Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли да се махне катализатора на 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може ли да се махне катализатора на 1.6 16v

    Здравейте колеги, о тдоста време в главата ми се върти идеята да махна катализатора на Brava-та за да видя дали ще се "отпуши" както твърдят доста хора, пък и да излезе малко по спортен звък от нея.В последстие имам и идея за генерация Та въпроса ми е дали някой с 1.6 си е махал катализатора защото съм чувал и чел, че тези коли са 2 ламда сонди (нещо си евро две) и неможе да стане. Моля запознатите колеги да ми помогнат.Благодаря предварително

    #2
    x

    Колега аз махнах на моита 1.8 и няма никви проблеми и се усеща че върви малко повече от преди

    Коментар


      #3
      Re: x

      batkoty написа:
      Колега аз махнах на моита 1.8 и няма никви проблеми и се усеща че върви малко повече от преди
      Колега знам, че на 1.8 16v става. Също и на 1.4 12v и 2.0 20v става без проблем, мен ме интересува специално за 1.6 16v.

      Коментар


        #4
        Аз съм си махнал моя, направо си направих една генерацийка нямаше проблем след махането му, мойта има 1ламбда сонда незнам за по новите дали са с 2 иначе мога да кажа че при мене имаше подобрение, смисъл на мене ми беше запуше катализатора и постоянно издухваше гарнитурата на колекторите,след като разкарах почти всички гърнета колата определено се отпуши
        Peugeot 307 2.0i ГИ
        ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

        Коментар


          #5
          И аз съм без катализатор,преди има няма 3 години го махнах,сега съм със една тръба от началото до края и само едно двойно гърне накрая.Определено е малко по добре без него,даже може и да изкараш някой лев като го махнеш.

          Коментар


            #6
            Няма 2 ламбди ==> няма проблем...Хората на Фераритата махат катализаторите и после ги настройват компютрите пък камоли на Бравата

            Got nos?

            Коментар


              #7
              Re: x

              batkoty написа:
              Колега аз махнах на моита 1.8 и няма никви проблеми и се усеща че върви малко повече от преди
              Аз съм с същият мотор само, че не мога да усетя да върви повече но за сметка на това взе да ръмжи малко повече.
              Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
              BMW E46 2.0i 150 HP

              Коментар


                #8
                та и аз се замислям да махна на бравото и да сложа само 1 крайно хърни ама теа пазарските са апсолютно кухи вие какви сте сложили и ако са кухи не брамчи ли много ? и друго да попитам освен "разлика" в вървежа има ли и разлика в разхода на гориво ?

                Коментар


                  #9
                  durex_a написа:
                  та и аз се замислям да махна на бравото и да сложа само 1 крайно хърни ама теа пазарските са апсолютно кухи вие какви сте сложили и ако са кухи не брамчи ли много ? и друго да попитам освен "разлика" в вървежа има ли и разлика в разхода на гориво ?
                  Колега махни катализатора и тя почва да ръмжи повече на мен ми е достатъчно и дори си мисля, че като ми го няма катализатора ми издуха средното гърне . И ся звука ми е задоволителен дори някои като се качи и пита какво съм правил :D по изпускателната система.
                  Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
                  BMW E46 2.0i 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    g.paskov написа:
                    durex_a написа:
                    та и аз се замислям да махна на бравото и да сложа само 1 крайно хърни ама теа пазарските са апсолютно кухи вие какви сте сложили и ако са кухи не брамчи ли много ? и друго да попитам освен "разлика" в вървежа има ли и разлика в разхода на гориво ?
                    Колега махни катализатора и тя почва да ръмжи повече на мен ми е достатъчно и дори си мисля, че като ми го няма катализатора ми издуха средното гърне . И ся звука ми е задоволителен дори някои като се качи и пита какво съм правил :D по изпускателната система.
                    колега питам защото ми пада 1 добро гарненце за малко парички но е кухо да не стане да вдига голяма геролтия и да имам проблеми с "колегите"

                    Коментар


                      #11
                      g.paskov написа:
                      durex_a написа:
                      та и аз се замислям да махна на бравото и да сложа само 1 крайно хърни ама теа пазарските са апсолютно кухи вие какви сте сложили и ако са кухи не брамчи ли много ? и друго да попитам освен "разлика" в вървежа има ли и разлика в разхода на гориво ?
                      Колега махни катализатора и тя почва да ръмжи повече на мен ми е достатъчно и дори си мисля, че като ми го няма катализатора ми издуха средното гърне . И ся звука ми е задоволителен дори някои като се качи и пита какво съм правил :D по изпускателната система.
                      Естествено,като няма напрежение на мястото на катализатора се издухва средното гърне...А ако си само с крайно гърне разхода се вдига естествено,все пак е отворена генерация,но за сметка на това количката има доста по-добър респонс и т.н.

                      Got nos?

                      Коментар


                        #12
                        g.paskov Мнение Пуснато на: Чет Мар 18, 2010 12:41 pm Заглавие: Re: xbatkoty написа:Колега аз махнах на моита 1.8 и няма никви проблеми и се усеща че върви малко повече от преди SmileАз съм с същият мотор само, че не мога да усетя да върви повече но за сметка на това взе да ръмжи малко повече.
                        Ем аз усетих разлика защото ми беше запушено средното и краиното гърне а на мястото на катализатора сложих резонаторно и ся колата не се чува въобще а преди само ревеше много и не вървеше.Като я взех нямаше проблеми и после като направи тоя проблем и като махнах катализатора усетих че е по добре от преди (в началото като я взех смисъл)

                        Коментар


                          #13
                          катализатор

                          колеги па и аз да взема да попитам като се махне катализатора трябват ли допалнително да се слага реле заради лан сондата или или не6то друго трябва ли да се бара 4е и аз сам му мераклия :D

                          Коментар


                            #14
                            НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ!!!

                            Коментар


                              #15
                              На 1.6 16 няма никакъв проблем отстраняването на катализатора и заваряне на тръба.Аз съм с такава генерация.Само е необходимо да се провери дали е здрава меката връзка преди катализатора.Най-вече при запушен катализатор тя се къса и реве оттам.При поставянето на тръба на мястото на катализатора,изобщо не се променя звука,тъй като има още 3 гърнета стокови.
                              FIAT BRAVO 1.6
                              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                              Коментар

                              Working...
                              X