batproho написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Антикрило - закрепване проблем???
Collapse
X
-
Напротив колега, дълго време съм работил в стъкларски цех за производство на стъкло пакети за Ал. и ПВЦ дограма, така че достатъчно съм ползвал професионален силикон за стъкла а не това което Вие купувате.Въпреки това не е подходящ за целта а и крилото се лепи към метал в случая а не към стъкло .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Напротив колега, дълго време съм работил в стъкларски цех за производство на стъкло пакети за Ал. и ПВЦ дограма, така че достатъчно съм ползвал професионален силикон за стъкла а не това което Вие купувате.Въпреки това не е подходящ за целта а и крилото се лепи към метал в случая а не към стъкло .....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...
Коментар
-
Представи си свалял съм не един и два пъти предно стъкло, но стига сме спамели в темата на човека.Предпочиташ силикон О.К. според мен това е безсмислено по-скъпо да се ползва вместо обикновен Хелмевект, който не отстъпва по здравина в този случай.Казахме си мнението, нека колегата сам си прецени какво да ползва не е малък .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Добре изглежда колега,дано да държи здраво,ако мога да ползвам темата да бъда полезен и на други колеги които изкат да си лепят спойлерчето,аз съм използвал полипропиленова паста за автосъкла заедно с праймера към него,с това се лепят всички статични неотваряеми стъкла,ефекта е здравина и еластичност за поемане на вибрациитеHonda CBR 900 RR
Suzuki GSF 400 Bandit
1.9 TD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар