излезе разковничето на проблема тиPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
До преди малко се човърках по колата - нищо. Оказа се че грешката се записва само ако е дадеш на контакт без да палиш. Ако завъртиш ключа с палене - няма грешки. I give up! Минавам на вариант кранче за момента, което е тъпо, защото смятах да си направя 2-3 чипа с налягания 0.8, 0.9, 1.0, което щеше да ми е по лесно, отколкото се оказа да го подкарам това чудо. Имам едно китайско кранче ще видя с него как ще се държи.
Коментар
-
В последно време ме мъчи въпроса за картерните газове. Четох тук-там, в повечето случаи се препоръчва да е принудителна вентилацията, едно заради оттичането на турбото, друго заради понижаване налягането в картера. В момента тръбата излиза свободно навън, единственно в нея е мрежичката, която обира кондензиралото масло. Нямам никакви течове или пръски навън - съвсем близо до отвора е кабела от запалителната бобина и е абсолютно сух. Чудя се дали да си поиграя и да го бодна някъде преди турбото.
Коментар
-
Не виждам връзка с отичането на маслото от турбото. Според мен не е удачно да си набиваш всичката тази мизерия от картерната вентилация обратно в мотора през турбината. Ако толкова те притеснява сложи един кечтанк, нещо подобно Маслените пари при достатъчно количество свалят октановото число на бензина, което е предпоставка за детонации в двигателя. Всички знаем, че детонациите не са хубаво нещо.Фабрично всички картерни газове ги вкарват обратно за изгаряне, но това е заради екологията, а не защото е по- добре за двигателя. С две думи - еби я екологията.
Коментар
-
Колко много да се вдигне?Моя си духа не малко и нямам проблеми с оттичането на турбото,а и реално няма как да има ,то и затова щуцера за оттичане е 20 и кусур мм и е разположен в блока,а не в картера.Даже връщането на маслото от ойл кечъра се връща в картера и го нямам оригиналния клапан който е там понеже картера ми е от атмосферка и е модифициран,проблем няма отново.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар