Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане Браво 20в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ми аз като я махнах за първи път и почувствах по-добър респонс в ниските, може би защото въздуха ми Флиза директно без да се разклонява в таз кутия? Може и да се бъркам, вие ще кажете

    Коментар


      #32
      Такааа.. вчера до късно вечерта прекарвахме тръбата от левия халоген до филтъра..Ползвах ПВЦ тръби с съединяваща ги чупка .. сложих рамката на халогена за да служи като фуния и да насочва въздуха в тръбата.. другата част на тръбата е насочена точно срещу филтъра като съм я резнал малко настрани за да обхваща по голямата му част! Наложи се да свалим бронята за да го направим прецизно и точно..Отворих БОКС-а за да остане само конуса, смея да твърдя че стана доооста добре и днес докато си карах след 3000 се усети разликата с вкарването на СВЕЖ и СТУДЕН въздух.. не съм очаквал чак такава разликаРавносметката е че при затворен БОКС с прекарани тръби ще се кара зимата и през дъждовно време за да остане филтъра възможно най чист.. а през слънчевите и дори не толкова слънчеви НЕдъждовни дни ще се кара с отворен ... много съм доволен от работата която свършихме ( аз и още 1 момче )П.С: Ще помоля някой да смени заглавието на темата на: "Моят фЯт 20в"

      Коментар


        #33
        Я снимай сега да видим творението
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #34
          GarrettT4 написа:
          Такааа.. вчера до късно вечерта прекарвахме тръбата от левия халоген до филтъра..Ползвах ПВЦ тръби с съединяваща ги чупка .. сложих рамката на халогена за да служи като фуния и да насочва въздуха в тръбата.. другата част на тръбата е насочена точно срещу филтъра като съм я резнал малко настрани за да обхваща по голямата му част! Наложи се да свалим бронята за да го направим прецизно и точно..Отворих БОКС-а за да остане само конуса, смея да твърдя че стана доооста добре и днес докато си карах след 3000 се усети разликата с вкарването на СВЕЖ и СТУДЕН въздух.. не съм очаквал чак такава разликаРавносметката е че при затворен БОКС с прекарани тръби ще се кара зимата и през дъждовно време за да остане филтъра възможно най чист.. а през слънчевите и дори не толкова слънчеви НЕдъждовни дни ще се кара с отворен ... много съм доволен от работата която свършихме ( аз и още 1 момче )П.С: Ще помоля някой да смени заглавието на темата на: "Моят фЯт 20в"
          Защо няма да го караш и в дъждовно време ?

          Got nos?

          Коментар


            #35
            Имах предвид че няма да карам филтъра ОТВОРЕН в дъждовно време по простата причина че се цапа за 5 мин каране ... просто ще си сложа бокса за да го предпази колкото може Тръбите няма да се махат при никакъв случей Снимки нямам за момента.. ако довечера ми попадне устройство за ФОТОГРАФИЯ ще направя

            Коментар


              #36
              Някой дали знае дали е възможно да се увие колектора без да се сваля.. специално при ХГТ?

              Коментар


                #37
                Вече няма значение, всичко е свалено: Радиатор, перка, компресор на климатик + стойката + тръбите и още някой дребни нещаУтре ще се увива на място.. вероятно ще постна снимки след това и такива на тръбата от халогена

                Коментар


                  #38
                  1ви впечатления Мотора работи сравнително по-тихоКолата върви с 2ма човека така както вървеше преди когато бях сам в неяНа 2ра тръгва да "опъва" много по-раноСега като махна хром-никеловия резонатор отдолу който е с по-малък диаметър от другите ми тръби които са 63 - удоволствието ще стане пълно Следващата стъпка е:1. Увиване на интейк тръбите ( металните ) с останалата термолента2. Сваляне и почистване на дросела

                  Коментар


                    #39
                    Махнах резонатора, но допуснах грешка...1. Мислех че е по-малък от сегашната ми генерация, но той се оказа точно 63мм вход и изход 2. Все повече се убеждавам, че колата не върви когато е само на тръби отдолу3. Решението за мен е да го върна на мястото му + да си сложа още 1 такъв за да стане така че да имитирам оригиналната подредба и численост на гърнетатаЗа сега толкова от мен.. тези дни чакам да посъбера още някой лев и да се чипосваме най-накрая ( това ще стане когато си върна резонатора към системата ) П.С: Ако има интерес към темата, мога да пусна и снимки

                    Коментар


                      #40
                      Днес отидох да си кача отново резонатора.. дотук добре.Качиха ми го, и си викам чакай да слезна долу да погледна кое как е направено при което виждам как от началото на средното гърне ( което е заменено с тръба ) са ми поставили някаква тръба до крайното.. която тръба ми се стори много малка в сравнение с по-предните които са 63.Попитах пича и ми съобщи, че когато ми е слагал задното гърне ми е сложил тръба с диаметър 51мм ВЪНШЕН.. за да ми излезнело ПО-ЕВТИНО!!!Еми нека аз питам сега как ще ми излезе по-евтино и за какво изобщо му нося гърне на 63 когато можех да си стоя с Ремуса който беше на 51... Да поясня че новата тръба е от последното гърне не е останала от Ремуса, значи съм си платил и за нея да ми спънат колата.. и сега трябва да платя още 45лв !! за да ми поставят 63 !! ... П.С: Оригинално излизам с 55мм ...

                      Коментар


                        #41
                        Днес отидох да си кача отново резонатора.. дотук добре.Качиха ми го, и си викам чакай да слезна долу да погледна кое как е направено при което виждам как от началото на средното гърне ( което е заменено с тръба ) са ми поставили някаква тръба до крайното.. която тръба ми се стори много малка в сравнение с по-предните които са 63.Попитах пича и ми съобщи, че когато ми е слагал задното гърне ми е сложил тръба с диаметър 51мм ВЪНШЕН.. за да ми излезнело ПО-ЕВТИНО!!!Еми нека аз питам сега как ще ми излезе по-евтино и за какво изобщо му нося гърне на 63 когато можех да си стоя с Ремуса който беше на 51... Да поясня че новата тръба е от последното гърне не е останала от Ремуса, значи съм си платил и за нея да ми спънат колата.. и сега трябва да платя още 45лв !! за да ми поставят 63 !! ... П.С: Оригинално излизам с 55мм ...

                        Коментар


                          #42
                          Срещу 45лв и 50 минути работа най-накрая вече ГЕНЕРАЦИЯТА е на желания размер от 63мм

                          Коментар


                            #43
                            Преди малко приключихме с почистването на дросела..Държи се на 4 болта 3 маркуча + този на картерните газове където е болта с буталцето вътре, 1 клема има за откачане + кабелите които са на щипки за стойката под самия дросел!Заиграхме и моторчето за празния, всичко беше някаква МНОГО ГРОЗНА картинка!В резултат получихме по-добър респонсСнимки ще пусна утре, че останаха в друг телефон а в момента е късно Поздрави

                            Коментар


                              #44
                              GarrettT4 написа:
                              Ми аз като я махнах за първи път и почувствах по-добър респонс в ниските, може би защото въздуха ми Флиза директно без да се разклонява в таз кутия? Може и да се бъркам, вие ще кажете
                              Респонса ти се е увеличил единствено във твоето въображение,защото така ти се иска да бъде.Много добре ти обясни ici за какво служи тази кутия,но както си я подкарал сваляй всичко наред докъто работи колата.Накрая ще стане по лека и респонса току виж и се увеличил.Голями глупаци са тези от Фиат дето са сложили толкова ненужни неща по колата.А то можело без тях и даже с по добър "респонс".

                              Коментар


                                #45
                                Да се намеся и аз малко ...Снимките от почистването на дросела не са с много добро качество но .... А относно "голЯмите глупаци от Фиат" както се е изразил колегата, те целят да направят колата тиха, икономична, екологична и т.н чрез разни там кутии, резонатори, успокоители и други рестрикции
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X