Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    фиат мареа 103 понита
    спринтер 122 понита
    пасат с 90 умрели понита

    Коментар


      #92
      Днес пристигна еку-то от дедра турбо 162 коньовата версия - WH472.08/8PP_KS от колега от ланча форума. Благодарение на Ici имам сток бин от 180 к.с. С него мислехме да го пробвам на атмосферно еку, ама при наличие на това -няма да се наложи. Имам въпрос: Мога ли директно да сложа този чип, или трябва да се пренапише неговия за да работят коректно всички функции на еку-то?
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #93
        Трябва да може.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #94
          Малко да опресним темата. От днес вече е с маслено охлаждане от дизелова темпра. Снимките са малко кофти ама толкова може GSM-a. Декоративния финиш на бронята с фазоинвертор за тонколона го взаимствах от едно бургаско типо 1.8/16в, дано собственника му не се сърди че му ползвам идеята
          Прикачени файлове
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #95
            скоро няма ли да съска вече
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #96
              Ами остава малко преправяне на охладителната система (смяна на радиатор, термостат на по ниска температура, подходящ вентилатор), след това нареждане на стоковите джаджи от дедра турбо - дюзи, мап, дроселова клапа, еку, кнок сензор и чак тогава ще се слага сешуара с пътищата. Абе има още работа. Ако се занимавам само с нея за една седмица максимум ще я пусна, ама не ми е приоритет.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #97
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #98
                  Хора, кажете колко горе/долу трябва да е разликата със-без радиатор на маслото? Днес я покарах малко мареята, направи ми впечатление че по бавно вдигна температурата му, но пак я докара до около 85 градуса. друг път при същия маршрут вдига до около 90-95. С една дума ми се струва малка разликата от около 10-на градуса. Дали не се обдухва достатъчно???
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #99
                    За разлика не мога да ти кажа, но мога да ти кажа на Типо-то какво показва уреда. При спокойно каране се върти около 80-те градуса. Вдига до към 90-95 при по-интензивно натискане на газта. Има маслен радиатор.
                    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                    Fiat Marea 1.6 16v

                    Коментар


                      и моето тъпо е така като понякога отива и на 100 градуса
                      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                      Коментар


                        Значи общо взето си е в реда на нещата.... Мислех си за едно малко вентилаторче с термовключвател вместо въздуховода пред радиатора дето е.....
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          Идеята е добра
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            под 80 градуса не е добре да е маслото, за това има маслен термостат който да държи около 90 градуса.А при яка газ и на 140 може да отиде при бавно каране, за беля.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              ici написа:
                              под 80 градуса не е добре да е маслото, за това има маслен термостат който да държи около 90 градуса.А при яка газ и на 140 може да отиде при бавно каране, за беля.
                              Дедо ,140 градуса не са му проблем стига да не е някоя минералка Не трябва да подминава 150 градуса,не напразно има контролна точка за даване на вискозитета и при 160 градуса не че е хубаво да ходи в тия граници де.Па като не сте вдигнали още 120-130 градуса начи нещо не ви е у ред ма мои проблема да е в не добро натискане докрай на долен десен педал
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                В момента е полусинтетика Q8 10W40
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X