От доста време обмислям варианта какво може да се случи с моето Купе, за да тръгне повече или с по-прости думи - прави ми се бърза кола.Преди да ми кажете,че няма смисъл и т.н. - Имал съм възможност, за което съм мното щастлив и благодарен, да видя как се правят доста бързи коли и колко много пари и мъка пада покрай проектите.Знам и най-добрите алтернативни и отъпкани варианти за проекти.Но за момента смятам, да използвам каквото имам.Поради тази причина чета и търся най-добрият вариант, в които вложените средства и труд и резултата да са горе-долу в добро съотношение.И най-вече нещата да станат с колкото може по-малко "бой".Тъй като не стана ясно какво ще се случи с акцизите, а и властта се смени, варианта за 20в турбо Купе е още неясен.Затова ми се върти следната идея-на мястото на моя 1.8 да сложа мотор от Ланчиа Капа - 4.16 2000 turbo.Разбира се най-популярният вариант за Купе е 20в турбо мотор, но при моята база 1.8 ще трябва да сменя почти всичко по колата за да стане swap-a.А да тубринирам моя мотор - безсмислено.Та до колкото четох и разгледай - всички мотори на Купе присъстват и при Капа, включително и моя.Това значи ли ще прехвърлянето няма да изисква много промени по моята кола? - ходова части и т.н.?и какво точно трябва да се променя!Разбира се, че без преправяне няма да стане, но по-възможност да се сведе по минимум.Ще си използвам всичко от Ланчията - мотор, скорости, електроника, турбина.Освен това този мотор на Ланчия е доста разпространен в БГ, за разлика от тези от този пит за купе.А и за около 2000 лева може да се вземе цяла кола.Та интересува ме, дали този вариант е добър и няма да изисква много преправяне на базата ми.Целта ми-street car таван 240 коня, която да е надежна.Мисля,че фабричен турбо мотор, замислен за такъв е най-добрият вариант, пък и няма да го насилвам.Разбира се,че рано или късно ще се случи, но неискам да съм през ден по сервизите.Виждал съм такъв проект , реализиран от италянците, но не намерих никаква информация.Та много ще съм благодарен ,които има инфо и знания да ги сподели в темата.Мисля,че ще е полезно за всички.Надявам се, ако съм жив и здрав ,всичко е наред, проекта да не остане само на теория и идното лято да се реализира!Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 4.16 2000 turbo - теория преди практика!
Collapse
X
-
За да сведеш преправянията до минимум е нужно и донора да ти е Купе.Има измамна прилика с частите от Капа,Тема и т.н.Мотора като цяло може и да е същия,но има разлики в окомплектоването на мотора към към купето които ще ти скъсят живота.Колкото и да си приличат (Купето и Капата) като механика не забравяй че се произвеждат от различни фирми и има съществени разлики в ел. инсталациите.Трансплантацията не е невъзможна,но по разумният според мен избор е мотор,скорости и електроника от Купе.
-
Най-добре изчакай колегата Denev86 да завърши проекта и така ще имаш и практически пример . Според мен по-добрият вариант е едно Купе 16VT от Англия , от което да ползваш двигател , електроника , скорости , окачване , спирачна система , а и ще ти останат части за твоето . Другото пак може да се продаде Ако майстора ти е кадърен , не е проблем да се сложи и мотор от Капа . До сега съм виждал проекти на този мотор в кош на Мареа и Браво , скоро и в на Купе (успех на колегата ) В Пловдивско има едно Купе 1.8 с мотор от 2.0 20VFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Така, Купето от Пловдив с 20в турбо го познавам момчето на което е, и неговото ходене по мъките беше много дълго.Наложи се да смени почти всичко от 1.8 - става дума за почти всичко по ходовата част, електрониката се сменя до задните лампички на номера.От 1.8 майче остана почти нищо, освен коша и интериора.А от това най-много ме е страх!Майстор си имам и по с много опит по италянските проекти.За това съм спокоен.Въпроса ми е да не изисква толкова много усилия.Защото 1.8 купето е доста по-различно от другите.Да се купи готова турбо купе - добър вариант, но читаво много трудно ще се намери в Бг.А читавите са на едни извънземни цени.Идеята ми е дали е възможно да се вкара мотора от ланчията, с възможно най-малко преправяния.А до колкото четох при слагане в 1.8, на който и да е различен мотор от купе се сменя почти всичко.Та дали в този случай ще има успех?А идеята за Купе от Англия е добра, но ако ще е такова ще е 20в турбо плюс.Но пак е изключително сложно прехвърлянето.Ще чакам Колегата Denev86 и ще стискам палци да стане!<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Аз мислех варианта от Англия но едно купе 2.0 20в турбо е 1000паунда 2100лева като сложиш още 500-600 лева такси , винетки и бензин , и да не забравяме че 20в турбото се водят наи мощните двигатели но и наи не дъгави !!! аи частите никак не са ефтини сравнение с 16в ТурботоdEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
2.0 20в турбо купе, само ако е цяло.А такава кола не си заслужава да се мъча да я карам с десен волан.А 20в мотор вече имах и му знам историйте Идеята за Каппа ми дойде от това, че са много разпростванени и не са никак скъпи, за разлика от купета с този мотор.А мотора искам да го видя,че работи и тогава да правя с него каквото и да е.Въпрос:Ако реша да сложа 16в турбо в моето 1.8, ще трябда ли както при 20в турбо да преправям сумати неща или мотора ще взеле без мъки?<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
sUkI написа:Забравяш един много важен фактор.Спирачките!Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Мерси много колега за инфото.За 20в - не, няма смисъл!Пък и не гоня някаква голяма мощност.Мисля ще 16в тубро ще свърши работа.С това предно е безсмислено да правя каквото и да е над 300 коня. Искам една стрийт кола с около 240 коня, която да си карам спокоен и безгрижен.Само за драг.Днес ще направя няколко консултации. За сега нещата не вървят на добре П.П. Ванка, като стигна до спирачките , значи всичко ще е наред вече<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
един съвет...някъде из форума се продаваше турбо купе 16 волта за 4 бона ако бях на твоето място щях да си продам колата за колкото мога и да купя другата и от там вече да се почва ....лично мнение ...иначе спирачките са еднакви само на 20 волтовото купе са 4 бутално брембо с 305 дискalfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар