Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане Браво 20в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане Браво 20в

    Здравейте..В момента двигателя ми изглежда такаКонусният филтър е заменен с АIRBOX който обаче не съм вързал за тръби излизащи от дупката за халогена защото интейка ми става много дълъг - от което ако е дълъг печеля ниски а по-къс високи..Аз целя високи и затова съм го оставил по този начинСкосил съм и скоростния с 4 пръста при което аз лично по-бързо правя смяната особено 2ра на 3та (която ми беше проблем преди това)Отдолу съм поставил хром-никелов резонатор на мястото на катализатора до края съм с права тръба и накрая.. Подобрение в поведението на мотора има осезаемо но това само аз си го усещам.. не карам никой да ми вярваВъпроса е има ли смисъл от монтаж на бензинов регулатор от Браво 155 който е на 3.5 бара докато моя е на 3.0Също така и за чип - не търся мощност от чипа а изместване на регулатора с няколко оборотаи изобщо идеи за леки промени имате ли което да му спомогне да върви по лекичко Поздрави

    #2
    Чакай малко да се изкажа макар и не точно по темата,но пък в твоя защита! Аз сложих само Remus-а накрая без да махам катализатор и без филтър и т.н.(моя е двуцевка) И разлика си има и то не малка,особенно в ниските обороти,та представям си какво е при теб.Така че коментари от типа на "това е от самовнушение" май май не са много точни.Маистина си има разлика,особенно като загрееше мойта преди и не можеше да я вкарам в оборот(като запушена беше,а може и наистина да е било запушено крайното гърне) а сега като и дам "маган" си тръгва веднага :DФилтъра каква марка е? Или по-точно въздушната кутия с филтъра? Иии можеш ли да направиш снимка на лоста,с колко го резна?
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Направи си от край до край генерацията,увий колекторите с термолента и тогава чипосай

      Got nos?

      Коментар


        #4
        Направи си от край до край генерацията
        Дай ми идея как да я направя? За колектора имах съмнение че ще се скъсат болтовете.. иначе наполовина бях свършел работата! Снимка на лоста за момента нямам.. Махни си топката и мери 4 пръста и ще видиш колко е скосенФилтъра с кутията няма марка.. от топспийд го взех не за друго ми да пази филтъра от бързо зацапване! До момента си върши работата перфектноСуки я ми кажи термолентата ще ми свърши ли хубава работа на стоковия колектор? Може да се навия да го сваля и увияПрилагам актуална снимка на двигателя

        Коментар


          #5
          Тука хората са обяснили за термолентата, ако си с чугунен няма смисъл от нея http://tuning-parts.bg/browse/produc...a+50mm*2mm*10M
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Всички знаем че колектора на хгт не е чугун а за термолентата не питам какво е.. а как се отразява на хгт-то на колегата Суки

            Коментар


              #7
              GarrettT4 написа:
              Всички знаем че колектора на хгт не е чугун а за термолентата не питам какво е.. а как се отразява на хгт-то на колегата Суки
              Генерацията е направи с колена!За термолентата винаги се отразява добре,в коша няма да е толкова топло и филтъра ще дърпа по-студен въздух,температурата на колекторите ще се уравновеси и няма да има микрозавихряния...Но,няма да е лошо и да доработиш малко колектора.

              Got nos?

              Коментар


                #8
                Ако те е страх да не скъсаш болтовете на колектора ги загрей до червено и ще се отвият без проблем Yellow_Flash_Colorz_PDT_18
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  Но,няма да е лошо и да доработиш малко колектора.
                  Всеки ми го разправя това но като незнам КАКВО да му преправя... А какво имаш предвид с това да направя ГЕНЕРАЦИЯТА с КОЛЕНА?? За болтовете реших да я оставя 12 часа да изстине.. да ги напръскам с ВД40 и спрей за ръжда и да ги оставя да подействат и тогава да пробвам.

                  Коментар


                    #10
                    GarrettT4 написа:
                    Но,няма да е лошо и да доработиш малко колектора.
                    Всеки ми го разправя това но като незнам КАКВО да му преправя... А какво имаш предвид с това да направя ГЕНЕРАЦИЯТА с КОЛЕНА?? За болтовете реших да я оставя 12 часа да изстине.. да ги напръскам с ВД40 и спрей за ръжда и да ги оставя да подействат и тогава да пробвам.
                    За генерация говоря,да вземеш по-големи тръби и да не ги огъваш а за завоите да използваш колена,защото като се огъват тръбите се стесняват.За колектора попитай колегата от форума с ник 2000 20v turbo

                    Got nos?

                    Коментар


                      #11
                      GarrettT4 написа:
                      Всички знаем че колектора на хгт не е чугун а за термолентата не питам какво е.. а как се отразява на хгт-то на колегата Суки
                      ....,а на пунто хгт колектора да имате информация какъв е, че не съм се заглеждал???
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        didich написа:
                        GarrettT4 написа:
                        Всички знаем че колектора на хгт не е чугун а за термолентата не питам какво е.. а как се отразява на хгт-то на колегата Суки
                        ....,а на пунто хгт колектора да имате информация какъв е, че не съм се заглеждал???
                        Не е чугун

                        Got nos?

                        Коментар


                          #13
                          63мм тръби дали ще са ми много? А за чупките тя не е ли само една - на средното гърне? Аз го питах отдавна но не ми е отговорил до днешна дата..

                          Коментар


                            #14
                            GarrettT4 написа:
                            63мм тръби дали ще са ми много? А за чупките тя не е ли само една - на средното гърне? Аз го питах отдавна но не ми е отговорил до днешна дата..
                            Вътрешно са на 60мм,аз си бях взел 5 колена ако не се лъжа и ми остана 1 ,но и гърнетата трябва да са ти на 63мм,защото ефект няма да има

                            Got nos?

                            Коментар


                              #15
                              Тези дни като махна Ремуса ще си харесам някое гърненце на 63 и ше го оставя на ГОЛО отдолу... тоест само на тръби 63ка и задното гърне 63каП.С Имам 1 хром.никелов резонатор за продажба, някой ако му трябва да казва

                              Коментар

                              Working...
                              X