Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      ici написа:
      само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
      това за С510 кутията ли?

      Коментар


        hf hpe написа:
        ici написа:
        само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
        това за С510 кутията ли?
        да, Закса беше на натискане, а Техниклъча е на дърпане.за 503 кутията всъщност.тая 510 не се ли слагаше само на атмсферки, че на турбо не съм я виждал.оп, едитТой Жоро с такава атмосферна кутия, за вилката значи няма как.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          Значи варианта за дърпане за сега отпада, поне докато съм с тая кутия.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            Жоро като гледам снимките от 3-та страница, имай на предвид, че ще трябва да минаваш и на хидравлика

            Коментар


              Какво имаш пред вид Там се вижда кутията ама явно си видял нещо дето на мен не ми прави впечатление. Тъпото е че на средния кoжух няма дупките за хващане на работния цилиндър.Едит: Абе я да пусна някой друг клип поне да се види каляската в движение, че май не съм пускал в темата до сегасамо пак да кажа, че на старт бая се окопава.)http://www.vbox7.com/play:608401f74d...lay:fa02f657a9
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                ми и мареа 1.8 и кутията която си снимал са с жило за привод на съединителядокато обратният съединител е на хидравликаи разликите освен в кутията са и в това което играе роля на "педалбокс"

                Коментар


                  Педалбокса знам че е друг. А хамалогията голяма ли е при смяната му? в смисъл арматурното табло трябва ли да се сваля?
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    :D :D :D

                    Коментар


                      Малей... Няма да минавам на хидравлика
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        Хм,Жорка,има си малко чалъм на каране на турбо на предно,по-точно на стартиране.Не трябва на 1-ва и 2-ра да я настъпваш до долу понеже почва много да боксува ,а като почне да боскува и пада буста,след туй чакай да надуй и е загуба
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          Aз точно това правя - гледам да не боксува много - на 1-а и на 2-а рядко давам повече от половината газ. И отстрани погледнато - все едно, че съм със 60 коня кола.http://vbox7.com/play:7eef2b364f
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            Купето като избусти на 1ва иии неще и да чуе При по-слаб старт 17ките му идват в повечко, угодия няма!
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              S.W.A.T. написа:
                              Купето като избусти на 1ва иии неще и да чуе При по-слаб старт 17ките му идват в повечко, угодия няма!
                              Има и то индивидуална и в няколко режима,и както си на кеф!казва се бустконтрол е-боост 2 или буст контрол от ново поколение.позволява до 6 различни сетъпа и превключване мигновенно в различен сетъп.С контрол на:буст по оборотибуст по предавкибуст по таймингпри достигане на желания буст светлинен сигнал както и някой други екстриуправление на инжекция:Вода метанолАзотИ тъй като знаем ,че не може да има само добро то има и лошо -цената!
                              uno turbo 1.3 i.e' 86
                              renault 19 1.8 16v
                              uaz 469 4.0 turbo
                              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                              trabant 601 69'

                              Коментар


                                ici написа:
                                само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
                                Добре тогава, какъв е изхода за хората, които предпочитат да не карат с керамика? Питам защото се надявам скоро да ми се наложи, а нямам представа какво да правя и от каде да търся. Колата ми е евридейка и с керамиката няма как да се разберем си мисля... Поправете ме ако греша...
                                Alfa 75 1.8 Turbo

                                Коментар

                                Working...
                                X