Аз си карам, даже усилено в 6-7 на никой не оставам длъжен Като нямат сили да не се напъват ама на...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Хора, пред голяма дилема съм - дали да правя права генерация 60 мм с 2 правопоточни гърнета - в началото едно малко и краино или на 55 мм пак с правопоточни гърнета, но този път ще ползвам стандартни тръби и триъгълното гърне (пак е един вид правопоточно) от марея 2.4 които са си оригинално на 55. Искам да получа максимална ефективност с минимум шум... Помагайте с идеи. В момента с тая стандартна генерация на 48 колата е толкова тиха, че чак дразни
Коментар
-
Определено слагай по-голямата. Аз съм с 63 и не бих казал, че колата е шумна :D Имай предвид, че турбо кола не е толкова шумна като атмосферка със същия диаметър тръби.1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
2008 Fiat Panda Climbing
Коментар
-
Да си таковам късмета - днес се прибирам от работа и гледам локва под предната броня. Колата не съм я карал от 5 дена и днеска и щукна да тече. Естественно антифриз. Свалям радиатора надувам го в една вана и цвърчи точно от средата на питата дето нито е удрян нито нищо. 3 горишен алуминиев радиатор валео не мога да разбера защо се предаде. Сега има един от алфа 155 оригинален меден ще слагам него, само дето не го знам в какво състояние е.
Коментар
-
Колега, браво за положените усилия и успех в завършването на проекта! Понеже и на мен ми се въртят подобни мисли в главата за бъдещето на Мареа-та ми, исках да те питам някои неща. Понеже до колкото разбрах колата е била 1.8, а моята е 1.6, т.е. предното окачване ни е идентично, промени по него правил ли си. Смисъл има ли нужда да се минава към преден мост от 2.0 бензин или дизел. Другото което ме вълнува е, след смяна на двигателя, лесно ли се пригажда съществуващата инсталация към новия двигател и работят ли всички екстри след смяната на двигателя, запазваш ли климатика и т.н?
Коментар
-
Нищо не се преправя. Трябват ти полуоските, скоростите и двигателя с електрониката и се мяташ. Твоята и тя е със щанги за скоростите, така че всичко пасва 1:1. Снопа на инсталацията се слага за 1 час ако имаш малко опит с кабели. За климатика - оригиналния - забрави, ако ти се играе трябва да взимаш от донора, но не знам как ще стане работата със вътрешното тяло, защото и то трябва да се сменя. Има заигравка единственно с оборотомера по присаждането.
Коментар
-
Аз обмислям варианта с 2.0 16V турбо от кола която е имала климатик, примерно Капа. Това е екстра от която не бих искал да се лиша. Благодаря за отговора! Мислил съм и за 20 VT конверсия, но ми се струва голямо приключение. Ще трябва една мареа 2.0 20V за донор, за да се използва предния мост. Ще трябва и двигател, който предполагам, ще е доста повече пари от 2.0 16VT. Даже гледах по нета бразилските Турбо Марчета как вървят, ама се оказа, че са много скъпи сметнати в български лева. Излизат над 10 000лв. :D . Иначе гледам, в Бразилия се предлага и кит за конверсия на 1.6 мотора към турбо. Но в списъка с частите, липсват бутала, което ме навежда на мисълта, че е нещо бош лаф работа. Общо взето трябва да преценя и избера вариант при който сложност-цена ще е най-оптимално. И целта е, колата да е функционална и надеждна, не да е само за каране един път в месеца. Още веднъж благодаря за отговора! Като взема някакво решение и започна проекта, надявам се да нямаш нищо против да се допитват за това онова :D
Коментар
-
Вчера и днес ми остана време да поработя в/у генерацията. Понеже никъде не намерих средно гърне на 60 мм се наложи да е made in бай мангау по поръчка, пък задното си го правих аз - вход 60 изход 70. Утре се надявам да я довърша - остана парчето тръба дето минава под задния мост. Проблем е само отзад накрайника как ще го изведа, че да си запазя функционалноста на падащия борд.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар