браво колега за ентусиазма и положения труд, но страшно много сте си усложнили упражнението... аз съм изкарал кабелите отстрани от средната конзола и от там под седалката като кабела съм го прекарал под релсата на седалката така че да е възможно най-скрит, също така съм оставил и малко аванс на кабела за да няма проблем с местенето на седалката напред и назад... общо взето доста по лесен и бърз начин за монтаж...Все пак евала за труда... и между другото къде сте свързали платките към плафона или към габаритите...??п.с. Още нещо се сетих.. от голф форума намерих начин да си направим бавно загасване на осветлението в купето и то само за 0.90лв. незнам до колко е надеждно, но видях че работи и то доста сполучливо само с поставянето на 4 кондензатора ...
Колега кокато поставях осветление отзад на моята кола и аз прекарах кобелите под релсата на седалката но се виждаха и затова реших да са под мокета. Може би никой нямаше да забележи, че се виждат 2 см. от кабелите но кото знаех аз и се дразнех А за постепенното загасване на плафона е възмжно да стане (примерно с 4 кондензатора 1000 mF на 12 V) но зависи колко вата са крушките на плафона, защото има възможност крушките да разреждат кондензоторите твърде бързо и ефекта на постепенно загасване изобщо да не се забележи , друго коетоне ми харесва е голения размер на четерите кондензатора(незнам къде ще може да се мушнат). Тази седмица, ще потарся някакъв кит за постепенно загасване и може да пробвм и "номера" с кондензаторите
колега kostadinov.n възхищавам се на педантичността ти колкото до бавното загасяне с кондензатори проблема с крушките в плафона го елиминирам (поне при мен) , тъй като аз съм сложил диодни лампи навсякъде а до колкото ми е известно те харчат много по-малко енергия от крушките с волфрамова жичка.. така че мисля си ще е възможно занятието.. колкото до размера на кондензаторите 4 такива не са кой знае колко големи и спокойно ще могат да се напъхат някъде зад плафона. Има толкова много място там .Ще чакам с нетърпение резултата от търсенето на кит-а.
колега kostadinov.n ... идеята ти е добра .... на старото браво имах същата история ... но с обикновен маркуч ... + преобразовател 12->220 волта ... и беше много яко .... сега смятам да направя същото но с диодна лента като твоята но малко по-скъпа като го направя ще кача снимков материал
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
колега kostadinov.n възхищавам се на педантичността ти колкото до бавното загасяне с кондензатори проблема с крушките в плафона го елиминирам (поне при мен) , тъй като аз съм сложил диодни лампи навсякъде а до колкото ми е известно те харчат много по-малко енергия от крушките с волфрамова жичка.. така че мисля си ще е възможно занятието.. колкото до размера на кондензаторите 4 такива не са кой знае колко големи и спокойно ще могат да се напъхат някъде зад плафона. Има толкова много място там .Ще чакам с нетърпение резултата от търсенето на кит-а.
Здравейте колеги, след дълго търсене из интернет намерих модул за постепенно изгасване на плафона ето и линк към сайта http://drl.hit.bg/index2.html струва 25 лв. а ако се вземат 5 бр. по 20 лв. Според мен е доста скъпичко и за тези пари може да си смениш целия плафон с такъв който имафабричен модул.П.Л. Има доста модули които се предлагат (модули за време) не се лъжете да си поръчвате от тях, те гасят осветлението след определено време но не плавно
колега kostadinov.n възхищавам се на педантичността ти колкото до бавното загасяне с кондензатори проблема с крушките в плафона го елиминирам (поне при мен) , тъй като аз съм сложил диодни лампи навсякъде а до колкото ми е известно те харчат много по-малко енергия от крушките с волфрамова жичка.. така че мисля си ще е възможно занятието.. колкото до размера на кондензаторите 4 такива не са кой знае колко големи и спокойно ще могат да се напъхат някъде зад плафона. Има толкова много място там .Ще чакам с нетърпение резултата от търсенето на кит-а.
Здравейте колеги, след дълго търсене из интернет намерих модул за постепенно изгасване на плафона ето и линк към сайта http://drl.hit.bg/index2.html струва 25 лв. а ако се вземат 5 бр. по 20 лв. Според мен е доста скъпичко и за тези пари може да си смениш целия плафон с такъв който имафабричен модул.П.Л. Има доста модули които се предлагат (модули за време) не се лъжете да си поръчвате от тях, те гасят осветлението след определено време но не плавно
Доколкото знам, при затваряне на вратата, се прекъсва масата на лампата в плафона (фиг.1). При отваряне на вратата, ключът SW1 се затваря и лампата светва. Ако искате лампата в купето да изгасва плавно, прекъсвате веригата където е показано с Х (за препоръчване е някъде в плафона). Реализирате си схемата оградена с пунктир от фиг. 2. Свързвате бутоните от вратите и лампата в плафона както е показано на фиг.2 и готово. Чрез потенциометъра RV1 регулирате времето за което ще изгасва лампата. Схемата е елементарна. Цената на частите (всичките) е около 2лв.
Прикачени файлове
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Колеги поздрвави за начинанията. Може ли само да жи попитам от къде точно хваштате захранването от плафона някаде от панела с бушони или от самия плафон? От плафона ми се вижда сложно понеже трябва да сваля страничната кора на колонката на стъклото зада прекарам кабелите. Благодаря предварително.
FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Колеги поздрвави за начинанията. Може ли само да жи попитам от къде точно хваштате захранването от плафона някаде от панела с бушони или от самия плафон? От плафона ми се вижда сложно понеже трябва да сваля страничната кора на колонката на стъклото зада прекарам кабелите. Благодаря предварително.
Колега захранване се взила от плафона.Свързването е елементарно,кабела се прекарва по страничната греда на предното стъкло.Окабеляването става за не повече от 10 мин. по-трудно е за задното осветление защото ако искаш да стане хубаво трябва да свалиш седалките.
много готино е станало,не те ли дразни светлината в огледалото за задно виждане,и аз имах горе долу такова ама не оздържах и го свалих в краката.иначе личи си че е правено с желание
много готино е станало,не те ли дразни светлината в огледалото за задно виждане,и аз имах горе долу такова ама не оздържах и го свалих в краката.иначе личи си че е правено с желание
Значи то е вързано към плафона или по точно десния ключ, а самия плафон е направн само на левия което лично на мен не ми пречи така или иначе само него ползвах
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
издири си кабелите от плафона които слизат надолу моите съм ги вързал точно по този начин , като се отвори вратата и да светнат .. освен че ти светва в краката в кола съм сложил по една платка и на вратите да ти светва и пътя къде стъпваш извън колта .. ще кача снимки утре вечерта като се стъмни
Коментар