:D Мен ме хващаше страх като отива на 100 градуса.. вие тука за некви 140 ми говорите :D E*ати спокойствието ми вдъхнахте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Малко по сериозно раздвижване на нещата Турбото е вече на колата, наложи сеобаче да сменя една тръба на охлаждането от дедра турбо, защото оригиналната от атмосферка пречеше на актуатора. Обаче не ми е ясно как ще подведа мъркучите към входа на турбото - на третата снимката не си личи много, ама тръбата на охлаждането минава на 3 пръста пред отвора. Ама ще го мисля.
Коментар
-
След обяд наредих турбо пътищата и я запалих. Направи ми впечатление че блоуофа (стоков бош) седи отворен и маш ще се наложи на изхода му да слагам едно от малките филтърчета защото смучи леко от там също въздух. Другия вариант е да се опитам да го подведа към тръбата преди въздушния филтър, но това ще ми е по трудно. Някакъв съвет по случая? (на снимката блоуофа не се вижда, защото е под коляното на дросела - вижда се малко зеленото му мъркуче в горния край на снимката)
Коментар
-
Нямам такова нещо. Ще го оставя отворен в атмосферата. А иначе не съм я карал, днес се занимавах с ауспуха от даунпайпа до фланеца. Имам още малко работа докато я подкарам. Генерацията до фланеца е на 60 мм, а назад е стандартната - 48, т.е. по нататък ще се работи и върху нея.http://vbox7.com/play:9dbfac958d
Коментар
-
малеееее колега бая си се заигралбраво браво дано стане перфектно пожелавам ти успех в начинаниетоШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Днес пробно я покарах с моментно понастъпване заради помпата - повече от 0.6 бара не можа да вдигне, най вероярно заради кофти регилировка на уестгейта, понеже от щуцера на охлюва мъркучето съм го вкарал направо в актуатора. А по моя информация така би трябвало да даде поне 0.8 бара. Сега остана да мъча генерацията, помпата и трябва да търся някаква по тънка перка за водния радиатор че тоя е много близо до турбото и ме притеснява да не се разтопи
Коментар
-
Ще се поразходя по моргите да видя дали ще намеря такава. Мерси за инфото. Другото което ми направи впечатление след монтажа на турбото е че налягането на маслото ми падна с около 1 бар на празен ход и сега е 1.5 бара (преди държеше над 2 при 100 градуса) но мисля че е нормално в пред вид още един консуматор на масло. П.П трябва да омотая тръбата на ауспуха която е под картера с термо лента да не го нагрява допълнително, че е на 1.5-2 см от него.
Коментар
-
Joro написа:Днес пробно я покарах с моментно понастъпване заради помпата - повече от 0.6 бара не можа да вдигне, най вероярно заради кофти регилировка на уестгейта, понеже от щуцера на охлюва мъркучето съм го вкарал направо в актуатора. А по моя информация така би трябвало да даде поне 0.8 бара.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар