колеги някой дали не продава Алуминиеви Колена и Силиконови Връзки за въздушен филтър. Намерих из разни сайтове но направо ще ме убият с цени. Ако знаете някой линк или направо място или магазин...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алуминиеви Колена и Силиконови Връзки
Collapse
X
-
Колега и аз бях тръгнал да се занимавам с такива неща, защото оригиналния кид на K&N тук в БГ струва 1000лв, но в крайна сметка, при атмосферна кола файда от такива неща няма и за това се отказах. Със сигурност ще излезе по ефтино ако се направи на място с някакви ал. тръби и силиконови връзки, но има и една друга врътка. Оригиналната тръбата, която влиза на дебитомера по спомени е 80мм вътрешен диаметър, но това, което предлагат от K&N например е на 70мм, тоест на дебитомера се слага един преходен силоконов маркуч, който редуцира от 80мм на 70мм, защото самия спортен филтър на K&N е на вход 70мм. От тук си вадя извода, че първо трябва да си знаеш самия спортен филтър на какъв вътрешен отвор се монтира и чак след това да купуваш тръбите и да ги отведеш към дебитомера. Според мен идеялния вариант е всичко да се направи на 80мм, какъвто ти е оригиналния маркуч, защото именно тия преходни силиконови тръби струват в пъти повече спрямо обикновенните, но пък за сметка на това, по големия диаметър тръби струват малко повече от по малките диаметри......общо взето се получава една голяма врътня с диаметри, дължини, колко колена и т.н. Нядавам се си разбрал какво имам впредвид, като го направиш пусни някоя и друга снимка да видим как е станало :Dpunto HGT
Коментар
-
В повечето случаи за да излезе по евтино се ползват оригиналните тръби.Аз се опитвах да си сметна колко горе долу ще ми излезе като цена спортен филтър на JR + колена + тръби + силиконови тръби или колена, сега зависи и къде точно искаш да отведеш самия спортен филтър ..... ами горе долу едни 200-250лв по мои сметки си отиват като стой тЪ гледай Най добри вариант според мен е поставяне на спортен филтър на мястото на оригиналния, кутията си ти е кутия, измислено си е вече достъпа на студен въздух, няма допир до топъл от двигателя и така , вярно, че като вдигнеш капака визията от конуса се губи, но пък всичките проблеми свързани с конуса не са ти на главатаpunto HGT
Коментар
-
RoadBoy написа:ами да мисля да го правя. но там е работата 4е и филтъра е 80мм диаметър. затова си милех дали няма да стане да го зака4а на оригиналната тръба... наистина неразбирам от къде идва тая цена на тия калпави тръби.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
RoadBoy написа:май ще го зака4а на оригиналната тръба. намерих в един сайт броня за филтър (хром). китайсти са ама са по 30лв
Коментар
-
Airfan написа:Добре де, аз друго да питам - като се свали диаметъра от 80 на 70 мм, няма ли да се намали дебита за единица време? Дефакто ще затрудниш двигателя вместо да го улесниш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар