Ами то при мен хубавото е, че съм с амортесьори от мареа изглежда, защото и на мен резбите ми стърчат бая нагоре от тампоните.... Другото което ми беше лбопитно, на мареата лагерите разглобяеми ли са като тези от типото, както и тампоните като цяло по-меки ли са или по-твъхрди, в смисъл има ли накаде да се разбиват или по-скоро са по-здражи от старият вид?
Жоро от 2 часа чета цялата тема с такъв захлас че от време на време забравям да дишам слагаи джантите че ще се пукна от вълнение поздрави и на всички други учасници в темата .говорите си тука някви неща като че ли зглобявяте конструктор лего а аз се чудя как да си сменя рейката - бати случая ,апропо някои ако идва към Варна ще го черпя кило кайсиева да ме повози
Ами, колега, тя си е с джанти вече от доста време А пък за рейката - не е от най-приятните работи, наистина. Преди 2 месеца сменях на темпрата и онзи ден видях че от едната страна е просълзила леко и мисля за варианта за механична вече.
Аз оправих маркуча и налях масло декстрон 6 на моята рейка и сега е много по-лека хидравликата въпреки че съм покарал 20тина км без масло... Чудя се маслото ли е било за смяна/40-50 хиляди км/ или помпата се е ошлайфала от работата на сухо
моята си тече от към десния накрайник и за това съм и в форум а купих си друга вчера та тъкмо разглеждах за тема която може да ми помогне с съвет за смята и попаднах на тази и забравих за какво влязох все съм си мислил да се пробвам да турбинирам но сега ве4е на 100% няма правя такова нещо просто озъзнах колко е сложно
Жоро мога да кажа това а за ici - батенце 5 кила кайсиева да ме повозиш а да я покарам и марейката си ще ти дам че като гледам и субаруто на макинен не стружа пред твоята машинка
Жоро мога да кажа това а за ici - батенце 5 кила кайсиева да ме повозиш а да я покарам и марейката си ще ти дам че като гледам и субаруто на макинен не стружа пред твоята машинка
за возенето, само да стане Купето, а за ракийцата по-скоро ще науча колата да я пие, отколкото аз
Днес окончателно МАЙ приключих с натаманяване на газовата, която е обикновенна. Даже изпарителя не е за турбо а е едно ландиренцо ( http://nagaz24.pl/landi-renzo-ec04-r...4331,p,en.html ), което ми се търкаляше из мазето. Естествено го преправих малко с едни външни байпаси, както пише по дебелите книги. Разходих я до Созопол. Върви прилично, до 0.5-0.6 бара мисля че е достатъчно за предвижване, от там нагоре - бензин Трябва само да го направя да превключва автоматично. Остава да разбера какъв е разхода. За сега само гадая колко може да е.
Mалко пренареждане на "пъзела" както каза колегата по горе. Турбо пътя от лявата страна на кулера вече минава през подкалника за да освободи място евентуално за тръбите на климатика, ако ме налегне мерака да го монтирам. И заради другото - нова плочка за газта, че със старата не ме кефеше как работи.. Тръбите вече са на 60 мм вместо досегашните 55 и с по-плавни чупки. За сравнение, на линка е старото нареждане. http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=7359
Eб@си лага дето си спретнах с тея тръби. Днес реших да я покарам малко по агресивно и не можах да си позная колата. Сигурно мисли около 2 секунди повече от преди докато тръне. Дори за ежедневка не знам дали ще го преживея това, като знам как беше преди промяната. Мислех си че може да се случи нещо такова, ама чак пък така да ме подразни. Доста е се удължи тръбата така, пък и по големия диаметър...
Коментар