Евала колега ... вари в Англия или Италия , че са по ефтини колите .. докараи си 2.0 турбо дали е 16в или 20в няма значени... земи си GT35R голям кулер и ела на Итал Феста да покажеш на сичко какво си направил Късмер................!
Я прочети малко важните теми на хората с турбо моторите и ще видиш че от Lancia моторитe искат повечко преправяне, за да се сложат на Браво/а. Пък и ги прочети, за да се потготвиш за това което те чака
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
мерси но не съм сигурен че съм прочел правилните постове .... окончателно се спрях на Lancia Kappa 2.0 20v 1998г. стоков е със Garrett TD28 което достава 220 кончета мисля че със малко баране на компютърчето ще достигне 250 хорс поуър ...
така и аз малко да се включа ....от толкова мотори които се слагат на такова купе ти башот ланчиа каппа хареса ....от това което чета не си много в час та ,, малко да те светна искаш 300 коня за пример ето ти 2.0 16 турбо кво тряаа горе доло да смениш за да докарашкъм тая мощност!)турбината2)бенз помпа 3)кулер и пътища 4 хубава гарнитура 5 вдни 440куб инжектори 6 задължителмо отваряне на мотора и смяна на нужните консумативи7 електрониката тряаа се мапне 8 генерация вече според зависи какви части ще използваш цените вариратааа и една кола колкото е засилваш толкова и тя трябва да е стабилна също и да може да спираотиваш и на спирачки и на окачване
Тук може да се ориентираш какво се сменя за различните мощности(в случая говорим за 5 цилиндровия турбо мотор).Момчетата са издигнати в култ в любимата ми Англия.
мерси за линка мисля че ще ми е от полза ! защо двигателят на ланчия да не е добър?
Никой не ти казва, че мотора на Lancia не е добър. Колегите ти казват, че не пасва в коша и иска доста преправяне по захващането Иначе ти пожелавам много успех с това което се захващаш и ще следя тази тема с интерес
мерси много! Ами ще помисля пак върху въпроса с мотора но със сигурност ще е 2.0 20в турбо просто този на ланчия дава добри параметри , също така много исках да бъде от ауди S2 но тези които са над 220 коня са quattro и щеше да има осложнения...
да ти кажа и според мен най удачния двигател за твоята кола както каза колегата /ici/ е 2.0 16в Турбо но това е само савет.влес малко почети за типото на ICI и после пак премесли какво искаш да правиш.давам ти за пример него защото той е потрошил мн нерви пари и труд по неговата кола
да ти кажа и според мен най удачния двигател за твоята кола както каза колегата /ici/ е 2.0 16в Турбо но това е само савет.влес малко почети за типото на ICI и после пак премесли какво искаш да правиш.давам ти за пример него защото той е потрошил мн нерви пари и труд по неговата кола
Защо първо не си сложиш един от тия двата мотора - 2.0 16 или 2.0 20в и ако не ти стига мощността, която те ти осигуряват тогава да говорим за подобрения по тях? А и друг въпрос имам! - измислил ли си как ще спираш, щото тия тънки невинтилирани дискчета на 1.4 12в май няма а устискат, пък и отзад барабаните честно да ти кажа повече приличат на детски играчки! Помисли и за окачване! Трябват ти поне амортисьори и по твърди пружини от hgt, а за предпочитане е да смиш целия заден мост с такъв от hgt! Искаш ли да ти сметна първо колко парички ще ти отидат само за някакви малко по добри спирачки и малко по добро окачване и тогава да видиш какво ще ти остане за мотор? Също така за някакви джанти мислил ли си ? с тия ламаринените ли ще се търкалят тия 250 коня? Трябва ти поне гума на 205 ... до колкото знам на ламаринена 14ка не можеш да сложиш такова нещо!(поправете ме ако греша) Яко начинание си почнал, хубаво е да имаш ентусиазъм ама добре си пресметни финансите, щото ще ръсиш яко!Успех!
да ти кажа и според мен най удачния двигател за твоята кола както каза колегата /ici/ е 2.0 16в Турбо но това е само савет.влес малко почети за типото на ICI и после пак премесли какво искаш да правиш.давам ти за пример него защото той е потрошил мн нерви пари и труд по неговата кола
Коментар