Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea weekend turbo 2.0 8кл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea weekend turbo 2.0 8кл

    Доста време се чудих какво да правя със стария двигател 2.0 8кл - дали да го продам цял или на части и в крайна сметка реших да му направя турбо конверсия и след като го комплектовам постепенно със всичко - скорости, електроника да търся някакво купе - дали ще е типо, браво или някаква ланча делта/дедра - ще зависи от парите. И без това бюджета е скромен. Като за начало няма да се гонят големи мощности - почти всичко ще е сток - т.е макс. 180-200 к.с. с малко повече надув. За в момента разполагам с почти перфектна ( да не кажа направо перфектна) турбина от ланча тема, буталата и, и разпределителните валове с колелата. Не можах да взема изпускателния колектор, защото беше счупен. Разпределителните валове са еднакви като гърбици (отново , като другите от 16 кл. двигател на темата от която ги свалих - странна политика за ланчовите двигатели) Поне единия има срез за делко. Ще съм благодарен на всякакви идеи и съвети от ваша страна, защото днес сефте пипнах турбо с ръцете си, така че това ще ми е нещо като прощъпулник. Като за начало ме интересува това турбо дали е същото като на дедрата?Редактирано заглавие по молба на автора на темата!Модераторски екип.
    Прикачени файлове
    https://www.cialispascherfr24.com/

    #2
    Айдеееее още един на хоризонта. Дано всичко да ти е по мед и масло и да нямаш много главоболия,ще се радвам да я видя готова.

    Коментар


      #3
      Мерси. Единственно в което съм сигурен за в момента че няма да го бързам много, поради ред причини. Като за начало двигателя ще се разглоби целия за ревизия, леко портване на главата и притриване на клапаните и т.н.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Aйде още 1 болен Радвам се за желанието ти за работа колега
        leave something of the happiness you bring

        Коментар


          #5
          хммм филм голям и бескрай ако имаш нужда от помощ лс или на скайп krasaveca1912 само че съм далечко
          alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

          Коментар


            #6
            Скоро и по Вашите магазини :D
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              на дедра, делта 8в, ево1 и крома турбото е най-силното Т3 до към 280 коня което се слага заводски, това от Темата би трябвало да има капацитет до 250 коня, при 8 клапана до 230 може би при близо 1.4 бара
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                Не знам блока в какво състояние е. На цифровия километраж последно показваше 170000 и си мислех че е на толкова, обаче не знаех за комбинацията при която показва колко пъти е превъртан. Това го научих непосредственно преди да сменя двигателите и показа 01 - сиреч 370000. Дано да няма голям ръб. Иначе си вървеше много прилично. И компресия си имаше. Ама като се отвори ще си проличи.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #9
                  добре дошъл в джаза )
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    WhitePower написа:
                    добре дошъл в джаза )
                    И аз- "Барабар Петко с мъжете" Днес ходих да дооглозгам блока и обърнах внимание на пръскачите за охлаждане на буталата. Понеже тези биели нямат дупка за пръскане, а на моя блок няма пръскалки. Ще трябва да си ползвам явно моите биели и ще карам без пръскалки. Мислех си че са някакви сваляеми, а то се оказаха едни тръбички запресовани под ъгъл в основните лагери които са насочени към дъната на буталата и не могат да се свалят. Останал съм с впечатление че съм виждал друг чешит пръскалки които се свалят и седят от страни на цилиндрите от към маслените магистрали. Поправете ме ако греша??И каква е разликата между отделните колянови валове за двигатели 2000 8v, 2000 8v turbo, и 2000 16в, че ги дават с различни кат. номера трите двигателя в е-пер - специално за Тема, примерно. Аз до колкото съм чувал на всички 2000 куб валовете са еднакви.
                    Прикачени файлове
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      на 16в мотора пръскалките са отделни отстрани до цилиндъра забити на основната маслена магистрала.Иначе валовете на всички са взаимозаменяеми, може да се слага каквото има под ръка
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #12
                        Започнах разхвърлянето. Оказа се че от доста места е протичало масло. Само семерингите на разп. валове са добре. Да не говорима за гарнитурата на картера. Също ме съмнява че е имало малък проблем с гарнитурата на главата, понеже на 2 -ри на 3-ти цил. в исх. колектор има едни бели зърна като от кондензирал антифриз.
                        Прикачени файлове
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          Като стана въпрос за течове - кортеко още ли са с хубаво качество като преди 10-на години? Като работех в сервиза тогава ги ползвахме и бяха добре.? Двете семеринги които са на валовете горе са такива и биват, на другите нищо не пише като марка. Другото което е - Чудя се дали да оставя или да махна разпределителните валове, обаче ако ги махам искам нацяло да ги разкарам, не да ги застопоря. Тук въпроса е повече към Ici . Значи сложно ли е запушването на средния лагер където е маслената магистрала в смисъл какви тапи се използват - до колкото знам се прави една фтулка по размер на вала и с две по големи шайби за да не изпадне се стяга.
                          ici написа:
                          втулки набити на мястото на средните лагери и тапи за затваряне на крайните отвори, има и два маслени жигльора там за затапване
                          Тея маслени жигльори къде се намират?Скатал съм една снимка от нета :Тоя лагер за какъв чеп е? без него няма ли да стане???? Като гледах ангренажният ремък ще си върви направо и никъде няма да опира. Сигурно тоя дето го е мислел тоя "кит" се е застраховал да не "плющи" каиша.
                          Прикачени файлове
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            #14
                            Направо ме хващаш в крачка Правя една Дедра 300 кс в момента и точно утре ще взема втулките и тапите от стругаря.Ще им направя снимка преди да ги сложа и ще ти пратя размерите им.Аз набивам чисти втулки на мястото на средните лагери, без болтове и шайби.Моето е така и една Крома на която е и тази снимка.Със зелените стрелки са посочени затапените маслени жигльори с ламаринени тапички за блок 8мм. Разпробиват се с два -три размера свредла на дълбочина около 5мм докато се стигне чист размер 7.8мм, набиват се тези тапички и с един център точкувам около отвора против самоизваждане.Големите тапи затварят местата на предните съчмени лагери, те са струговани понеже не се продават такъв размер ламаринени.Аз не слагам този лагер по който се плъзга ремъка.Няма проблеми без него.иначе Кортеко са си добре.
                            Прикачени файлове
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #15
                              О.К. Чакам подробностите . Междо другото мислех че тези жигльори са някъде вътре в блока, а те биле на лесно място. П.С. Тая алуминиевата капачка дето се държи обтяжната ролка на балансния ремък за какво си я оставил? не е ли излишна.
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар

                              Working...
                              X