Днес пак се уверих, че комбинацията комби със атмосферна кутия и 14-ки гуми е мноо кофти. Заради комбито центъра на тежеста се изнася много назад и при по сериозно потегляне зацепва що-годе чак на 3-та
Днес пак се уверих, че комбинацията комби със атмосферна кутия и 14-ки гуми е мноо кофти. Заради комбито центъра на тежеста се изнася много назад и при по сериозно потегляне зацепва що-годе чак на 3-та
Ми помисли за ефтинки койлове и ако трябва по яки пружини отзад :D
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Съединителя взе да се предава вече . Днес осезаемо почна да буксува и мирише при сериозно сритване от 3-та нагоре. А е на 10000 км, да го е.а..Хем сложих 230 мм от тема турбо. Обаче имам съмнения че претискателя нещо не е читав. Много лесно ми се натиска педала. За 200 коня трябва ли да минавам на керамика или мога карам на обикновен феродов? Ако някой има за продан керамика на 230 мм, останала от ъпгреид, може да се договорим нещо.
Хм,интересно Жорка.Аз карах 8 месеца на предно само с тия ми настройки на мотора и ни един път не ми плъзна съединителя,а хем беше на натискане,обаче чисто ново Валео.Според мене ако няма да ъпгрейдваш с голямо турбо не се занимавай с керамика,колкото и да и свикнеш си е гадна за ежедневно каране,от личен опит
Явно, както се съмнявам, притискателя не бива. Ама то заради него ще се е изпекъл вече и феродовия. То и аз тук от от месец - два я тормозя на една писта всяка неделя, ама там няма каране на полусъеденител, във всички случаи гумите го отнасят повече. Иначе за сега няма да слагам по голяма турбина. С тея карантии няма смисъл мисля. Според мен, си върви доволно за тоя сетъп.
Явно, както се съмнявам, притискателя не бива. Ама то заради него ще се е изпекъл вече и феродовия. То и аз тук от от месец - два я тормозя на една писта всяка неделя, ама там няма каране на полусъеденител, във всички случаи гумите го отнасят повече. Иначе за сега няма да слагам по голяма турбина. С тея карантии няма смисъл мисля. Според мен, си върви доволно за тоя сетъп.
За ежедневна кола усилен притискател и нормално феродо валео в твоя случай.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
И аз си мислех за някакъв такъв вариант, само не знам тея усилените притискатели по ширпотребските магазини ли да ги търся или по тунинг магазините.
ами моя го продадох втора употреба за 100 лв а го купих за 300 и нещо от Никито-адвенчърА жената не може да натиска съединителя!! скъсах и 4-5 пъти жила до последно си карах с ново жило в колата и си го сменях на пътя за 1 цигара време!След това изтърка ябълката на вилката и направи дупка но това е бял кахър смених в с такава от моргата при по ежедневно каране в града загрява и увлича съединителя -съответно прехъркват някой път скоростите това са общо взето минусите но за града е това с керамика отвръта е х 2 ето го в кутията като пристигна комбинирах го с оригинално валео с водна щампа на метала -вече са много голяма рядкост дано намериш
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
И аз си мислех за някакъв такъв вариант, само не знам тея усилените притискатели по ширпотребските магазини ли да ги търся или по тунинг магазините.
трябва ти просто един нов или поне много запазен притискател Валео стандартен на дърпане който си е за 2.0 16вт, той си кара спокойно на 250-тина коня когато е добре.Има и друг вариант, ако си опекъл много феродото от стартове и за това вече да не държи.Не се занимавай с усилени притискатели от типа +30%, не вършат работа на практика.
Аз не съм се засилил да свалям веднага скоростите. За момент ще престана да я тормозя, докато намеря части. Илияне, на моята кутия, мога ли да сменя лостовата система с такава за дърпане на съеденителя?
Коментар