Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преди малко за една глупост разглобих половината кола. Почна да фъшти от някъде и да не вдига повече от 0.3 бара. Помислих че е сцепила някой снадка от турбопътищата. Да ама не -разглобих всичко след турбото - всичко ок. Понадух блоуофа с уста - не пуска. Накрая си викам ще сваля кулера, може някъде да се е пукнал. И добре че издърпах тръбичката за подналягането от блоуофа - се чу едно фъс - преди това и бях изкарал другия край само от колектора. Викам от къв зор ще се запуши, а то - слаб матр`ял - стопил се и се смачкал от вакуума и боф-а седи частично напрегнат, колкото да почне да испуска при 0.3
    Прикачени файлове
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      Жорка,то за туй се слагат маркучета,а не шлаухи които се разтапят от жегата
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        Ми туй уж го взех от магазин за хидравлики и ми казаха че е и термоустойчиво (дето му казват пневмокабел). Сега сложих тръбопровод за гориво (пак pvc e) уж трябва да е още по устойчиво. Ако и това се сплеска, (така и така съм го направил , пък и ще знам от къде е вече проблема ) ще сложа мъркучета.П.П. Избрах да слагам такива тръби защото уж да не се напукват, апък то имало и друг проблем с тях...
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          проблема е в това, че се е нагрялиначе и оригиналните са пластмасови и само накрая имат гумен маркуч

          Коментар


            Опираше в капака на всмукателните клапани, понеже е закачен на щуцера дето е до температурния датчик на въздуха. Ама вече се постарах да не опира. Ето на тая снимка от гаража се вижда как беше:http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=7359
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              Жоро защо не дойде с нея на фестаи да се беше обадил

              Коментар


                Ама ти беше ли? То ланчии имаше много малко. Не видях "пиленцето" Щеше да ми направи впечатление. Или беше с друга кола? Ако знаех че си там щях да те потърся. А за мареята - чесно казано още и нямам много доверие на дълъг път, пък бях с малкия.P.s. Сега гледах едни снимки от феста и видях че си бил с жедрата.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  Здрасти Жоро, имам едно въпросче, случайно да си мерил компресията на този двигател? Лек и успешен ден

                  Коментар


                    Ами не съм. Ама в близко време ще го направя, защото и на мен ми е интересно какво ще покаже. Може би сега събота или неделя и ще ти кажа за резултатите.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      Joro написа:
                      Ама ти беше ли? То ланчии имаше много малко. Не видях "пиленцето" Щеше да ми направи впечатление. Или беше с друга кола? Ако знаех че си там щях да те потърся. А за мареята - чесно казано още и нямам много доверие на дълъг път, пък бях с малкия.P.s. Сега гледах едни снимки от феста и видях че си бил с жедрата.
                      този път бях с жедратаhttp://www.lancia-bg.com/forum/viewt...0&t=20567П.П. имах и ник на стъклото

                      Коментар


                        VET написа:
                        Здрасти Жоро, имам едно въпросче, случайно да си мерил компресията на този двигател? Лек и успешен ден
                        Стоиле, днес ми остана време за меренето и ето какво показа манометъра на 1-ви и 2-ри: (на 3-ти и 4 -ти не си играх да меря)
                        Прикачени файлове
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          Здрасти Жоро, хиляди благодарности за информацията. За съжаление обаче, вече нищо не разбирам. Защо при теб показва 9атм, а при мен 8. Ти с какви бутала си, защото има разлика между буталата на 8 и 16 клапановия двигател. И как по дяволите има само една атм разлика при положение че 8 клапановите турбо бутала са доста по-малко изкопани. Явно всичко идва от разпределителните валове, както каза Илиян, но пък защо тогава дават 11атм компресия по каталог.

                          Коментар


                            Здравей. Буталата са ми от тема турбо. Не знам дали имат разлика с дедра и делта 8 кл. Обаче съм със ангренажни колела на атмосферен мотор. Не знам това дали има значение за компресията, понеже най вероятно имат разлика с турбо колелата за застъпване на фазите а всм. и изпуск. клапани. Питал съм на 1-2 места във форума дали имат разлика двата комплекта колела, но явно никой не е правил това сравнение.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              Сега погледнах в началото на темата ти и видях буталата. Еднакви са с тези на дедрата и делтата. А ангренажните колела мисля че са еднакви, защото при 16 клапановите мотори, турбо и атмосферен носят еднакви колела.

                              Коментар


                                VET написа:
                                И как по дяволите има само една атм разлика при положение че 8 клапановите турбо бутала са доста по-малко изкопани
                                Стоиле прекалено голямо значение даваш на вкопаването на буталата,а истинската и единствена стойност е степента на сгъстяване,а тя при 8 клапановите е 7.5:1 докато при 16-те е 8.0:1.Когато вземах моя мотор му измерихме компресията и показа 10.5 атмосфери,но това беше преди 4 години и около 40 000км.Измерен преди два месеца показа около 8.5 атмосфери,но все пак са мерени с различни уреди и кой знае кой колко е верен.
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X