Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    :D Мен ме хващаше страх като отива на 100 градуса.. вие тука за некви 140 ми говорите :D E*ати спокойствието ми вдъхнахте.
    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
    Fiat Marea 1.6 16v

    Коментар


      porosenoq написа:
      :D Мен ме хващаше страх като отива на 100 градуса.. вие тука за некви 140 ми говорите :D E*ати спокойствието ми вдъхнахте.
      100 си е баш работна температура, за W40 е добре, нагоре над 120 е проблем.А за да устиска над 140 трябва рейсингова синтетика, иначе мотора брадясва
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        Малко по сериозно раздвижване на нещата Турбото е вече на колата, наложи сеобаче да сменя една тръба на охлаждането от дедра турбо, защото оригиналната от атмосферка пречеше на актуатора. Обаче не ми е ясно как ще подведа мъркучите към входа на турбото - на третата снимката не си личи много, ама тръбата на охлаждането минава на 3 пръста пред отвора. Ама ще го мисля.
        Прикачени файлове
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          Ще се наложи да жертвам халогените за да се обдухват по добре кулера и радиатора за маслото. Ще сложа по една решеткана на ромбчета на дупките тип "пернишки тунинг"
          Прикачени файлове
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            След обяд наредих турбо пътищата и я запалих. Направи ми впечатление че блоуофа (стоков бош) седи отворен и маш ще се наложи на изхода му да слагам едно от малките филтърчета защото смучи леко от там също въздух. Другия вариант е да се опитам да го подведа към тръбата преди въздушния филтър, но това ще ми е по трудно. Някакъв съвет по случая? (на снимката блоуофа не се вижда, защото е под коляното на дросела - вижда се малко зеленото му мъркуче в горния край на снимката)
            Прикачени файлове
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              И как е фъснята :Р Фъщи ли
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                То и моя седи леко отворен(не е стоковия),като бачка на обороти мотора.....не разбрах какво те притеснява това? Тръгна ли всичко наред,на какъв бууст е?п.п:къде ти е оная "история" за маслените пари,която попринцип стои в задния край на стойката на акумулатора ......
                Italfan

                Коментар


                  Нямам такова нещо. Ще го оставя отворен в атмосферата. А иначе не съм я карал, днес се занимавах с ауспуха от даунпайпа до фланеца. Имам още малко работа докато я подкарам. Генерацията до фланеца е на 60 мм, а назад е стандартната - 48, т.е. по нататък ще се работи и върху нея.http://vbox7.com/play:9dbfac958d
                  Прикачени файлове
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    малеееее колега бая си се заигралбраво браво дано стане перфектно пожелавам ти успех в начинанието
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      НАистина си е заигравка, че и бая време се проточи.... Ама му се вижда края. Уф, днес се сетих че и бензиновата помпа трябва да сменям че тая е около 90 литра....
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        Дам иначе ще виждаш дъното на картера през дупките за свещите
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          Днес пробно я покарах с моментно понастъпване заради помпата - повече от 0.6 бара не можа да вдигне, най вероярно заради кофти регилировка на уестгейта, понеже от щуцера на охлюва мъркучето съм го вкарал направо в актуатора. А по моя информация така би трябвало да даде поне 0.8 бара. Сега остана да мъча генерацията, помпата и трябва да търся някаква по тънка перка за водния радиатор че тоя е много близо до турбото и ме притеснява да не се разтопи
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            При мен перката е от Renault Twingo - беше обсъждано по моите теми, но не знам дали си видял. Прилично е тънък... та може да ти е полезно.
                            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                            Fiat Marea 1.6 16v

                            Коментар


                              Ще се поразходя по моргите да видя дали ще намеря такава. Мерси за инфото. Другото което ми направи впечатление след монтажа на турбото е че налягането на маслото ми падна с около 1 бар на празен ход и сега е 1.5 бара (преди държеше над 2 при 100 градуса) но мисля че е нормално в пред вид още един консуматор на масло. П.П трябва да омотая тръбата на ауспуха която е под картера с термо лента да не го нагрява допълнително, че е на 1.5-2 см от него.
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар


                                Joro написа:
                                Днес пробно я покарах с моментно понастъпване заради помпата - повече от 0.6 бара не можа да вдигне, най вероярно заради кофти регилировка на уестгейта, понеже от щуцера на охлюва мъркучето съм го вкарал направо в актуатора. А по моя информация така би трябвало да даде поне 0.8 бара.
                                добре ти е гейта, той открехва на 0.4 - 0.5 бара, така че постоянно налягане 0.6 бара си е нормално.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X