Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Антикрило - закрепване проблем???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    batproho написа:
    А бе колеги ползвайте обикновен Хелмевект, стига с този силикон и разни други простотии, само си давате парите на вятъра а определено не са по-добри.
    ти маи не си ползвал силикон за стакла на автомобил :D
    ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

    Коментар


      #17
      Напротив колега, дълго време съм работил в стъкларски цех за производство на стъкло пакети за Ал. и ПВЦ дограма, така че достатъчно съм ползвал професионален силикон за стъкла а не това което Вие купувате.Въпреки това не е подходящ за целта а и крилото се лепи към метал в случая а не към стъкло .
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #18
        batproho написа:
        Напротив колега, дълго време съм работил в стъкларски цех за производство на стъкло пакети за Ал. и ПВЦ дограма, така че достатъчно съм ползвал професионален силикон за стъкла а не това което Вие купувате.Въпреки това не е подходящ за целта а и крилото се лепи към метал в случая а не към стъкло .
        а предното стъкло на колата към какво се лепи ??? някога свалял ли си предно стъкло ???това няма мажане ако не се изреже силикона
        ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

        Коментар


          #19
          Представи си свалял съм не един и два пъти предно стъкло, но стига сме спамели в темата на човека.Предпочиташ силикон О.К. според мен това е безсмислено по-скъпо да се ползва вместо обикновен Хелмевект, който не отстъпва по здравина в този случай.Казахме си мнението, нека колегата сам си прецени какво да ползва не е малък .
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #20
            Моето съм го залепил с безцветен силикон за стъкла по цялата перифиерия, както и в точките където са болтовете. За сега 2 години не е мръднало.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #21
              най-накрая залепих антикрилото...със черен силикон за стъкло...даже не съм сигурен дали е силикон.. но резултата е добър...
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

              "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

              Коментар


                #22
                Добре изглежда колега,дано да държи здраво,ако мога да ползвам темата да бъда полезен и на други колеги които изкат да си лепят спойлерчето,аз съм използвал полипропиленова паста за автосъкла заедно с праймера към него,с това се лепят всички статични неотваряеми стъкла,ефекта е здравина и еластичност за поемане на вибрациите
                Прикачени файлове
                Honda CBR 900 RR
                Suzuki GSF 400 Bandit
                1.9 TD 100

                Коментар


                  #23
                  колега shterbaka ние също го лепихме със същия силкон(или там как се казва) + праймер ,който закупихме от автостъкла КОБРА....
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар

                  Working...
                  X