Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Днес пристигна еку-то от дедра турбо 162 коньовата версия - WH472.08/8PP_KS от колега от ланча форума. Благодарение на Ici имам сток бин от 180 к.с. С него мислехме да го пробвам на атмосферно еку, ама при наличие на това -няма да се наложи. Имам въпрос: Мога ли директно да сложа този чип, или трябва да се пренапише неговия за да работят коректно всички функции на еку-то?
Коментар
-
Ами остава малко преправяне на охладителната система (смяна на радиатор, термостат на по ниска температура, подходящ вентилатор), след това нареждане на стоковите джаджи от дедра турбо - дюзи, мап, дроселова клапа, еку, кнок сензор и чак тогава ще се слага сешуара с пътищата. Абе има още работа. Ако се занимавам само с нея за една седмица максимум ще я пусна, ама не ми е приоритет.
Коментар
-
Хора, кажете колко горе/долу трябва да е разликата със-без радиатор на маслото? Днес я покарах малко мареята, направи ми впечатление че по бавно вдигна температурата му, но пак я докара до около 85 градуса. друг път при същия маршрут вдига до около 90-95. С една дума ми се струва малка разликата от около 10-на градуса. Дали не се обдухва достатъчно???
Коментар
-
ici написа:под 80 градуса не е добре да е маслото, за това има маслен термостат който да държи около 90 градуса.А при яка газ и на 140 може да отиде при бавно каране, за беля.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар