Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ivanko_rs написа:
    abart_ написа:
    Още като почна да ми се лигави оригиналния буустконторлер го наритах без да се замислям много много......
    Да ве,много ти се е лигавил,то затуй аз от 3 години карам с него като се прецака моя
    при теб работи,при мен правеше проблеми нещо......забравил съм вече,щом съм му бил вдигнал мерникаИнъче кажете някой по-основни предимства на това "чудо на инженерната мисъл" пред кранчето....сериозно питам
    Italfan

    Коментар


      то хубаво щракаа провери ли дали отваря и затваря?

      Коментар


        Да,клапанчето при подаване на и спиране на напрежението си отваря и затваря съответните отвори както трябва. Между другото е доста запазено дори на външен вид. Другото което се сетих - възможно ли е при наличието на грешка в еку-то да не позволява да се вдигне налягане за да пази двигателя? Вчера влязох в грешките и видях че има записана грешка датчик колянов вал или разпр. вал - не обърнах внимание защото двигателя беше само на контакт. Те тея еку-та не помнят грешки след изключване на контакта. Mай.....
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          И аз мисля че грешки няма след изключване на контакта.Когато ми беше заминал датчика на хол(фазовия) преди 3 месеца и ми светеше чека,колата вървеше в някакъв авариен режим и повече от 0,5 бара не вдигаше,също беше върнала и авансите сама.Та затуй виж хубаво тая грешка и намери проблема и там може да излезе разковничето на проблема ти
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            До преди малко се човърках по колата - нищо. Оказа се че грешката се записва само ако е дадеш на контакт без да палиш. Ако завъртиш ключа с палене - няма грешки. I give up! Минавам на вариант кранче за момента, което е тъпо, защото смятах да си направя 2-3 чипа с налягания 0.8, 0.9, 1.0, което щеше да ми е по лесно, отколкото се оказа да го подкарам това чудо. Имам едно китайско кранче ще видя с него как ще се държи.
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              Реших си проблема с кранче. В началото пиква до към 1 бар за секунда, може би, после пада на 0,8-0.9. Повече няма да се занимавам с оригиналното чудо. Оставам в тоя вариант.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                Трябва да ги пробваме
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  Някой път, ама привечер, като е по хладно
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    Joro написа:
                    Реших си проблема с кранче. В началото пиква до към 1 бар за секунда, може би, после пада на 0,8-0.9. Повече няма да се занимавам с оригиналното чудо. Оставам в тоя вариант.
                    Ама не чуваш от първия път Как е вървежа сега? с файла за 177 к.с ли си ?
                    Italfan

                    Коментар


                      Не, още съм със 162 коня.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        В последно време ме мъчи въпроса за картерните газове. Четох тук-там, в повечето случаи се препоръчва да е принудителна вентилацията, едно заради оттичането на турбото, друго заради понижаване налягането в картера. В момента тръбата излиза свободно навън, единственно в нея е мрежичката, която обира кондензиралото масло. Нямам никакви течове или пръски навън - съвсем близо до отвора е кабела от запалителната бобина и е абсолютно сух. Чудя се дали да си поиграя и да го бодна някъде преди турбото.
                        Прикачени файлове
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          Не виждам връзка с отичането на маслото от турбото. Според мен не е удачно да си набиваш всичката тази мизерия от картерната вентилация обратно в мотора през турбината. Ако толкова те притеснява сложи един кечтанк, нещо подобно Маслените пари при достатъчно количество свалят октановото число на бензина, което е предпоставка за детонации в двигателя. Всички знаем, че детонациите не са хубаво нещо.Фабрично всички картерни газове ги вкарват обратно за изгаряне, но това е заради екологията, а не защото е по- добре за двигателя. С две думи - еби я екологията.

                          Коментар


                            Aко се вдигне много налягането в картера, могат да се появят проблеми с оттичането.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              Колко много да се вдигне?Моя си духа не малко и нямам проблеми с оттичането на турбото,а и реално няма как да има ,то и затова щуцера за оттичане е 20 и кусур мм и е разположен в блока,а не в картера.Даже връщането на маслото от ойл кечъра се връща в картера и го нямам оригиналния клапан който е там понеже картера ми е от атмосферка и е модифициран,проблем няма отново.
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                Да тръбата от турбото до картера е 22 мм и аз си мисля че е доста презапасено, при мен турбото се оттича в картера там където на теб е ойл кечъра-при темата турбо оригинално е така.
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X