Аз мисля, че цялата процедура е напълно постижима, но с много, много пари за добър резултат. Е то много е относително окачествяване но... защо мисля така съм написал в по-горните постове. А какво време и нерви ще отидат!! Тях кой ще ти ги плати А и без да искам да обидя някого, знаеш какви са майсторите в нашата родина. По-добрият вариант е да продадеш/купиш по-мощно Типо или каквото ти харесва. А най-добрия вариант е да постъпиш като Jorko и Fil, ама там много пари ще отидат...
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене
двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене
двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай
А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ?
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене
двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай
А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ?
точно липсата на торбинката,а фиат прави двувалки от сумати време,а иначе и двата двигателя си имат своите предимства
приятел от морга ми предлага двигател за типо 2.0 16v със скорости и цялото окачване и ел инсталация за около 800 лв ми каза.Дали е по изгодно отколкото двигател на уно турбо.И ако има някой с такъв двигател нека каже какви са му разходите и по двигателят и като харчене
двигателя е по-лесен за подръшка от 1,4турбо,така че го зимай
А ти виждал ли си двата мотора разглобени ? 1,3-8 клапана турбина, един разпределителен вал , а Типото - 16 клапана , валове , чудесии , място за пипане малко има ...каква му е по лесната подръжка според теб ?
точно липсата на торбинката,а фиат прави двувалки от сумати време,а иначе и двата двигателя си имат своите предимства
турбинката плаши, но като разбереш как да я караш за да се разбирате , проблемите са рядкост
турбинката плаши, но като разбереш как да я караш за да се разбирате , проблемите са рядкост
аз лично съм останал само с добри впечатления от турбо бензинките-(става въпрос за волво 480турбо),но никога не знаеш дали предишния собственик не е бил технически неграмотен-и е гасел колата след каране на високи обороти веднага,без да исчака да се охлади турбото,сипвал е евтино минерално масло и то на много км. и т.н.П.П.то и аз съм се насочил към турбо-количка,ама още не съм убеден че за момента мога да си позволя подръжката й.
днес в сервиза на радиал на сточна гара на една регата с турбо и сменяха маслото,питах момчето което сменяше маслото с какъв мотор е тази регата и той каза че е с 1.5 нейния си и е от слатина
а много се съмнявам ,имах един познат с Уно 1.3турбо които счупи бутало и не си намери такова си смени целия блок и си сложи от ритмо 1.5 с неговата си глава от турбото и стана голям звяр ,но на 3000-4000км оставаше без бутала
Коментар