Преди малко за една глупост разглобих половината кола. Почна да фъшти от някъде и да не вдига повече от 0.3 бара. Помислих че е сцепила някой снадка от турбопътищата. Да ама не -разглобих всичко след турбото - всичко ок. Понадух блоуофа с уста - не пуска. Накрая си викам ще сваля кулера, може някъде да се е пукнал. И добре че издърпах тръбичката за подналягането от блоуофа - се чу едно фъс - преди това и бях изкарал другия край само от колектора. Викам от къв зор ще се запуши, а то - слаб матр`ял - стопил се и се смачкал от вакуума и боф-а седи частично напрегнат, колкото да почне да испуска при 0.3
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Ми туй уж го взех от магазин за хидравлики и ми казаха че е и термоустойчиво (дето му казват пневмокабел). Сега сложих тръбопровод за гориво (пак pvc e) уж трябва да е още по устойчиво. Ако и това се сплеска, (така и така съм го направил , пък и ще знам от къде е вече проблема ) ще сложа мъркучета.П.П. Избрах да слагам такива тръби защото уж да не се напукват, апък то имало и друг проблем с тях...
Коментар
-
Опираше в капака на всмукателните клапани, понеже е закачен на щуцера дето е до температурния датчик на въздуха. Ама вече се постарах да не опира. Ето на тая снимка от гаража се вижда как беше:http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=7359
Коментар
-
Ама ти беше ли? То ланчии имаше много малко. Не видях "пиленцето" Щеше да ми направи впечатление. Или беше с друга кола? Ако знаех че си там щях да те потърся. А за мареята - чесно казано още и нямам много доверие на дълъг път, пък бях с малкия.P.s. Сега гледах едни снимки от феста и видях че си бил с жедрата.
Коментар
-
Joro написа:Ама ти беше ли? То ланчии имаше много малко. Не видях "пиленцето" Щеше да ми направи впечатление. Или беше с друга кола? Ако знаех че си там щях да те потърся. А за мареята - чесно казано още и нямам много доверие на дълъг път, пък бях с малкия.P.s. Сега гледах едни снимки от феста и видях че си бил с жедрата.
Коментар
-
Здрасти Жоро, хиляди благодарности за информацията. За съжаление обаче, вече нищо не разбирам. Защо при теб показва 9атм, а при мен 8. Ти с какви бутала си, защото има разлика между буталата на 8 и 16 клапановия двигател. И как по дяволите има само една атм разлика при положение че 8 клапановите турбо бутала са доста по-малко изкопани. Явно всичко идва от разпределителните валове, както каза Илиян, но пък защо тогава дават 11атм компресия по каталог.
Коментар
-
Здравей. Буталата са ми от тема турбо. Не знам дали имат разлика с дедра и делта 8 кл. Обаче съм със ангренажни колела на атмосферен мотор. Не знам това дали има значение за компресията, понеже най вероятно имат разлика с турбо колелата за застъпване на фазите а всм. и изпуск. клапани. Питал съм на 1-2 места във форума дали имат разлика двата комплекта колела, но явно никой не е правил това сравнение.
Коментар
-
VET написа:И как по дяволите има само една атм разлика при положение че 8 клапановите турбо бутала са доста по-малко изкопаниPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар