Колега отговора идва от самото име на уреда "Волт" "Метър" Общо взето следи състоянието на акомулатора. Според мен това е един много полезен уред и дори някои коли го имат фабрично
Бе няма лошо ... ми хубаво е да си знаеш колко зарежда ... другия уред дето си мисля ,че си заслужава да се монтира е дет взема сигнал от ламда сондата и мери наситеноста на горивото колко е обогатена или бедна горивната смес .... , и примерно като е при мен уред за температурата или оборотомер с лампичка за критични обороти ... бе се гъзараики ... доколкото съм съм чувал на ладите датчиците мерели и налягането на маслото ...та може да се преработи или измисли нещо и за него
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Всичко ОК и много точно ,ама са чудя що само 1 уред ? ми не 3 ? ... дето са вика като е гарга да е рошева
Колега мислех го т’ва с 3-те уреда,ама незнам какво да сложа още.Волтметъра ще ми е доста полезен,мисля не е нужно да обяснявам с какво.Имам си стрелка за температурата на антифриза която показва вярно.Оборотомер си имам също.Можех да сложа още един уред за налягането на маслото,ама нямах пари.Ако реша винаги мога да си добавя още,просто залагам още една или две стойки над тази и пак същата процедура като на снимките по-нагоре.п.п.След малко още една снимка!
Всичко ОК и много точно ,ама са чудя що само 1 уред ? ми не 3 ? ... дето са вика като е гарга да е рошева
Колега мислех го т’ва с 3-те уреда,ама незнам какво да сложа още.Волтметъра ще ми е доста полезен,мисля не е нужно да обяснявам с какво.Имам си стрелка за температурата на антифриза която показва вярно.Оборотомер си имам също.Можех да сложа още един уред за налягането на маслото,ама нямах пари.Ако реша винаги мога да си добавя още,просто залагам още една или две стойки над тази и пак същата процедура като на снимките по-нагоре.п.п.След малко още една снимка!
колега можеш ли да дадеш и такива оринтировачни цени и на други уреди
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
А защо не наредиш няколко уреда в някаква по-завъртяна кутия, която да се постави някъде отпред при двигателя По този начин с отваряне на капака се виждат процесите, които отчитат уредите.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Ами купих ги от tuning-parts.bg. Влез в секцията измервателни уреди и има всякъкви на всякъкви цени и комплекти с намаления.Нещата се пращат по еконт от Бургас.Аз случайно попаднах на една обява в tuning.bg и по скайпа се разбрах с момчето което представлява интернет магазина.Много е коректен.Скайпа му е: TUNING-PARTS
Мммм не е ли всъщност доста ниска тази цена за уред? Каква цена вървят тази марка, ако не е на промоция както си го взел ти?EDIT: Sorry избързах да пиша преди теб
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
А защо не наредиш няколко уреда в някаква по-завъртяна кутия, която да се постави някъде отпред при двигателя По този начин с отваряне на капака се виждат процесите, които отчитат уредите.
Ами специално уреда който съм го сложил,или по точно ще сложа аз ми е за постоянно наблюдение.То ако само при отваряне на капака мога да го гледам няма да го слагам вубще,ами ще си меря с мултицета.
Мммм не е ли всъщност доста ниска тази цена за уред? Каква цена вървят тази марка, ако не е на промоция както си го взел ти?EDIT: Sorry избързах да пиша преди теб
Уреда който съм купил аз е немски и цената му е 29 лева,аз го взех за 19 на промоция.
Ти си решаваш колега, но лично за мен такъв уред бих сложил при двигателя, защото това е уред за диагностика, доста по-елитен от мултицета, а и хамалогията с "кабелче тук кабелче там" я няма. Само отваряш и гледаш! Отпред се слага нещо "по-интересно" (на старата ми шкода бях сложил оборотомер по подобен начин, защото фабрично си нямаше ) . Какво би си помислил страничен човек като го види: -Ъ, този сигурно има проблеми с алтернатора и си е сложил волтметър за да знае кога да спира колата на "писта" и кога не. Нямам за цел да се заяждам или нещо подобно, просто ти казвам гледната си точка
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Ти си решаваш колега, но лично за мен такъв уред бих сложил при двигателя, защото това е уред за диагностика, доста по-елитен от мултицета, а и хамалогията с "кабелче тук кабелче там" я няма. Само отваряш и гледаш! Отпред се слага нещо "по-интересно" (на старата ми шкода бях сложил оборотомер по подобен начин, защото фабрично си нямаше ) . Какво би си помислил страничен човек като го види: -Ъ, този сигурно има проблеми с алтернатора и си е сложил волтметър за да знае кога да спира колата на "писта" и кога не. Нямам за цел да се заяждам или нещо подобно, просто ти казвам гледната си точка
колега нее задължително колите ни да са драгстери има момчета каде сме фенове на яката музика и понякога е необходимо да имаш такув уред
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Ти си решаваш колега, но лично за мен такъв уред бих сложил при двигателя, защото това е уред за диагностика, доста по-елитен от мултицета, а и хамалогията с "кабелче тук кабелче там" я няма. Само отваряш и гледаш! Отпред се слага нещо "по-интересно" (на старата ми шкода бях сложил оборотомер по подобен начин, защото фабрично си нямаше ) . Какво би си помислил страничен човек като го види: -Ъ, този сигурно има проблеми с алтернатора и си е сложил волтметър за да знае кога да спира колата на "писта" и кога не. Нямам за цел да се заяждам или нещо подобно, просто ти казвам гледната си точка
колега нее задължително колите ни да са драгстери има момчета каде сме фенове на яката музика и понякога е необходимо да имаш такув уред
Точно заради музиката е сложен,която още не съм монтирал,но е въпрос на време.При по сериозни музикални системи трябва да се следи напрежението.И всъщност имам понякога проблеми с алтернатора.Но главно заради музиката.
Коментар