GarrettT4 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане Браво 20в
Collapse
X
-
Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
-
jordan85 написа:GarrettT4 написа:Тези дни като махна Ремуса ще си харесам някое гърненце на 63 и ше го оставя на ГОЛО отдолу... тоест само на тръби 63ка и задното гърне 63каП.С Имам 1 хром.никелов резонатор за продажба, някой ако му трябва да казва
Got nos?
Коментар
-
sUkI написа:1912 написа:ее те не доказват венаправо спират колата от движение........Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...
Коментар
-
Аз съм с истински филтър не някой за 15-20 Лв и аз нямам катализатор и имам Спортно гърне разлика има във вървежа но тя е по фрапираща само на звук каквото си играх с генерацията това беше макар че катализатора найстна ме учуди като го махнах преди няколко дни. Това според мене дето са ти го казали за Интейка е малко измислица щото пробвах кфо ли не а разлика няма ама ти си знаеш най-добре си сложи тръбата на маската отпред и помисли тъй като нямаш тръба загрее ли и кфо само топъл въздух влиза а с тръбата отпред в движение има чист и студен въздух Успех и със ЗдравеFiat Bravo 1.6 16V Бебчето ))
Коментар
-
On3Love написа:Аз съм с истински филтър не някой за 15-20 Лв и аз нямам катализатор и имам Спортно гърне разлика има във вървежа но тя е по фрапираща само на звук каквото си играх с генерацията това беше макар че катализатора найстна ме учуди като го махнах преди няколко дни. Това според мене дето са ти го казали за Интейка е малко измислица щото пробвах кфо ли не а разлика няма ама ти си знаеш най-добре си сложи тръбата на маската отпред и помисли тъй като нямаш тръба загрее ли и кфо само топъл въздух влиза а с тръбата отпред в движение има чист и студен въздух Успех и със Здраве
Got nos?
Коментар
-
Аз неможах да разбера защо се притеснявате за моята кола дали ще я спрат от движение?? Оценявам загрижеността ВИ.. все пак!Махнах ремуса който беше на 50мм ... !!! Сега съм с никел на 63 и разлика има в самото подаване на газчица.. но гърнето е с тапа за пред господата полицаи и е съвсем в рамките на поносимото! Относно изказването за ИНТЕЙКА.... :D Тази чупена ПЛАСТМАСА отпред освен да ГРЕЕ нищо друго не прави! Карах няколко дни с оригиналната кутия и т.н .. не искам да казвам какъв чупен КОН е с нея.. и каква ПОТРЕСАВАЩА разлика има с другия "setup" ..който иска да кара с неяП.С Суки 1 скайп ще ми оставиш ли на лично?
Коментар
-
Ами да прицнипно трябва да го махнеш .... халогена Тръбата която ти трябва според мен е гуфрирана щото може да се огъва без да си губи Ф-то, демек без да се стеснява .. а и да искаш поне при мене предполагам и всички ХГТ-та неможе да сложиш метална тръба без силиконови колена!Прекарваш я от халогена - оттам тръгва нагоре към фара и после завива направо към филтъра, въпроса е да му подведеш студен въздух Успех в начинаниетоАз за момента се въздържам да го направя, защото съм с БОКС и мога да си позволя да си махна малкия подкалник и да смуче от асФалта ( докато още е студено времето ) за лятото ще го правя и аз това с халогена Оригиналния пък КН кит, гуфрираната тръба минава отгоре на радиатора и прави 1 завои който я откарва точно отпред на решетката, а другата страна е до филтъра.. както ти си прецениш
Коментар
-
Имам въпрос.. Според вас черната КУТИЯ непосредствено до дясната част на мотора ако се изолира какво ще се получи?? Искам някой да ми даде точно обяснение на функцията на тази кутия, защото аз немога да намеря никакво логично обяснение да НЕ я МАХНА, понеже съм със силиконово коляно и не мисля да го режа и да я вкарвам отново в системата...Питах хора с Хонди и ВТИ-то има такава.. те ми обясниха че това е резонатор т.е заглушител на газовете, за да работи мотора по тихо! Моята проста логика е, че когато тази кутия при температурата отдолу под капака се нагрее не вкарва нищо друго освен горещ въздух + това тя не е отворена от никъде и неможе да става въпрос за някакво засмукване на какъвто и да било ВЪЗДУХ.... оттам колкото по горещ толкова по зле?? Наистина искам някой да ми обясни за какво точно служи и ЗАЩО да не я МАХНА???
Коментар
-
По принцип може да служи и за намаляване на шума от мотора и за подобряване кривата на въртящият момент, вече в кой диапазон - това е въпроса.Ако искаш наистина да видиш какво и е влиянието, трябва да можеш да направиш доста точни замервания на доускорението в даден оборотен диапазон с кутията и без и да прецениш разликите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар