Генерацията отдавна е готова, получи се доста добре, според мен като звук. Малко ниско ми падна жилото на ръчната спиrачка, заради липса на чупка в тръбата както е отигиналната, ама ще се преживее. Остана само бензиновата помпа да сменя и ще съм готов. Замислям се за маслото, то няма километри, ама е на година и нещо, та за сега съм се спрял на motul 15W50 (серия 6100). Цената му е добра а и чувам че още нямало ментета. В момента съм с Q8-10w40 и гледам да не я ръчкам много дълго във високите обороти докато не го сменя. Какво ви е мнението за мотула? Имаше и идея за YACCO 15w50 (но не компетишъна че ми идва скъпичък), ама като че ли мотул-а по ми допадна някак си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Помпата (135 л. от опел омега) е готова и тествана с манометър - всичко е о.к. с нея, обаче с буст контрола нещо се охълцах. Имам проблем. Ще моля за вашето мнение. Значи колата пренадува. Клапана еот някаква тойота турбо (мисля че не е проблем че не е оригиналния) манометъра е сверен и е абсолютно точен, Също така закачих и визата и при тест на калпана си чатка нормално (сиреч изхода на еку-то е здрав) Направих клип да се види за какво става въпрос. Иначе колата върви доста добре (за моите критерии ) Обаче не смея да е задържа по дълго в буст да не направя някой гаф с обедняване. Някой има ли идея на какво може да се дължи това? Ето снимка на клапана и видеоматериал:П.П. Само да вметна че манометъра е включен с тройник към охлюва, където се закача актуатора. Дали не му се бъркат показанията (т.е. съвсем в началото след перката - на единия от тези изводи - http://forum.fiat-bg.org/files/25032010001_131.jpg ). Така съм го включил, защото не може да работи на вакуум, а само на надув (от ритмо дизел е) http://vbox7.com/play:94e1bb7572
Коментар
-
Joro, малко офтопик съм, ама случайно да си бил в София в сряда ? В района на Обеля (Практикер по пътя от бул. Сливница към Обеля надолу) ? Видях една синя Мареа комби, същата като твоята и на 99% съм сигурен, че беше турбо бензин ...Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Joro написа:Значи колата пренадува. Клапана еот някаква тойота турбо (мисля че не е проблем че не е оригиналния)
Коментар
-
Соленоида е трипортов - това топузче в дясно от куплунга енещо като филтърче за извода които е към атмосферата. Свързал съм ги така (по пътя на логиката): При липса на напрежение извода които отива към актуатора е свързан с атмосферния а този дето отива към охлюва е запушен, а като се подаде напрежение атмосфетния се запушва а се свързват взаимно двата с маркучите. По принцип ми се иска да си ползвам оригиналния контрол на еку-то. Ще се опитам да си намеря дедров соленоид, поне за пробата да видя как ще е с него.
Коментар
-
Maй разбрах къде е проблема. С помоща на скицата по долу. Тоя соленоид дето го имам, без напрежение на изводите му атмоосферния извод е отворен, а на оригиналния е затворен и комуникират другите два които са м/у охлюва и актуатора. Италианците са го направили това като някакъв вид защита явно, защото ако се прекъсне веригата на оригиналния соленоид системата работи на минимално налягане, а при тойотата явно е било обратно - на максимално. И за това вече целият алгоритъм на работа му идва наопаки.
Коментар
-
Ся пък друга тъпня. Намерих оригинален клапан (оказа се че и пунтото GT е със същия), всичко е вързано като на горната схема, обаче не надува повече от колкото като е свързан директно актуатора към охлюва т.е 0.5-0.6 Нещо аз ли не правя както трябва???? Клапана иначе си работи... Какъв е заводския надув на дедрата? Да не е 0.6 като на петака купе? Понеже в момента съм със 168 к.с. версията на еку-то, пробвах и със чип от 177 - разлика няма.Съмнявам се в следното: Намерих една скица, на която пише че щуцера, който излиза от студената част е калибриран (позиция 3 на скицата по долу) ,а при мен понеже турбото е от ланча тема и на това място имам два щуцера, които не знам как са калибрирани и ако са с по големи отвори, да се бърка от там.
Коментар
-
Все още проблема съществува. Днес пробвах да сложа рестриктор 1 мм и след като нямаше ефект, закачих един уред на клапана и констатирах че изобщо не идват импулси на него. Когато колата е само на контакт - клапана е отворен (има 12 в.) и когато запали - клапана затваря и после изобщо не се появява напрежение. Знам че са импулси с честота 15 херца, ама волтметъра въобще не отчети нищо при каквото и да е натоварване. Налягането си седеше 0.5-0.6. След това нарочих че може мап-а да не подава коректна информация и еку-то, закачих визата и с манометър свързан към мапа и с крачна помпа при около 1 бар по механичния манометър визата отчете 1480 мм жив. стълб, което се равнява на 1.947 атмосфери или като се извади атмосферното е около 0,94 надув, което с оглед на грешките по манометри и т.н е доста точно. Така че мапа отпада като причина. Пак пробвах с тест от визата - клапана си трака. Направо съм мат... Това май излезе най-трудната част от целия проект....Баси и мистерията.
Коментар
-
Joro написа:То тва е най лесното, ама искам да го подкарам в тоя вариянт, пък и се заяде с мен, ама и аз съм тъп и упорит...Ша са почеша още малко, дет не ме сърби, да видя какво ша измисля, пък после - кранче.Italfan
Коментар
-
ivanko_rs написа:abart_ написа:Още като почна да ми се лигави оригиналния буустконторлер го наритах без да се замислям много много......Italfan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар