Joro написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
O.K. Мерси, Ванка. Ще видя от къде ще търся еку на сносна цена и окабеляване. То за окабеляването става и от атмосферка, само трябва да си пусна екраниран кабел за детонационния ама ако ми кажеш дали е двужилен екарниран или едножилен екраниран и кой пин на буксата на датчика е вързан към кабела който е към 6 и кой е 22. Предполагам има значение, заради поляритета на генерираното ЕДН от пиезокристала
Коментар
-
Малко раздвижване по темата. Двигателя вече си има къщичка Тоя път мина по леко отколкото при смяната на двигателя на темпрата, понеже пуснах в коша всичко комплект - двигател+скорости+периферията (хидравлика, стартери,...) Оказа се че или няма бензин, или е пукнат мъркуча м/у помпата и фланеца на резервоата. Но това утре. Помпата върти, но не качва гориво. Така и не можах да разбера коя трйба е за правото а коя за обратното гориво, понеже не ги белязах като свалях другия кютюк. За началп ще се покара малко атмосферно, нищо че е разреден, и с турбо валове, понеже ми липстват турбопътища, блоуоф, екуто още не съм го пробвал с чип от турбо дали ще оживее, тръбата на ауспуха от турбото до меката връзка..... пък и имам някой козметични работи по купето. Интересно ми е как ще върви без турбо. от 113-те коня, ако са останали 90 ще е добре
Коментар
-
Какви 90 коня,мечтаеш си........ просто няма да има такъв мъртвец. карал съм със скъсан маркуч на турбото от Варна до Сл.бряг на надув от 0.2 макс който правеше,и неискам да си припомням хубаво е че си намерил купе вече,ама що не търси нещо по-малко и леко......Мареата до колкото виждам е комбиItalfan
Коментар
-
abart_ написа:Какви 90 коня,мечтаеш си........ просто няма да има такъв мъртвец. карал съм със скъсан маркуч на турбото от Варна до Сл.бряг на надув от 0.2 макс който правеше,и неискам да си припомням хубаво е че си намерил купе вече,ама що не търси нещо по-малко и леко......Мареата до колкото виждам е комбиWhitePower написа:като я надуе на 1.5 ще фръкне
Коментар
-
Преработих едни ладови уреди да изглеждат малко по съвременно и мисля че се получи що-годе добре- да не ме е срам да ги слагам в колата. Видях зор с уреда за налягане на турбото , защото вграждах механичен манометър от дизелово ритмо в корпус от лада , ама се напасна. Чудя се ринговете дали да ги боядисам черни или да си ги оставя така .
Коментар
-
Чудех се дали да са бели или черни, в крайна сметка ги направих чернаи, защото другите уреди са такива, поне по цвят да си пасват. Другия вариант беше да се монтират на колонката, обаче съм се качвал ма кола с монтирани там уреди и не ми хареса как, дори и малко, увеличават сляпата зона от колонката.
Коментар
-
Много съм доволен от показанията на уреда за налягане на маслото. При 95 градуса на празен ход си подържа 2 бара при вдигане на обороти - отива до 7. Направих една снимка в движение при ненапълно загряло масло при около 2000 оборота на двигателя. Явно липсата на балансваловете се отразява доста положително. Както беше казал Ици - има налягане в излишък. Темпрата само може да си мечтае за такова. Но всичко по реда си....И тя ще осъмне някой ден без балансвалове.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар