Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Joro написа:
    На едните са 16 ома на другите 2.7 (турбо) До кокото знам разликата в управлението на двата вида дюзи е че по време периода когато са отворени 16 омовите се потдържат с постоянен потенциал, а нискоомните са с високочестотни импулси и поради наличието на индуктивноста от бубинките им се постика по нисък ток. Обаче не знам това дали се прави софтуерно (в смисъл дали процесора на еку-то управлява така крайните стъпала или има някакви буфери които модулират напрежението.) За това исках да знам със сигурност дали няма да го изпуша ако сложа 2.7 ома вместо 16.
    16 са на атмосферния ли?Аз що съм останал с впечатлението че са нискоомни на 8 клапановите Недей се пробва въобще да ги слагаш щото ще прегреят крайните стъпала заради съпротивлението.По въпроса ти от ланча форума,нямам окабеляване на мотора,отиде си с мотора заедно
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #77
      O.K. Мерси, Ванка. Ще видя от къде ще търся еку на сносна цена и окабеляване. То за окабеляването става и от атмосферка, само трябва да си пусна екраниран кабел за детонационния ама ако ми кажеш дали е двужилен екарниран или едножилен екраниран и кой пин на буксата на датчика е вързан към кабела който е към 6 и кой е 22. Предполагам има значение, заради поляритета на генерираното ЕДН от пиезокристала
      Прикачени файлове
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #78
        Няколко човека с много опит са карали с нискоомни дюзи на ЕКУ за високоомни и казват че става без никакви проблеми, и без добавяне на съпротивление а директно
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #79
          Aбе в интерес на науката ще пробвам
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #80
            Малко раздвижване по темата. Двигателя вече си има къщичка Тоя път мина по леко отколкото при смяната на двигателя на темпрата, понеже пуснах в коша всичко комплект - двигател+скорости+периферията (хидравлика, стартери,...) Оказа се че или няма бензин, или е пукнат мъркуча м/у помпата и фланеца на резервоата. Но това утре. Помпата върти, но не качва гориво. Така и не можах да разбера коя трйба е за правото а коя за обратното гориво, понеже не ги белязах като свалях другия кютюк. За началп ще се покара малко атмосферно, нищо че е разреден, и с турбо валове, понеже ми липстват турбопътища, блоуоф, екуто още не съм го пробвал с чип от турбо дали ще оживее, тръбата на ауспуха от турбото до меката връзка..... пък и имам някой козметични работи по купето. Интересно ми е как ще върви без турбо. от 113-те коня, ако са останали 90 ще е добре
            Прикачени файлове
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #81
              Като се замисли човек миналата конверсия беше нов мотор на старо купе, а сега стар мотор на ново купе
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #82
                Какви 90 коня,мечтаеш си........ просто няма да има такъв мъртвец. карал съм със скъсан маркуч на турбото от Варна до Сл.бряг на надув от 0.2 макс който правеше,и неискам да си припомням хубаво е че си намерил купе вече,ама що не търси нещо по-малко и леко......Мареата до колкото виждам е комби
                Italfan

                Коментар


                  #83
                  като я надуе на 1.5 ще фръкне
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #84
                    abart_ написа:
                    Какви 90 коня,мечтаеш си........ просто няма да има такъв мъртвец. карал съм със скъсан маркуч на турбото от Варна до Сл.бряг на надув от 0.2 макс който правеше,и неискам да си припомням хубаво е че си намерил купе вече,ама що не търси нещо по-малко и леко......Мареата до колкото виждам е комби
                    Комби е. Ама такава ми харесваше най много. Пък за вървенето - би трябвало да върви малко повече от такава със скъсан мъркуч на турбото, предполагам, понеже го няма самото турбо (стоков чугун съм) и няма какво да я спъва допълнително. Пък че ще е мъртвец - то е ясно :P :P :PП.П. Ти няма ли да се завъртиш към бургас да се видим?
                    WhitePower написа:
                    като я надуе на 1.5 ще фръкне
                    смятам максимум да е на 1 бар. С тая турбина и без пръскали за буталата.....Днес запали. Има някакъв проблем с електрониката - държи ниски обороти и като и дам рязко гас глъхне първо и после се наема. Някой датчик се е..ва. Смених и бензиновоата помпа. На някой случвало ли му се е помпата да върти а да не качва изобщо-даже извадена от кошницата и потопена в буркан. Имам чуството че се е откъснала турбинката от оста на ротора
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #85
                      Преработих едни ладови уреди да изглеждат малко по съвременно и мисля че се получи що-годе добре- да не ме е срам да ги слагам в колата. Видях зор с уреда за налягане на турбото , защото вграждах механичен манометър от дизелово ритмо в корпус от лада , ама се напасна. Чудя се ринговете дали да ги боядисам черни или да си ги оставя така .
                      Прикачени файлове
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #86
                        Взех едно барче от браво за да не си дупча моето. Не съм сигурен обаче че ми харесва. Нещо не ми се вързва
                        Прикачени файлове
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #87
                          Ако циферблатчетата са бели ще заспи
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #88
                            Чудех се дали да са бели или черни, в крайна сметка ги направих чернаи, защото другите уреди са такива, поне по цвят да си пасват. Другия вариант беше да се монтират на колонката, обаче съм се качвал ма кола с монтирани там уреди и не ми хареса как, дори и малко, увеличават сляпата зона от колонката.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #89
                              На колонката е гадно освен ако не е някоя 2врата японка, че там има поне място :D
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар


                                #90
                                Много съм доволен от показанията на уреда за налягане на маслото. При 95 градуса на празен ход си подържа 2 бара при вдигане на обороти - отива до 7. Направих една снимка в движение при ненапълно загряло масло при около 2000 оборота на двигателя. Явно липсата на балансваловете се отразява доста положително. Както беше казал Ици - има налягане в излишък. Темпрата само може да си мечтае за такова. Но всичко по реда си....И тя ще осъмне някой ден без балансвалове.
                                Прикачени файлове
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X