janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
чиптунинг на фиат брава тд100
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:Като не можеш да вдигнеш налягането на турбината,значи не може да вкараш повече въздух в двигателя.От къде тогава ще дойдат 135 кс.Само с пушилка не става.Обясни, за да го разберът всички за които е интересно.
Коментар
-
janyboy написа:Stefan Hadjov написа:Като не можеш да вдигнеш налягането на турбината,значи не може да вкараш повече въздух в двигателя.От къде тогава ще дойдат 135 кс.Само с пушилка не става.Обясни, за да го разберът всички за които е интересно.
Коментар
-
Как ги решавате тея коне не ми е ясно сложих си спортен филтър оп 10 коня голфаджииския принцип май действа на всякъде ТД 100 не е толкова прост мотор колкото си мислите двигателя има дебитомер има умна дюза има компютър хората са го казали механична помпа с електронно управление (вярно не е мулти джет или команрейл,но не го подценявайте така )Може елементарно да се покачи мощноста като започнем със спортен филтър и генерация тоест тръба изчислена(не от бай Иван а от човек разбиращ какво прави) и крайно гърне (не накрайник тип РЕБУС )Сега чакам да ми дадът пълна информация за ремап на компа на тд 100 решил съм да я замеря след като приключа с всички подобрения на диното В ХЕЕД-91 след всичко това очаквам да повиша не повече от 15 коня на колелата, но това не е сигурно може да са и 5 може да са и 2 коня това не е от значение важно е поведението на двигателя на какви обороти развива максимална мощност колко време я поддържа каква е графиката като цяло Дизеловите двигатели имат голям аванс не мисля че като се дигне налягането от 0.8-1 бар на 1-1.2 бара ще е чак такъв проблем и ще скъси толкова много живота на турбото Един задръстен катализатор може да е по опасен от това да вдигнеш налягането въпроса е всичко да се прави с мярка и от човек който знае какво прави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар