Доста време се чудих какво да правя със стария двигател 2.0 8кл - дали да го продам цял или на части и в крайна сметка реших да му направя турбо конверсия и след като го комплектовам постепенно със всичко - скорости, електроника да търся някакво купе - дали ще е типо, браво или някаква ланча делта/дедра - ще зависи от парите. И без това бюджета е скромен. Като за начало няма да се гонят големи мощности - почти всичко ще е сток - т.е макс. 180-200 к.с. с малко повече надув. За в момента разполагам с почти перфектна ( да не кажа направо перфектна) турбина от ланча тема, буталата и, и разпределителните валове с колелата. Не можах да взема изпускателния колектор, защото беше счупен. Разпределителните валове са еднакви като гърбици (отново , като другите от 16 кл. двигател на темата от която ги свалих - странна политика за ланчовите двигатели) Поне единия има срез за делко. Ще съм благодарен на всякакви идеи и съвети от ваша страна, защото днес сефте пипнах турбо с ръцете си, така че това ще ми е нещо като прощъпулник. Като за начало ме интересува това турбо дали е същото като на дедрата?Редактирано заглавие по молба на автора на темата!Модераторски екип.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Не знам блока в какво състояние е. На цифровия километраж последно показваше 170000 и си мислех че е на толкова, обаче не знаех за комбинацията при която показва колко пъти е превъртан. Това го научих непосредственно преди да сменя двигателите и показа 01 - сиреч 370000. Дано да няма голям ръб. Иначе си вървеше много прилично. И компресия си имаше. Ама като се отвори ще си проличи.
Коментар
-
WhitePower написа:добре дошъл в джаза )
Коментар
-
Започнах разхвърлянето. Оказа се че от доста места е протичало масло. Само семерингите на разп. валове са добре. Да не говорима за гарнитурата на картера. Също ме съмнява че е имало малък проблем с гарнитурата на главата, понеже на 2 -ри на 3-ти цил. в исх. колектор има едни бели зърна като от кондензирал антифриз.
Коментар
-
Като стана въпрос за течове - кортеко още ли са с хубаво качество като преди 10-на години? Като работех в сервиза тогава ги ползвахме и бяха добре.? Двете семеринги които са на валовете горе са такива и биват, на другите нищо не пише като марка. Другото което е - Чудя се дали да оставя или да махна разпределителните валове, обаче ако ги махам искам нацяло да ги разкарам, не да ги застопоря. Тук въпроса е повече към Ici . Значи сложно ли е запушването на средния лагер където е маслената магистрала в смисъл какви тапи се използват - до колкото знам се прави една фтулка по размер на вала и с две по големи шайби за да не изпадне се стяга.ici написа:втулки набити на мястото на средните лагери и тапи за затваряне на крайните отвори, има и два маслени жигльора там за затапване
Коментар
-
Направо ме хващаш в крачка Правя една Дедра 300 кс в момента и точно утре ще взема втулките и тапите от стругаря.Ще им направя снимка преди да ги сложа и ще ти пратя размерите им.Аз набивам чисти втулки на мястото на средните лагери, без болтове и шайби.Моето е така и една Крома на която е и тази снимка.Със зелените стрелки са посочени затапените маслени жигльори с ламаринени тапички за блок 8мм. Разпробиват се с два -три размера свредла на дълбочина около 5мм докато се стигне чист размер 7.8мм, набиват се тези тапички и с един център точкувам около отвора против самоизваждане.Големите тапи затварят местата на предните съчмени лагери, те са струговани понеже не се продават такъв размер ламаринени.Аз не слагам този лагер по който се плъзга ремъка.Няма проблеми без него.иначе Кортеко са си добре.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар