Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алуминиеви Колена и Силиконови Връзки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алуминиеви Колена и Силиконови Връзки

    колеги някой дали не продава Алуминиеви Колена и Силиконови Връзки за въздушен филтър. Намерих из разни сайтове но направо ще ме убият с цени. Ако знаете някой линк или направо място или магазин...
    Прикачени файлове
    Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

    #2
    Навсякъде цените са такива.Аз в момента съм с такива и съм си ги купувал от topspeed и promod

    Got nos?

    Коментар


      #3
      ок, ще ги разгледам.мислех си да ползвам оригиналните тръби, ама... по добре изглежда алуминия
      Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

      Коментар


        #4
        Колега и аз бях тръгнал да се занимавам с такива неща, защото оригиналния кид на K&N тук в БГ струва 1000лв, но в крайна сметка, при атмосферна кола файда от такива неща няма и за това се отказах. Със сигурност ще излезе по ефтино ако се направи на място с някакви ал. тръби и силиконови връзки, но има и една друга врътка. Оригиналната тръбата, която влиза на дебитомера по спомени е 80мм вътрешен диаметър, но това, което предлагат от K&N например е на 70мм, тоест на дебитомера се слага един преходен силоконов маркуч, който редуцира от 80мм на 70мм, защото самия спортен филтър на K&N е на вход 70мм. От тук си вадя извода, че първо трябва да си знаеш самия спортен филтър на какъв вътрешен отвор се монтира и чак след това да купуваш тръбите и да ги отведеш към дебитомера. Според мен идеялния вариант е всичко да се направи на 80мм, какъвто ти е оригиналния маркуч, защото именно тия преходни силиконови тръби струват в пъти повече спрямо обикновенните, но пък за сметка на това, по големия диаметър тръби струват малко повече от по малките диаметри......общо взето се получава една голяма врътня с диаметри, дължини, колко колена и т.н. Нядавам се си разбрал какво имам впредвид, като го направиш пусни някоя и друга снимка да видим как е станало :D
        punto HGT

        Коментар


          #5
          ами да мисля да го правя. но там е работата 4е и филтъра е 80мм диаметър. затова си милех дали няма да стане да го зака4а на оригиналната тръба... наистина неразбирам от къде идва тая цена на тия калпави тръби.
          Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

          Коментар


            #6
            В повечето случаи за да излезе по евтино се ползват оригиналните тръби.Аз се опитвах да си сметна колко горе долу ще ми излезе като цена спортен филтър на JR + колена + тръби + силиконови тръби или колена, сега зависи и къде точно искаш да отведеш самия спортен филтър ..... ами горе долу едни 200-250лв по мои сметки си отиват като стой тЪ гледай Най добри вариант според мен е поставяне на спортен филтър на мястото на оригиналния, кутията си ти е кутия, измислено си е вече достъпа на студен въздух, няма допир до топъл от двигателя и така , вярно, че като вдигнеш капака визията от конуса се губи, но пък всичките проблеми свързани с конуса не са ти на главата
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Помисли за тръби от нераждавейка + колена. В София със сигурност ще намериш къде да ти ги изработят с каквито си искаш извивки и фита.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                RoadBoy написа:
                ами да мисля да го правя. но там е работата 4е и филтъра е 80мм диаметър. затова си милех дали няма да стане да го зака4а на оригиналната тръба... наистина неразбирам от къде идва тая цена на тия калпави тръби.
                Ако искаш мога да ти дам линк на един магазин в Пазарджик...Има такъв кит ,тръбите не знам от какъв метал съм ,но едва ли ще се разпаднат ,ако ме разбираш на къде бия...цената е 80 лева...Работят с Еконт Експрес и има телефон за информация ,може да се обадиш и да ги питаш дали имат наличност...ПП:Не пускам линка ,понеже по принцип е забранено рекламирането във форума...
                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                Коментар


                  #9
                  май ще го зака4а на оригиналната тръба. намерих в един сайт броня за филтър (хром). китайсти са ама са по 30лв
                  Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                  Коментар


                    #10
                    RoadBoy написа:
                    май ще го зака4а на оригиналната тръба. намерих в един сайт броня за филтър (хром). китайсти са ама са по 30лв
                    Колега ще направиш много голяма грешка ако си сложиш такава броня за филтър. Както и ти самия казваш тя е метална, а както всички знаем метала много лесно се нагрява и излъчва поетата топлита.Такаче вместо да пазиш филъра от топлия въздух до двигателя с тази броня ти ще нагряваш въздушния поток допълнително.

                    Коментар


                      #11
                      Следователно топлото води до загуби наконските сили и обратното

                      Got nos?

                      Коментар


                        #12
                        мисля, 4е не е метален. няква хромирана пластмаса е.
                        Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                        Коментар


                          #13
                          f

                          колега ако не ти се занимава с тези неща си надупчи кутията на оригиналния филтар и се получава сащия ефект(звук) казвам ти го от личен опит.

                          Коментар


                            #14
                            Добре де, аз друго да питам - като се свали диаметъра от 80 на 70 мм, няма ли да се намали дебита за единица време? Дефакто ще затрудниш двигателя вместо да го улесниш.

                            Коментар


                              #15
                              Airfan написа:
                              Добре де, аз друго да питам - като се свали диаметъра от 80 на 70 мм, няма ли да се намали дебита за единица време? Дефакто ще затрудниш двигателя вместо да го улесниш.
                              Невярвам защото през фабричнои филтър премнава много по-малко въздух от колкото през "коносите".Такаче филтъра конпенсира по малкия диаметър на тръбата, даже 99.99% съм сигорен че с "конос" и по-малко траба влиза много повече въздух отколкото с фабричните!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X