Днес пристигна еку-то от дедра турбо 162 коньовата версия - WH472.08/8PP_KS от колега от ланча форума. Благодарение на Ici имам сток бин от 180 к.с. С него мислехме да го пробвам на атмосферно еку, ама при наличие на това -няма да се наложи. Имам въпрос: Мога ли директно да сложа този чип, или трябва да се пренапише неговия за да работят коректно всички функции на еку-то?
Малко да опресним темата. От днес вече е с маслено охлаждане от дизелова темпра. Снимките са малко кофти ама толкова може GSM-a. Декоративния финиш на бронята с фазоинвертор за тонколона го взаимствах от едно бургаско типо 1.8/16в, дано собственника му не се сърди че му ползвам идеята
Ами остава малко преправяне на охладителната система (смяна на радиатор, термостат на по ниска температура, подходящ вентилатор), след това нареждане на стоковите джаджи от дедра турбо - дюзи, мап, дроселова клапа, еку, кнок сензор и чак тогава ще се слага сешуара с пътищата. Абе има още работа. Ако се занимавам само с нея за една седмица максимум ще я пусна, ама не ми е приоритет.
Хора, кажете колко горе/долу трябва да е разликата със-без радиатор на маслото? Днес я покарах малко мареята, направи ми впечатление че по бавно вдигна температурата му, но пак я докара до около 85 градуса. друг път при същия маршрут вдига до около 90-95. С една дума ми се струва малка разликата от около 10-на градуса. Дали не се обдухва достатъчно???
За разлика не мога да ти кажа, но мога да ти кажа на Типо-то какво показва уреда. При спокойно каране се върти около 80-те градуса. Вдига до към 90-95 при по-интензивно натискане на газта. Има маслен радиатор.
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
под 80 градуса не е добре да е маслото, за това има маслен термостат който да държи около 90 градуса.А при яка газ и на 140 може да отиде при бавно каране, за беля.
под 80 градуса не е добре да е маслото, за това има маслен термостат който да държи около 90 градуса.А при яка газ и на 140 може да отиде при бавно каране, за беля.
Дедо ,140 градуса не са му проблем стига да не е някоя минералка Не трябва да подминава 150 градуса,не напразно има контролна точка за даване на вискозитета и при 160 градуса не че е хубаво да ходи в тия граници де.Па като не сте вдигнали още 120-130 градуса начи нещо не ви е у ред ма мои проблема да е в не добро натискане докрай на долен десен педал
Коментар