Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Aз ще търся някой марков феродов диск и по натегнат притискател. Обаче как да го разбера дали е по натегнат в немонтирано състояние - идея си нямам.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      Повечето реномирани марки съединители,си имат каталог и според въртящия момент който имаш се подбира съединителя,също има и с керамични плочни но с демпферни пружини на съединителя,подходящи за градско каране.
      uno turbo 1.3 i.e' 86
      renault 19 1.8 16v
      uaz 469 4.0 turbo
      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
      trabant 601 69'

      Коментар


        Joro написа:
        Малей... Няма да минавам на хидравлика
        минава се, без да се сменя тая ламаринена плоча, че е и лепена на всичкото отгоре тя.Правя стругована втулка за тялото на хидр. цилиндър и я заварявам в пробит където и е мястото отвор в купето.Само че заваряването е с аргон и подходящи противопожарни мерки с ЦО в никакъв случай, че пръска искри
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          Da_Fuse написа:
          ici написа:
          само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
          Добре тогава, какъв е изхода за хората, които предпочитат да не карат с керамика? Питам защото се надявам скоро да ми се наложи, а нямам представа какво да правя и от каде да търся. Колата ми е евридейка и с керамиката няма как да се разберем си мисля... Поправете ме ако греша...
          керамиката няма пряка връзка, улична кола се кара с феродов диск, и тия горните примери са с феродови дискове.Всичко основно се определя от притискателя, керамиката качва максимум 15% още Нм капацитет и се ползва ако ще се кара с много стартове и т.н. когато има риск да се запали феродото.Керамика се кара и на евридейка, с малко вибрации при потегляне + по-бързо износване отколкото феродов
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            Joro написа:
            Aз ще търся някой марков феродов диск и по натегнат притискател. Обаче как да го разбера дали е по натегнат в немонтирано състояние - идея си нямам.
            няма по-натегнат, всичко стандартно си е да отговаря на зададеният стандартен натиск на притискателя в кг или нютони, може да гледаш в сервизните ръководства в раздела за съединителя, коло им дават натиск сила на диафрагмата.Твоя притискател да не е атмосферен 215мм? Ако е така минаваш на турбо-притискател на натискане 230мм и феродов диск също.Боян с Дедрата има един нов такъв за продаване пуснат.Само че и маховик от турбо мотор трябва за 230-235мм
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              Mаховика, притескателя и феродото са от ланчата, от която взех турбото и буталата - на 230 мм е. Бяха чисто нови почти, обаче неизвестна марка (поне не видях никъде щампа по тях) Явно притискателя не е стока, както казах по горе много е мек на натиск. Ако беше атмосферка щеше да кара много, ама в случая не става.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                Жоро сега се присетихминаването на хидравлика май може и да стане елементарнос помпа на съединителя от Темпра 4х4направи ми впечатление, че там нещата са доста страни точно поради това, че темприте са с жиласамо не си спомням, но май се хваща със зегерка

                Коментар


                  Da_Fuse написа:
                  Добре тогава, какъв е изхода за хората, които предпочитат да не карат с керамика? Питам защото се надявам скоро да ми се наложи, а нямам представа какво да правя и от каде да търся. Колата ми е евридейка и с керамиката няма как да се разберем си мисля... Поправете ме ако греша...
                  Поправям та мойта е с керамика от 4 години и половина,а от година и половина се ползва за евридейка Става,но трябва да се научиш как да я караш,т.е. да и свикнеш на зацепването,щото си има тънкост
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    hf hpe написа:
                    Жоро сега се присетихминаването на хидравлика май може и да стане елементарнос помпа на съединителя от Темпра 4х4направи ми впечатление, че там нещата са доста страни точно поради това, че темприте са с жиласамо не си спомням, но май се хваща със зегерка
                    Ако ще правя такива магарии, май ще трябва да навестя пак адаша с ланчиите. Той е стара къща, може да изрови нещо такова. В такъв случай ще трябва да се смени само педала на съеденителя, защото на мареята е пластмасов. Аз скоро го вадих и имам такъв железен от дедра. Двете коли имат леки разлики там, но като цяло може да се сложи железния педал, а на него вече, ако има нужда от някакви заварки за оста за ухото на буталото ще е лесно. По въпроса с керамиката - Имам спомени, че четох някаква тема, където някой беше ковал плочки на обикновена основа (сиреч с демпферни пружини, както каза bebito^^^ по горе) ама не мога да се сетя къде и кой беше и какви са отзивите. (беше някъде из итал форумите).
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      Колега, мисля че от алфа 155 също може да стане.Тя е с хидравлика на съединителя.Аз ще правя опит да сложа от Ланчия Тема -там помпата и педалите са на конзола и трябва евентуално да се направят отвори за тръбата към втората помпа и мачкуча на казанчето(за съжаление не ми остава време да ги монтирам за да кажа със сигурност дали пасва всичко на 100% или се доработва)Ето за какво говоря
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Мерси за снимките, колега. Поне добих представа как изглежда хидравличния педал.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          Е какъв е проблема с керамика с демпферни пружини.То си се продават такива дискове готови,какъвто е моя,на Ици и други такива.Мисля че се правеше фланец дебел мисля около 3мм като звезда ,който се занитва за главинката.Тоя фланец е направен с Н на брой лъчи в зависимост от това колко плочки ще се слагат- 8-10-12 и т.н.Даже си мисля че някой някъде по сайтовете продаваше такива фланци,а най-лесно е да видиш на Ферариста темата където си накова съединителя на купето
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            Ето думите на един приятел,за наковаването на съединителя,и го подкрепям на 100%.Vagman каза: Видях и ми предлагаха някои местни български "изпълнения" в тази насока, но именно видяното ме убеди, че трябва да избера другия път. Не искам да обидя някой, но когато виждаш "прикапани" с телоподаващо нитове от незнаен материал, тракащи пружини със следи от хххххх км работа, млатени с чук нитове на плочките, двойни пружини (слънца) рязани с малко флексче и т.н. уверения, че това ще "държи много" и еди-кой си карал с такова, не ми трябваше много време за да реша да си налягам парцалите и да сбирам пари за комплект истински съединител.
                            uno turbo 1.3 i.e' 86
                            renault 19 1.8 16v
                            uaz 469 4.0 turbo
                            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                            trabant 601 69'

                            Коментар


                              За нищо колега.Ще се радвам ако съм помогнал .В момента всичко ми е на земята ,че още съм в процес на осигуряване на частите и ако трябват по -подробни снимки на нещо ще ти пратя.

                              Коментар


                                Жоро има и мареи с помпа

                                Коментар

                                Working...
                                X