Това направо ми изби зъбаците, ще помисля 2 дни и тогава ще действам Така, като гледам ми трябва кабелът, който отива нагоре към плафона, след елемента 286, кафяво-черния, + си вземам от където искам, дали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Осветление в краката Brava/o
Collapse
X
-
VALIO_RACING написа:Така, като гледам ми трябва кабелът, който отива нагоре към плафона, след елемента 286, кафяво-черния, + си вземам от където искам, дали?
Коментар
-
Да, знам + от къде да взема, монтирах си сам централното, това ми е известно, ми пак го чета и пак виждам, че трябва да търся кафяво-черният кабел, който отива нагоре в лявата колонка, не съм ли на прав път Колко още да се успокоявамкара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Мерси P.S. днес погледнах и намерих кафяво-черния кабел, който отива нагоре, ще взема плюса след бушона на цетралното, не мисля, че ще го натоварят тия светодиодчета толкова, пък и хем да си има някакъв предпазител, мисля, че е разумно, като имам резултат ще информирамкара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Момчета, трябва ми акъл и то сериозен вече Схемата на колегата nikolce за 10-тина минути, която е направил се оказа много неправилна, вероятно самата схема е вярна, но разчитането от негова страна не е точно, като се има предвид означението на кабелите, а може и да не съответства за брава, което ме съмнява.Какво се получи - купих си две платчици с по три светодиода на цена от 0.85 ст. светят задоволително, купих си кабел и един димер от мосю Бриколаж, димера - което кара лампите да загасват постепенно, струва 8 лв! Започнах монтажа и бях съпътстван с множество проблеми, нито един от първоначално набедените кабели не се оказа верен На кутийката на димера пише - вържи единия кабел към минуса на ключа, а другият към корпус - що за простотия и какво ще очаквам да стане при това връзване Видях, че на сляпо няма да стане, купил съм си пробна лампа за до 24Волта, без нея си с вързани ръце направо, още като монтирах централното, беше ми адски полезна! Свалих ключа за лампите, с учудване установих, че в него пристигат черен и бяло-червен кабел - преди две страници може да се види схемата на spooni - вярна е, връзва се димера на червено-белия (+) и черния (-), иначе просто той няма как да заработи С това се справих, димера държи между 12-16 секунди, пък пише, че ще държи 30 секунди, ама те и гадаят каква лампа ще има свързана към него, така че е простено това Коментарите на nikolce спокойно под схемата могат да се изтрият, че да не се подведе и някой друг колега, като мен - от вратата излиза син кабел - отключване на централното, няма нищо общо с плафона.Когато е отворен контактът (ключът на вратата) напражение там няма и на двете му букси, когато е затворен(затворена врата) напрежение се появява на бяло-червения кабел, към този момент все още не измислям коя маса се прекъсва, че там да взема минус за лед модулчето. На ключа масата си е маса, пробвах я, отвсякъде може да се хване. Ако някой знае на кои кабели трябва да се свърже точно минуса на лед модула нека пише P.S. забравил съм да пиша, че кяфяво-черният кабел е някакъв минус, но не знам от какво, гарантирано не го прекъсва ключа на врататакара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
VALIO_RACING написа:Схемата на колегата nikolce за 10-тина минути, която е направил се оказа много неправилна, вероятно самата схема е вярна, но разчитането от негова страна не е точно, като се има предвид означението на кабелите, а може и да не съответства за брава, което ме съмнява.Коментарите на nikolce спокойно под схемата могат да се изтрият, че да не се подведе и някой друг колега, като мен - от вратата излиза син кабел - отключване на централното, няма нищо общо с плафона.
Коментар
-
Нарочно пиша ново мнение. Прегледах схемата и за моделите преди 98-ма година. Значи наистина сбръкал съм, за което се извинявам още веднъж. Вместо кафяв/черен, на моделите преди 98-ма масата от вратите е на червен/бял кабел. Също има копчета между купето и вратата, не е вградено в бравата.Да, обаче, всичко останало, и принципа на работа е един и същ!Доказателство за това което казвам са тези твои думи:VALIO_RACING написа:Когато е отворен контактът (ключът на вратата) напражение там няма и на двете му букси, когато е затворен(затворена врата) напрежение се появява на бяло-червения кабел
Коментар
-
Нямам си ни най-малка представа, аз ако знаех защо съм щял да го свържа, днес, нали така, а нямаше да питам пак? Нито знам самото устройство, нито съм авто ел. техник, нито самите кабели през какво минават и с кое са свързани, елемент еди кой си, не знам еди кое си, не разбирам и от схемата кой кабел какъв цвят е.... Излиза, че съм вързал правилно димера тогава, едното съм го свързал на бяло-червения, пък другото към маса, точно, както казват на опаковката Защо тогава държи няколко секунди, доста малко при това, колкото по-дълго време държиш вратата отворена (т.е. до това стига ток, след това и то държи плафона запален по-дълго време и обратно)?!кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Относно димера нямам си на идея защо така се получава. Някой по на ТИ с тоците, да обясни, и на мен ми е интересно.Не че, и аз съм супер разбирач, ама това което ти казвам за осветлението в краката, което искаш да направиш, е така.Утре ще сваля моя плафон, ще снимам, и меря с мултицет. Това което трябва да намеря е букса с три кабела:черен - масачерен/кафяв - маса от вратитечерен/червен - постоянен 12+И ако съм прав, или поне според схемите ако са вярни, между тях би трябвало да има:черен <-> черен/червен +12черен/кафяв <-> черен/червен +12 при отворена врата/ 0.00 при затворена вратачерен <-> черен/кафяв трябва да отчете някаква стойност под 12 волта (затова получаваш сигнал при затворена врата на бяло/червеният кабел! )Ако всичко е така, то не виждам причина защо и при теб да не е така Просто при теб вместо черен/кафяв, кабела е бял/червен.Тествам утре, и пускам снимките, че вече ще ни смеят хората
Коментар
-
Да уточним само за коя година, защото при мен кафяв-черен е постояненна маса, пък червен черен не съм намерил въобще, сега вали иначе можеше пак да сляза да погледна При мен масата от вратите е червен-бял Няма какво да ни се смеят, щото ние го правим по-професионално, там кой то вързал от плафона на жабката, кой от плафона в багажника, кой от габарита, пък ние искаме да стане точно както си екара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Ако съм разбрал правилно, при теб вече всичко е точно, просто искаш да удължиш времето на светене.Незная какъв точно ти е димера, до колкото имам понятие е проста схема транзистори и кондензатор, та мисълта ми е да смениш кондензатора с по голяма стойност на капацитета.Пример ако твоя е 480мF го смени с 1000mF.
Коментар
-
Не, не си разбрал, при мен единствено съм монтирал устройството за забавено изгасване на осветлението, така и не разбрах на кои кабели трябва да свържа лед модулите за да светят при отворени врати Ако някой знае, да казва, сега е моментъткара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар